Minkälaisia asioita ihmiset eivät ikinä uskoisi teistä ulkoapäin?
Olen todella hillitty ja ujo, erittäin naisellinen ja varmaan jotenkin siveän oloinen. Annan kiltin ja ystävällisen vaikutelman. Ihmiset eivät tiedä miten paljon sisälläni on vihaa ja katkeruutta, joka juontaa juurena kiusaamisesta ja kaltoinkohtelusta jota olen aikuisenakin kokenut. Sisälläni myllää hirveä raivo ja välillä fantasioin väkivaltaisista asioista. Mietin mitä tekisin miehille jotka ovat minua satuttaneet ja kiusanneet, mietin mitä tekisin heidän naisilleen. Toivon heille pahoja asioita ja kärsimystä. Välillä viha on niin suuri että tunnen sen kehossani ja se vie voimat, joskus makaan sängyssä vain itkemässä. Elämäni on täynnä vihaa ja inhoa. Välillä tunnen inhoa vieraitakin ihmisiä kohtaan, kun he ovat arvokkaita omana itsenään, rakastettuja, ja minä en ole koskaan ollut. Ulkoisesti olen kiltti ja iloinen vieraille ihmisille, kukaan ei varmaan ikinä uskoisi miten suurta raivoa tunnen.
Kommentit (192)
Puhun vahvaa murretta, pukeudun halpahallivaatteisiin ja ajan melkein itseni ikäisellä autolla. Minusta ei ainakaan vapaa-ajalla kohdatessa moni uskoisi että olen hyvätuloinen, korkeakoulutettu ja puhun kuutta kieltä.
Minut on kasvatettu olemaan tosi kiltti ja kohtelias. Vaikutan ulospäin todella sosiaaliselta ja iloiselta tyypiltä - sellaiselta kaikkien kaverilta, koska tervehdin ja olen hyvä keskustelemaan lähestulkoon mistä vain. Aika harva todella tietää, että oikeasti en pidä puolistakaan ihmisistä enkä todellakaan viihdy isoissa porukoissa. Asia on tullut tosi monelle yllätyksenä - kuulemma monet pitävät minua tosi mukavana ja kerrassaan ihastuttavana tyyppinä ja samaan aikaan itse ajattelen ihmisten olevan lähinnä rasittavia :D
Ei sillä, onhan tästä hyvästä imagosta paljon hyötyä esim. työelämässä, joten kiitosta vain kotiväelle että pakottivat sukuloimaan ja höpisemään kaikkien tätien ja setien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Että perheessämme on vakava päihdeongelma (miehelläni) ja olen aivan loppu.
Vain yksi neuvo: Lähde lastesi kanssa.
Että minä pieni ja kiltin näköinen nainen olen hankkinut Tinderistä panokaverin. Eilen panimme luonnossa ns sivukujalla, jonne joku voi joskus eksyä. Mies runkkasi minua matkalla, kun haimme panopaikkaa. Kun se löytyi, niin otin mieheltä ahnaasti suihin, hänen samalla hoitaessa minua käsin. Sitten hän otti minut takaapäin ja sain huikean huuto orgasmin. Ihanaa.
Kamppailen masennuksen kanssa. Ihmiset pitävät minua iloisena ja miehenikin ihmettelee, miksen vaikuta masentuneelta. Olen kuulemma kaunis ja hyväkroppainen, mutta näen itseni rumana ja lihavana ja inhoan itseäni. Olen kuulemma fiksu, mutta pidän itseäni tyhmänä. Monet pitävät minua täydellisenä, mutta en olekaan näyttänyt heille heikkouksiani. Olen persoonallisuudeltani perfektionisti, joten en anna itselleni tai muille armoa. Perfektionisuuden huomaa kyllä kaikki.
