Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia asioita ihmiset eivät ikinä uskoisi teistä ulkoapäin?

Vierailija
29.07.2019 |

Olen todella hillitty ja ujo, erittäin naisellinen ja varmaan jotenkin siveän oloinen. Annan kiltin ja ystävällisen vaikutelman. Ihmiset eivät tiedä miten paljon sisälläni on vihaa ja katkeruutta, joka juontaa juurena kiusaamisesta ja kaltoinkohtelusta jota olen aikuisenakin kokenut. Sisälläni myllää hirveä raivo ja välillä fantasioin väkivaltaisista asioista. Mietin mitä tekisin miehille jotka ovat minua satuttaneet ja kiusanneet, mietin mitä tekisin heidän naisilleen. Toivon heille pahoja asioita ja kärsimystä. Välillä viha on niin suuri että tunnen sen kehossani ja se vie voimat, joskus makaan sängyssä vain itkemässä. Elämäni on täynnä vihaa ja inhoa. Välillä tunnen inhoa vieraitakin ihmisiä kohtaan, kun he ovat arvokkaita omana itsenään, rakastettuja, ja minä en ole koskaan ollut. Ulkoisesti olen kiltti ja iloinen vieraille ihmisille, kukaan ei varmaan ikinä uskoisi miten suurta raivoa tunnen.

Kommentit (192)

Vierailija
101/192 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä seurakunnassa, kuulun raittiusseuraan ja ihmiset pitävät minua outona hihh.ulina. Eivätpä arvaa, että kotona tykkään vetää aina silloin tällöin lärvit, niin että muisti menee. Välillä matkustan Pattayalle vain siksi, että tykkään seksistä ladyboytten kanssa. Ja tämä on vasta pientä seksin pervouden suhteen siihen nähden, mistä fantasioin.

Eihän tossa oo mitään outoa. Papitkin tykkää seksistä alaikäisten poikien kanssa.

Vierailija
102/192 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Suomen yksi tasokkaimpia black metal-muusikoita/solisteja. Juuri kukaan ei juuri tiedä oikeaa nimeäni alalla.

Habitukseltani olen kaljuuntuva, pulska 43-v kristitty setämies. Viimeksi kävin vetämässä muutamann tonnin massit kotiin vajaa 2 vuotta sitten.

Miksi soitat helvettiheviä, jos olet uskovainen? Taitaa olla uskosi vain uskonnollista sunnuntaikoreutta.

Hedelmistään puu tunnetaan.

Ensinnäkin, Raamatussa sanotaan, että hedelmÄstään puu tunnetaan. Toiseksi, alkuperäinen skandinaavinen BM ei ollut satanistista ja jokainen pystyy itse vaikuttamaan sanoituksiinsa. Kolmanneksi, ei oikein kiimnosta, mitä joku omasta mielestään parempi uskovainen on omasta uskostani :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/192 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 5-kymppinen naispuolinen yritysjohtaja. Ahkera, kunnianhimoinen ja urallaan hienosti edennyt. Puhun työpiireissä small-talkia puolisostani ja lapsistani. Todellisuudessa olen naisen ja tämän biologisten lasten kanssa elävä "rekkalesbo", suhteen maskuliininen osapuoli, joka usein pukeutuu strap-on:iin.

Vierailija
104/192 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä seurakunnassa, kuulun raittiusseuraan ja ihmiset pitävät minua outona hihh.ulina. Eivätpä arvaa, että kotona tykkään vetää aina silloin tällöin lärvit, niin että muisti menee. Välillä matkustan Pattayalle vain siksi, että tykkään seksistä ladyboytten kanssa. Ja tämä on vasta pientä seksin pervouden suhteen siihen nähden, mistä fantasioin.

Pääasia ettet kuuntele/soita helvettimetallia vaan olet oikea uskovainen

Vierailija
105/192 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut vakavissani, että korjaisin sukupuoleni.

Vierailija
106/192 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielenterveysongelmainen työkyvytön autisti enkä välitä muista ihmisistä juuri lainkaan. Mieheni poislukien.

Ihmiset aina kuvittelee että olen kiltti tyttö hyvässä työpaikassa ja pitävät minua myötätuntoisena ja hyvänä kuuntelijana. Oikeasti olen vaan hiljaa kun en keksi mitään sanottavaa niiden typeriin juttuihin. Luulevat sitä välittämiseksi. Tämä aiheuttaa ongelmiakin, kun kaikenlaiset sosiaalitapaukset pyrkii ystäväkseni.

Vierailija
107/192 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nämä sisäiset maailmat ja piilotetut ajatukset putkahtavat sitten eloon kun dementia saa vallan. On siinä jälkeläisillä ihmettelemistä kun meidän rauhallinen mamma onkin hirveä kiroilemaan ja jahtaa pappoja (tai ehkä niitä salaa haikailemiaan naisia) avoimen härskisti.

Vierailija
108/192 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kuvaillaan aina hyvin huolitelluksi ja kauniiksi myös.

