Minkälaisia asioita ihmiset eivät ikinä uskoisi teistä ulkoapäin?
Olen todella hillitty ja ujo, erittäin naisellinen ja varmaan jotenkin siveän oloinen. Annan kiltin ja ystävällisen vaikutelman. Ihmiset eivät tiedä miten paljon sisälläni on vihaa ja katkeruutta, joka juontaa juurena kiusaamisesta ja kaltoinkohtelusta jota olen aikuisenakin kokenut. Sisälläni myllää hirveä raivo ja välillä fantasioin väkivaltaisista asioista. Mietin mitä tekisin miehille jotka ovat minua satuttaneet ja kiusanneet, mietin mitä tekisin heidän naisilleen. Toivon heille pahoja asioita ja kärsimystä. Välillä viha on niin suuri että tunnen sen kehossani ja se vie voimat, joskus makaan sängyssä vain itkemässä. Elämäni on täynnä vihaa ja inhoa. Välillä tunnen inhoa vieraitakin ihmisiä kohtaan, kun he ovat arvokkaita omana itsenään, rakastettuja, ja minä en ole koskaan ollut. Ulkoisesti olen kiltti ja iloinen vieraille ihmisille, kukaan ei varmaan ikinä uskoisi miten suurta raivoa tunnen.
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Minua pidetään hyvänä kuuntelijana, empaattisena ja kilttinä, mutta halveksin salaa 99 % ihmisistä ja lisäksi raha merkitsee mulle tosi paljon ja onnekseni sitä myös on.
Sama täällä. :D
Että olen vakavasti masentunut, että kotini on kuin kaatopaikka, jota yritän kuitenkin siivota, mutta jonne en voi päästää ketään. Kuulen usein miten valoisalta ja iloiselta, huolitellulta ja myös kauniilta näytän......
Olen tällainen kukkamekkoja käyttävä varmasti hyvin herttaisen näköinen nainen ja monelle on tullut täytenä yllätyksenä, että poltan tupakkaa, juon kaljaa ja kuuntelen raskasta musiikkia. Moni on ihan ollut järkyttynyt, kun ei olisi voinut ikinä uskoa minusta...
Että kannatan persuja, seuraan ahkerasti uutisia ja politiikkaa, olen hyvin kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista ja tiedän niistä paljon, että ihailen Halla-ahoa ja luen scriptaa sekä laaja-alaisesti yhteiskunnallisia teemoja käsittelevää kirjallisuutta. Pidän Linkolan ajatuksia järkevinä joskin vähän radikaaleina. Puhun kyllä mielelläni politiikasta ja varmaan puoluekantani olisi helppo päätellä näkemysteni perusteella, mutta monen tuntuu olevan vaikea uskoa sitä olemukseni ja taustani vuoksi.
Olen korkeastikoulutettu kolmekymppinen kaupunkilaisnainen, tyttömäisellä tavalla kaunis, hyväkäytöksinen, erittäin hyvässä työpaikassa, sellainen viattoman ja herttaisen oloinen ysin tyttö.
Hei ihmiset, oletteko tajunneet, että raskaan musiikin kuuntelu ei ole mitään kauhean rajua ja erikoista toimintaa? Samoin bi-seksuaali nainen on aika tavallinen. Myöskään pilven polttaminen ja kaljan juominen ei ole mitenkään erityisen hardcorea...
Vierailija kirjoitti:
Hei ihmiset, oletteko tajunneet, että raskaan musiikin kuuntelu ei ole mitään kauhean rajua ja erikoista toimintaa? Samoin bi-seksuaali nainen on aika tavallinen. Myöskään pilven polttaminen ja kaljan juominen ei ole mitenkään erityisen hardcorea...
No ei välttämättä, mutta kysymyshän olikin, mitä ulkopuoliset eivät uskoisi vastaajista. Eihän sen tarvitse olla mitään erityistä hardcorea. Minusta ei esim. päälle päin varmaan uskoisi, että puhun sujuvaa turkin kieltä kun olen tyypillinen vaalea suomalaisnainen.
Olen aika tiukka maa haan muuttokriitikko, vaikka näytän ihan vihervassarihipiltä. Olen ennemmin linkolalainen kuin ns. SJW.
Jotkut luulee, että olen jokin pilveä poltteleva avuton haaveilija, mutta osaan kaikki maatalon työt koneiden korjaamisesta ja traktorin ajamisesta lähtien. Viihdyn kyllä täällä Helsingin vaihtoehtoporukoissa, mutta kohtalonani on kai olla outolintu menin minne hyvänsä.
Olen 31 -vuotias, sosiaalialalla työskentelevä nainen. Olen pidetty työyhteisön jäsen, kokolailla huomiotaherättämättömän näköinen ja hyvä työssäni. Olen myös toipuva alkoholisti ja huumeaddikti (kuivilla ollut 7 vuotta).
Että minä olen suhteellisen varakas. Ajelen vanhalla autonhaaskalla ja asun itsemurhayksiössä ja pukeudun markettikuteisiin.
Että osaan suuttua ja loukkaantua! Ihmiset pitävät kynnysmattona ja "hissukkana". Sitten kun tulee pinna täyteen ihmisten törkeyttä mua kohtaan niim ihmetellään ettei olisi minusta uskottu.