Minusta ulkonäön puolesta varmasti luullaan vaikka mitä. Olen uskoakseni melko näyttävä, vaikka en panosta kovinkaan paljoa ulkonäkööni. Enkä pidä ehostusta elinehtona. Meikki ja hiukset vie n.10-15min yhteensä aamulla.
Minua pidetään monesti pikku bimbona, jolla ei ole elämänkokemusta. Kun avaan suuni, niin mielipiteeni tulevat nopeaa ilmi. En kestä yhtään arvostelua, enkä sitä jos minua aliarvioidaan. Sitä tehdään niin paljon. Vaikka monet luulevat että mieheni elättää minua ja hyödyn hänestä rahallisesti, niin se on meillä oikeastaan enemmän toisin päin. Tulen hyvin toimeen, enkä pysyisi elämään kenenkään ehdoilla. Olen tuittupäinen ja hankala. Minuun ihastutaan jostain syystä helposti, vaikka koen etten ole yhtään mystinen tai yllätyksellinen.
Olen asiantuntijatehtävissä oleva nainen. Pukeudun klassisen tyylikkäästi. Kotona poltan kannabista... :-)
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että harrastan twerkkausta. Moni työkaveri varmaan pyörtyisi, jos tietäisi.
Tuskin. He eivät oikeasti ole yhtään kiinnostuneita jostain perceen pyörityksestä ja typeräähän se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Että minä pieni ja kiltin näköinen nainen olen hankkinut Tinderistä panokaverin. Eilen panimme luonnossa ns sivukujalla, jonne joku voi joskus eksyä. Mies runkkasi minua matkalla, kun haimme panopaikkaa. Kun se löytyi, niin otin mieheltä ahnaasti suihin, hänen samalla hoitaessa minua käsin. Sitten hän otti minut takaapäin ja sain huikean huuto orgasmin. Ihanaa.
Sitten heräsit.
Vierailija kirjoitti:
Olen Suomen yksi tasokkaimpia black metal-muusikoita/solisteja. Juuri kukaan ei juuri tiedä oikeaa nimeäni alalla.
Habitukseltani olen kaljuuntuva, pulska 43-v kristitty setämies. Viimeksi kävin vetämässä muutamann tonnin massit kotiin vajaa 2 vuotta sitten.
Miksi soitat helvettiheviä, jos olet uskovainen? Taitaa olla uskosi vain uskonnollista sunnuntaikoreutta.
Hedelmistään puu tunnetaan.
Että tienaan kolme kertaa normi suomalaisen verran vuodessa ja kuuntelen raskasta metallimusiikkia. Ja sitä etten ole harrastanut seksi pariin vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Aika sama.
Näytän kuulemma enkeliltä, teen hyviä tekoja, huolehdin muista... mutta tietäisivätpä miten paljon vihaa tunnen sisälläni!! Vihaan suunnilleen koko maailmaa: tyhmiä ihmisiä, rikollisia, valkroskaa, yhden tietyn uskontokunnan edustajia, lastenhakkaajia, huonokäytöksisiä ihmisiä, somevaikuttajia, mainoksia. Haluaisin törkätä junan alle kaikki junalaiturilla pyörällä ajavat, vetää turpaan öriseviä juoppoja, poliitikkoja ja juoruämmiä.. Haluaisin haukkua mieheni tyhmäksi, veteläksi impotentiksi vätykseksi ja kuvailla yksityiskohtaisesti kuinka pask** seksiä saan ja katsoa kuinka se loukkantuu sydänjuuriaan myöten.
... ja aina vaan hymyilen kauniisti ja näytän enkeliltä. Olen onnistunut pitämään tätä samaa fasadia yllä jo 32 vuotta.
No mikä sinua estää eroamasta tuosta huonoa seksiä tarjoavasta miehestäsi? Sitten voisit astuttaa itseäsi vaikka panomieslaumalla.