Näkisivätpä ihmiset minut aamulla, kun herään seinästä repäistyn näköisenä, ja juon aamukahvit, jotka joka toinen aamu vielä läikytän yöpaidalleni.

Haha sit skarppaan, lähden lenkille ja suihkun jälkeen olen kuin uusi ihminen.

Vierailija
109/192 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en ole koskaan seurustellut ja että olen neitsyt (olen siis nainen). Tämä siis niillä jotka ovat sen verran tuttuja että tietävät minun olevan lähempänä 30:tä kuin 20:tä ikäluokkaa. Heidän puheistaan joskus käy selvästi ilmi että olettavat minunkin joskus seurustelleen vaikkeivat koskaan näekään käsipuolessani ketään.

Vähemmän tutut sen sijaan ovat luulleet nuoremmaksi (jotkut teiniksi jotkut 20:ksi) koska kasvoni vaan saavat minut näyttämään siltä. En tiedä mitä he olettavat seurustelukuvioistani.

Eivät siis tiedä sitäkään että tämä johtuu enimmäkseen itseinhosta ja masennuksesta mikä on ollut päällä suurimman osan elämästä, vaikea uskoa että joku minua voisi rakastaa. Yritän kyllä parantua tästä.

Vierailija
110/192 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kysehän ei ole siitä, miten tavallista joku asia on, vaan siitä, uskottaisiinko tätä juuri sinusta. Tälläinen ketju oli aiemminkin ja ihan hauskoja vastauksia tuli.

Tässä omani: olemme erittäin hyvin toimeentuleva vela-pariskunta, joista molemmat tosi vastuuntuntoisia ja arvostettuja töissämme. Ulkoinen olemus molemmilla hyvin huoliteltu.

Heti, kun pääsemme perjantaina töistä (ja minä yleensä vielä lintsaan muutaman tunnin "etänä"), vedämme päälle kauhtuneet t-paidat, pelkät kalsarit ja villasukat, avaamme viinitölkin ja alamme kittaamaan. Huudatamme kasarihittejä juutuubista ja mölyämme kuin teinilauma. Lauantaina jatkamme, noh, joskus saatetaan kattoa  joku dokkarikin, mutta viinilasi tiukasti käpälässä. Sunnuntaina makaamme krapulassa ja miehellä on rytmihäiriöitä. Sen on kai pakko mennä lääkäriin.

Hyvin harvoin kutsutaan ketään todellakaan meille, paitsi jotain hyvin samanhenkisiä kavereita joskus.

Viikolla sitten kerromme, mitä tehtiin, eli käytiin kävelyllä (posti tuli haettua), puutarhatöitä (siirrettiin tuoleja aurinkoon), ostoksilla (ostettiin kännipäissään netistä jotain älytöntä) ja tehtiin ruokaa (lämmiteltiin jämiä), tavattiin ystäviä (soiteltiin kännipuheluita samankaltaisemme kanssa).

Vierailija
111/192 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että minä pieni ja kiltin näköinen nainen olen hankkinut Tinderistä panokaverin. Eilen panimme luonnossa ns sivukujalla, jonne joku voi joskus eksyä. Mies runkkasi minua matkalla, kun haimme panopaikkaa. Kun se löytyi, niin otin mieheltä ahnaasti suihin, hänen samalla hoitaessa minua käsin. Sitten hän otti minut takaapäin ja sain huikean huuto orgasmin. Ihanaa.

Runkkaaminen ei ole naisten termi. Että eka sivulta lähtien kun näitä ”tosi” tunnustuksia ei usko kukaan. Miksi kirjoitat näitä?

Vierailija
112/192 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kysehän ei ole siitä, miten tavallista joku asia on, vaan siitä, uskottaisiinko tätä juuri sinusta. Tälläinen ketju oli aiemminkin ja ihan hauskoja vastauksia tuli.

Tässä omani: olemme erittäin hyvin toimeentuleva vela-pariskunta, joista molemmat tosi vastuuntuntoisia ja arvostettuja töissämme. Ulkoinen olemus molemmilla hyvin huoliteltu.

Heti, kun pääsemme perjantaina töistä (ja minä yleensä vielä lintsaan muutaman tunnin "etänä"), vedämme päälle kauhtuneet t-paidat, pelkät kalsarit ja villasukat, avaamme viinitölkin ja alamme kittaamaan. Huudatamme kasarihittejä juutuubista ja mölyämme kuin teinilauma. Lauantaina jatkamme, noh, joskus saatetaan kattoa  joku dokkarikin, mutta viinilasi tiukasti käpälässä. Sunnuntaina makaamme krapulassa ja miehellä on rytmihäiriöitä. Sen on kai pakko mennä lääkäriin.

Hyvin harvoin kutsutaan ketään todellakaan meille, paitsi jotain hyvin samanhenkisiä kavereita joskus.

Viikolla sitten kerromme, mitä tehtiin, eli käytiin kävelyllä (posti tuli haettua), puutarhatöitä (siirrettiin tuoleja aurinkoon), ostoksilla (ostettiin kännipäissään netistä jotain älytöntä) ja tehtiin ruokaa (lämmiteltiin jämiä), tavattiin ystäviä (soiteltiin kännipuheluita samankaltaisemme kanssa).