Uskottu mitä? Ai että mullakin on tunteet?
Vierailija kirjoitti:
Minua pidetään hyvänä kuuntelijana, empaattisena ja kilttinä, mutta halveksin salaa 99 % ihmisistä ja lisäksi raha merkitsee mulle tosi paljon ja onnekseni sitä myös on.
Olen kyllä huomannut että varakkuus ja itsekeskeisyys kulkee käsi kädessä.
Ööh no yks hutsahtava nainen piti uskomattomana ku kerroin et oon joskus tyylii ollu sängyssä 😂😂😂😂 ku mun tyyli ei ollu hutsahtava. Et semmosta...
En tiedä mitä ihmiset minusta ajattelevat. Mutta ainakin kaupoissa minua tullaan yleensä palvelemaan heti kun keksin vähänkään vilkaista myyjään päin.
Vierailija kirjoitti:
Että minä olen suhteellisen varakas. Ajelen vanhalla autonhaaskalla ja asun itsemurhayksiössä ja pukeudun markettikuteisiin.
Vähän samaa täällä, paitsi autoilu ja asuminen (ei ole korttia ja asun hieman isommassa kämpässä). Pidän myös metallimusiikista, kauhusta, oluesta ja olen melkoinen nörtti. Ulkoinen olemukseni on hyvin kiltin ja "hissukan" oloinen.
N 40+
Pelkään ap:n ja ensimmäisen kommentoijan kaltaisia ihmisiä. Siis todella p-e-l-k-ä-ä-n.
Vierailija kirjoitti:
Aika sama.
Näytän kuulemma enkeliltä, teen hyviä tekoja, huolehdin muista... mutta tietäisivätpä miten paljon vihaa tunnen sisälläni!! Vihaan suunnilleen koko maailmaa: tyhmiä ihmisiä, rikollisia, valkroskaa, yhden tietyn uskontokunnan edustajia, lastenhakkaajia, huonokäytöksisiä ihmisiä, somevaikuttajia, mainoksia. Haluaisin törkätä junan alle kaikki junalaiturilla pyörällä ajavat, vetää turpaan öriseviä juoppoja, poliitikkoja ja juoruämmiä.. Haluaisin haukkua mieheni tyhmäksi, veteläksi impotentiksi vätykseksi ja kuvailla yksityiskohtaisesti kuinka pask** seksiä saan ja katsoa kuinka se loukkantuu sydänjuuriaan myöten.
... ja aina vaan hymyilen kauniisti ja näytän enkeliltä. Olen onnistunut pitämään tätä samaa fasadia yllä jo 32 vuotta.
Olenkin aina ajatellut, voivatko teidän kaltaisenne todella kiltin ja herttaisen oloiset naiset ihan oikeasti olla sisimmässään sellaisia - ystävällisiä ja aina hyväntahtoisia ja avuliaita kaikille. Epäilykseni vahvistuivat nyt todeksi: eivät voi. Kaikki on pelkkää pintaa siis ettekä ole sen "parempia" kuin muutkaan. Eikä mielestäni tarvitsekaan olla. Aika luonnotonta se olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sama.
Näytän kuulemma enkeliltä, teen hyviä tekoja, huolehdin muista... mutta tietäisivätpä miten paljon vihaa tunnen sisälläni!! Vihaan suunnilleen koko maailmaa: tyhmiä ihmisiä, rikollisia, valkroskaa, yhden tietyn uskontokunnan edustajia, lastenhakkaajia, huonokäytöksisiä ihmisiä, somevaikuttajia, mainoksia. Haluaisin törkätä junan alle kaikki junalaiturilla pyörällä ajavat, vetää turpaan öriseviä juoppoja, poliitikkoja ja juoruämmiä.. Haluaisin haukkua mieheni tyhmäksi, veteläksi impotentiksi vätykseksi ja kuvailla yksityiskohtaisesti kuinka pask** seksiä saan ja katsoa kuinka se loukkantuu sydänjuuriaan myöten.
... ja aina vaan hymyilen kauniisti ja näytän enkeliltä. Olen onnistunut pitämään tätä samaa fasadia yllä jo 32 vuotta.
Olenkin aina ajatellut, voivatko teidän kaltaisenne todella kiltin ja herttaisen oloiset naiset ihan oikeasti olla sisimmässään sellaisia - ystävällisiä ja aina hyväntahtoisia ja avuliaita kaikille. Epäilykseni vahvistuivat nyt todeksi: eivät voi. Kaikki on pelkkää pintaa siis ettekä ole sen "parempia" kuin muutkaan. Eikä mielestäni tarvitsekaan olla. Aika luonnotonta se olisikin.
Niin, epäilen voiko kukaan olla sellainen AINA. Varmasti on ihmisiä, jotka ovat kyllä aidosti juuri niin ystävällisiä kuin ulospäin vaikuttavat, ajattelevat ihmisistä lähtökohtaisesti hyvää eikä heillä ole sisällään padottuja negatiivisia tunteita. Suurimmalla osalla heistäkin on silti jonkinlainen raja, jonka jälkeen käytös voi muuttua.