Mua pidetään liki poikkeuksetta laiskana, saamattomana ja mukavuudenhaluisena sekä jotenkin hölmönä/tyhmänä. Todellisuudessa olen hyvinkin aktiivinen, reipas ja tekevä ihminen, harrastan paljon ulkoliikuntaa ja aivan taatusti olen ihan normijärkinen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä ihmiset minusta ajattelevat. Mutta ainakin kaupoissa minua tullaan yleensä palvelemaan heti kun keksin vähänkään vilkaista myyjään päin.
Kokeilin tätä äskettäin, menemällä kauppaan lenkkivaatteissa (yleensä en niitä käytä) ja tukka laittamatta. Kassat ja muut eivät olleet näkevinäänkään.
Sitten toisella kerralla, kun olin menossa kylään, ylläni marimekon kaunis paita, koruja ja kalliit merkkihousut, tukka hyvin, meikit fiinisti ja korkkarit jalassa - ja kas minua oikein kilpailtiin palvelemaan joka paikassa minne meninkin.
Sitä, että olen hiljainen ja ujo. Yleensä ihmisrt pitää minua itsekkäänä kreisibailaajana, vaikka en edes juo, enkä bailaa. Mutta laitan itseäni. Ehkä siksi. Who knows?
Vierailija kirjoitti:
Että olen vakavasti masentunut, että kotini on kuin kaatopaikka, jota yritän kuitenkin siivota, mutta jonne en voi päästää ketään. Kuulen usein miten valoisalta ja iloiselta, huolitellulta ja myös kauniilta näytän......
Nuorempana olin töissä sellaisessa siivouspalvelussa jossa siivosimme lähinnä yksityishenkilöiden, yleensä vanhuksien, asuntoja ja olin ahkera ja tarkka siivoamaan (olen siis mies). Naistyökaverit kehuivat minua ja sanoivat että sinulla on varmasti tosi siistiä kotonasi. Ei ollut siistiä kotona, asuntoni oli kuin kaatopaikka, lattiat täynnä ilmaisjakelulehtiä ja muuta roskaa ja keittiö kauhessa kunnossa. Edelleenkin asuntoni pääsee toistuvasti kaaokseen, näin on ollut aina, en tiedä miksi en saa pidettyä siistinä.
Minäkin olen hiljainen, melkein flegmaattinen, ujon oloinen, rauhallinen ja huomaamaton hissukka ulkopuolelta. Juuri oltiin miehen sukulaisten kesken mökillä ja kun oli keskustelua pariskuntien luonteista että meille sattunut kaksi rauhallista ihmisiä suhteeseen, kun toisessa pariskunnassa oli sellainen pariskunta jossa nainen on topakka ja tulinen. Minäkin olen kotona todella temperamenttinen, tulinen ja puhelias, mutta kukaan ei ikinä arvaa sitä päältäpäin :D
Vierailija kirjoitti:
Päällepäin ei varmasti näe että minulla on 24/7 kovat kivut ja säryt joiden takia olen vakavasti masentunut. Olen edelleen lähes sama nauravainen ja reipas minä ja sisimmässäni kiljun kivusta ja uupumuksesta.
Koska lääkkeistä ei ole apua lääkäreitä ei kiinnosta.
Hommaa kukkaa (maksaa 10-20 euroa gramma) ja testaa sitä kipuihisi.
Heviä kuunteleva keski-ikäinen tavismuijahan on mitä tyypillisin naistyyppi. Hiukan ylipainoinen, tylsästi pukeutuva mirja, joka vetää "keikalle" ysärikajalit silmiin, mustat räheät farkut paljettikoristein sekä trikootopin josta vilkkuu alta kuluneet rinstikat, ja tupeeraa etuheiton niinkuin vuonna 1993.
Miten tuollainen voi tulla minkäänlaisena yllätyksenä muille kuin 70+ ikäisille tynnyrissä viimeiset 30 vuotta eläneille?
Näytän sellaselta turbo nörtiltä joten ei pitäisi tulla mikään yllätyksenä.