Hahaha ihan paras. :D

Vierailija
113/192 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju!

Olen kiltin oloinen, hoikka, siististi pukeutuva, melko sosiaalinen ja teen arvostettua työtä. Kotona haluan pukeutua ylisuuriin, ränsistyneisiin vaatteisiin, hiukset likasina (vapaapäivinä, kotona ollessa) ja muutenkaan ei huvita nähdä ketään. Haluan syödä epäterveellisesti. Olen kotona se sama empaattinen ja herkkä ihminen, mutta haluan ulkoisesti näyttää "katuojasta nousseelta". Jotenkin koen oloni aidommaksi näin. 

Eipä tämä tainnut suuri ero olla, mutta kirjoitin kuitenkin :) 

Vierailija
114/192 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua pidetään hyvänä kuuntelijana, empaattisena ja kilttinä, mutta halveksin salaa 99 % ihmisistä ja lisäksi raha merkitsee mulle tosi paljon ja onnekseni sitä myös on.

Sama täällä. :D

Tunnen yhden ihmisen, johon tämä sopii erittäin hyvin. Hän on pinnallisen "empaattinen", mistä suurin osa ihmisistä näkee läpi aika nopeasti. Annamme laajemmassa kaveripiirissä kyseisen ihmisen pitää kuvitelmansa. 

Vierailija
115/192 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ketju!

Olen kiltin oloinen, hoikka, siististi pukeutuva, melko sosiaalinen ja teen arvostettua työtä. Kotona haluan pukeutua ylisuuriin, ränsistyneisiin vaatteisiin, hiukset likasina (vapaapäivinä, kotona ollessa) ja muutenkaan ei huvita nähdä ketään. Haluan syödä epäterveellisesti. Olen kotona se sama empaattinen ja herkkä ihminen, mutta haluan ulkoisesti näyttää "katuojasta nousseelta". Jotenkin koen oloni aidommaksi näin. 

Eipä tämä tainnut suuri ero olla, mutta kirjoitin kuitenkin :) 

Mäkin olen kotona yksin ollessa ränsistynyt. En edes raaski aina käyttää ns. parempia kotivaatteitani. :D

Vierailija
116/192 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä introvertti ahkera ja aikaansaava, vapaaehtoisesti eri tehtäviin tarttuva, ihmisiä ja projekteja ohjaileva koordinaattori. Kotona olenkin sitten mieluummin tekemättä mitään ja näkemättä ketään. Puolen tunnin nurmikon leikkausta saatan lykätä viikon tai kaksi ja isommat hommat kuten remontit ensi kesään tai sitä seuraavaan.

Vierailija
117/192 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heviä kuunteleva keski-ikäinen tavismuijahan on mitä tyypillisin naistyyppi. Hiukan ylipainoinen, tylsästi pukeutuva mirja, joka vetää "keikalle" ysärikajalit silmiin, mustat räheät farkut paljettikoristein sekä trikootopin josta vilkkuu alta kuluneet rinstikat, ja tupeeraa etuheiton niinkuin vuonna 1993.

Miten tuollainen voi tulla minkäänlaisena yllätyksenä muille kuin 70+ ikäisille tynnyrissä viimeiset 30 vuotta eläneille?

Miksi "keikalle" lainausmerkeissä?  Parikymppiset lapseni käyttävät samaa termiä, eivät sitten ilmeisesti ymmärrä olevansa piilokeski-ikäisiä.  :D

T. Eri

Vierailija
118/192 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin kiltin oloinen nainen, monet miehet kuvailevat minua ujoksi naapurintytöksi, siveellisen oloiseksi jopa.

Oikeasti olen hyvin seksuaalinen ihminen, joka tykkää bsdm-seksistä ja tykkää alistua seksissä. Kuuntelen myös jonkin verran metallimusiikkia. Ja vaikka olen ujo, kaveripiiriini kuuluu erilaisia ihmisiä, hipeistä hevareihin. Huumorini on välillä härskiä ja mustaa.

Vierailija
119/192 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että minä pieni ja kiltin näköinen nainen olen hankkinut Tinderistä panokaverin. Eilen panimme luonnossa ns sivukujalla, jonne joku voi joskus eksyä. Mies runkkasi minua matkalla, kun haimme panopaikkaa. Kun se löytyi, niin otin mieheltä ahnaasti suihin, hänen samalla hoitaessa minua käsin. Sitten hän otti minut takaapäin ja sain huikean huuto orgasmin. Ihanaa.

Runkkaaminen ei ole naisten termi. Että eka sivulta lähtien kun näitä ”tosi” tunnustuksia ei usko kukaan. Miksi kirjoitat näitä?

Öööh...siis mitä? 

Vierailija
120/192 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruskettunut, lihaksikas, urheilullinen ja järjestän osastollani taukojumpan. MInua pidetään amazonina ja terveyden perikuvana.

Kotona olen iltaisin viiniä lipittävä, itseään läskinä pitävä, alkoholisoitunut tantta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä