Minkälaisia asioita ihmiset eivät ikinä uskoisi teistä ulkoapäin?
Olen todella hillitty ja ujo, erittäin naisellinen ja varmaan jotenkin siveän oloinen. Annan kiltin ja ystävällisen vaikutelman. Ihmiset eivät tiedä miten paljon sisälläni on vihaa ja katkeruutta, joka juontaa juurena kiusaamisesta ja kaltoinkohtelusta jota olen aikuisenakin kokenut. Sisälläni myllää hirveä raivo ja välillä fantasioin väkivaltaisista asioista. Mietin mitä tekisin miehille jotka ovat minua satuttaneet ja kiusanneet, mietin mitä tekisin heidän naisilleen. Toivon heille pahoja asioita ja kärsimystä. Välillä viha on niin suuri että tunnen sen kehossani ja se vie voimat, joskus makaan sängyssä vain itkemässä. Elämäni on täynnä vihaa ja inhoa. Välillä tunnen inhoa vieraitakin ihmisiä kohtaan, kun he ovat arvokkaita omana itsenään, rakastettuja, ja minä en ole koskaan ollut. Ulkoisesti olen kiltti ja iloinen vieraille ihmisille, kukaan ei varmaan ikinä uskoisi miten suurta raivoa tunnen.
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua pidetään hyvänä kuuntelijana, empaattisena ja kilttinä, mutta halveksin salaa 99 % ihmisistä.
Tämä. Ihan sama mulla. Minusta on hyvä ja empaattinen kuva ihmisillä, mutta tosiasiassa halveksin heistä suurinta osaa. Mun arvostuksen oikeasti saa hyvin harva. Onkohan tämä yleisestikin tosi?? Suuri osa meistä todellisuudessa halveksii toisiaan? Sen lisäksi että myös säälin ihmisiä hyvin usein. Ajattelen, huh, onneksi en ole tuollainen...
Oikeastaan, junassa istuessakin (esim.vaikka) katson ympärilleni, ja pääasiassa säälin tai ihmettelen kanssamatkustajia. Pitäisköhän mun mennä terapiaan.
Ps. Eikä tämä tarkoita, että kokisin jotenkin itse olevani hyvä tai parempi. Tiedän hyvin olevani hyvin keskiverto tyyppi.
En usko, että suurin osa välttämättä halveksii. Itse lähinnä en ole oikeasti hirveän kinnostunut muista ihmisistä, vaikka osan kyllä tarvittaessa esittää muuta. Olen myös tällainen "hyvä kuuntelija".
Olen aina ollut kova juhlimaan. Käyn mielelläni baareissa ja festareilla, poltan, juon välillä humalahakuisesti ja harrastan sinkkuna ollessani irtosuhteita. Näistä syistä johtuen huomaan, että tutut joskus ajattelevat minulla olevan elämänhallintaongelmia, esimerkiksi että asun jossain läävässä.
Oikeasti olen todella tarkka rahankäyttäjä ja erinomainen taloudenhoitaja, jopa sellaisella vanhanaikaisella kotirouvatavalla. Asuntoni on kauniisti sisustettu ja aina siisti. Laitan mielelläni ruokaa ja olen taitava kokki. Minä olen se, jonka puoleen käännytään, kun pitää lyhentää verhot tai kysyä siivousvinkkejä.
Moni, joka tietää, että minulla on yliopistokoulutus, kuvittelee, että minulla on hyvä palkka. Todellisuudessa elän työmarkkinatuella, joka on sama kuin täysin kouluttamattomalla työttömällä.
Olen uskovainen. Moni pitää minua hyvinkin konservatiivina uskovaisena, eikä varmasti uskoisi, että teen asioita, joita oman uskonnollisen yhteisöni virallinen oppi pitää uskovaiselle sopimattomana. En varsinaisesti salaa niitä asioita, mutta ei vaan ole tullut juuri kenenkään kanssa puheeksi nämä asiat.
Että olen ollut teininä (oikeastaan lapsena) hirveä juoppo. Ihme, etten alkoholisoitunut.
Terv. kiltti, ystävällinen, aurinkoinen, siisti, tunnollinen, kunnollinen, akateemisesti koulutettu äiti.
Noh perus: olen kiltti ja ystävällinen elovena-tyttö. Todellisuudessa olen todella yliseksuaalinen ihminen, masentunut ja menen kohta psykoterapiaan. Varmaan kukaan opettajakaan ei olisi uskonut ala-asteella millaista elämäni oli kotona: alkoholisti isä, psykopaatti veli ja masentunut äiti. Silti vain kävin tunnollisesti koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli viisikymppinen nutturapäinen äiti-ihminen puolihameessa ja vakivirassa.
Pelaan tietokonepelejä, minulla on hieno pelikone ja ohjelmoitava pelihiiri.
Mä tuun olemaan varmaan ihan samanlainen kolmenkymmenen vuoden päästä 😁
Olen humanistisen alan maisteri, tuttavapiirini koostuu vihervasemmistolaisista ihmisistä, ja minun oletetaan olevan samaa mieltä heidän kanssaan. Oikeasti äänestin persuja ja tykkään Halla-ahon sarkasmista.
Olen huippuasiantuntija ja projektipäällikkö, edustan usein töissä tummassa puvussa ja kovat kaulassa. Olen hyvä seuramies, isännöin ulkomaisia vieraita ja viihdytän naisia. Teen vapaaehtoistyötä ja lahjoitan hyväntekeväisyyteen, olen se kaikkien arvostama ja monien kadehtima hyvä tyyppi. Ja kun saan tarpeekseni tästä tavallisuudesta ja pikkusieluisuudesta niin vedän mustan nahkapuvun niskaan ja kypärän päähäni, hyppään 1400-kuutioisen moottoripyöräni selkään ja käyn purkamassa oloani hiljaisella moottoritiellä +300 km/h mittarissa.
Olen kuulemma tyyni äidillinen ihminen. Inhoan lapsia, omia siedän ja rakastan mutta en muiden. En ole tyyni vaan räiskyvä, osaan vain hillitä itseni silloin kun se on tarpeen. Olen ujo ja hiljainen mutta en kotona enkä varsinkaan sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että olen äiti. En ulkomuotoni perusteella oikein istu siihen polkkatukka/Marimekko mamma muottiin
Kuka ajattelee, että äidit näyttävät tuolta? :D
Palttiarallaa lähes kaikki miehet. Yllättikö?
katuhaukka kirjoitti:
Olen huippuasiantuntija ja projektipäällikkö, edustan usein töissä tummassa puvussa ja kovat kaulassa. Olen hyvä seuramies, isännöin ulkomaisia vieraita ja viihdytän naisia. Teen vapaaehtoistyötä ja lahjoitan hyväntekeväisyyteen, olen se kaikkien arvostama ja monien kadehtima hyvä tyyppi. Ja kun saan tarpeekseni tästä tavallisuudesta ja pikkusieluisuudesta niin vedän mustan nahkapuvun niskaan ja kypärän päähäni, hyppään 1400-kuutioisen moottoripyöräni selkään ja käyn purkamassa oloani hiljaisella moottoritiellä +300 km/h mittarissa.
Ja tässähän on sitten se mitä stereotyyppisin keski-ikäinen mies :D. Noin 110% harrastaa mopoilua, ja vielä useampi spandex-pyoräilyä. Ei yllätä yhtää ketään!
Etten ole pennitön... toisaalta jos ovat jo tottuneet ajatukseen jonka mukaan satojen miljoonien omaisuuksien porukka näyttää tältä: http://1.bp.blogspot.com/_X2AHKIUtHJQ/S8zE4idoiQI/AAAAAAAAAgE/8Ibnm1Oi6…
Salaisuukseni ei enää ois turvassa.
Olen bisnesmaailmassa jakkupuku päällä työskentelevä babylonin orja. Oikea minä on rastahippi joka ei voi pitää rastoja, polttaa yrttiä (sienet myös maistuu silloin tällöin) on buddhalainen ja meditoi. Ei työmaailmassa uskottavia koska istun sinne vahvasti ja olen edennyt. Silti duuni on ihan okei, vaikka vituttaakin et raha pyörittää maailmaa.
Näytän joidenkin mielestä narkkarilta vaikka en ole koskaan edes kokeillut huumeita ja olen hoitoalalla työskentelevä absolutisti
Olen 157cm nainen ja suorittanut varusmiespalveluksen
Vierailija kirjoitti:
Näytän joidenkin mielestä narkkarilta vaikka en ole koskaan edes kokeillut huumeita ja olen hoitoalalla työskentelevä absolutisti
Ja minä ilmeisesti huumekauppiaalta, tultu jo satoja kertoja ostamaan huumeita.
Olen tosi kömpelö ja mulla on äärettömän huono itsetunto, josta johtuvasta jännityksestä vaikutan ihmisten seurassa hitaalta ja yksinkertaiselta. Olen oikeasti todella älykäs, ihan testatustikin. Kuulun mensaan
Pukeudun kellomekkoon ja kuuntelen raskasta heviä
Olen töissä seurakunnassa, kuulun raittiusseuraan ja ihmiset pitävät minua outona hihh.ulina. Eivätpä arvaa, että kotona tykkään vetää aina silloin tällöin lärvit, niin että muisti menee. Välillä matkustan Pattayalle vain siksi, että tykkään seksistä ladyboytten kanssa. Ja tämä on vasta pientä seksin pervouden suhteen siihen nähden, mistä fantasioin.
Mihin tarvitset noita Kelan rahoja, kun sinulla on yli miljoonan euron omaisuus?