Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 35v nainen jo vanha? Ja rupsahtanu?

>J<
27.07.2019 |

Alkaa ikäkriisi pukkaan jo pahasti. En tahdo olla vanha ja rupsahtanu. :(

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä. Omasta mielestäni tosin en ole itsekään vielä rupsahtanut... kovin paljoa. Joka tapauksessa suurin osa alle 4-kymppisistä näyttää melko nuorilta, poikkeuksiakin toki joukossa.

N 51v

Vierailija
22/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmikymppinen mies. En olisi vielä pari vuotta sitten ajatellut, että 35-vuotiaat naiset olisivat millään tavalla vanhan tai rupsahtaneen näköisiä, mutta seurustelen nykyisin alun parikymppisen naisen kanssa, ja hänen kasvojensa katseleminen kieltämättä kalibroi omaa arviointikykyä. Monet ikäiseni naispuoliset kaverit näyttävät jotenkin tosi vanhoilta omaan silmääni.

Itse en pidä tätä mitenkään merkittävänä asiana. Lähinnä menee kategoriaan "Jännä, miten ihmismieli toimii".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Toiset alkaa oleen jo aika kuluneita siinä 25. vuoden paikkeilla. Toiset on taas ihan fressejä vielä yli nelikymppisenä

Vierailija
24/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 prosenttia kolmivitosista pilaa sen yhden maineen. Mutta jokainen tässä vanhenee ja harva mieskään vanhemmiten varsinaisesti komistuu.

Vierailija
25/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Toiset alkaa oleen jo aika kuluneita siinä 25. vuoden paikkeilla. Toiset on taas ihan fressejä vielä yli nelikymppisenä

No tää. Kato vaikka Mette Mannosta.

Vierailija
26/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako tuossa iässä oma ulkonäkö enää paljon? Luulin että ihan teinijuttuja tuollainen 

t.n22

Vierailija
27/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kaverini mielestä, joka kelpuuttaa vaan naiset 55 ikävuodesta ylöspäin. Rakastaa siis erityisesti vanhempia naisia.

Vierailija
28/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen parhaassa iässä, slurps.

Vierailija
29/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan kaverini mielestä, joka kelpuuttaa vaan naiset 55 ikävuodesta ylöspäin. Rakastaa siis erityisesti vanhempia naisia.

Minkä ikäinen kaverisi itse muuten on?

Vierailija
30/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten tekoon kyllä on kiire. Tämä on fakta

Vierailija
31/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on fetissi tykätä vanhoista naisista. Kaikki alkaa rupsahtaa enemmän tai vähemmän kun tulee 30 mittariin. Naisille se on pahempaa kuin miehille koska naisille ulkonäkö on tärkeämpää. Katsokaa vaikka mitä kaikkea kosmetiikkaa myydään että näyttäisi nuoremmalta.

Vierailija
32/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryyppää ollenkaan enkä polta. Käyn nykyään kuntosalilla ja lenkkeilen. En ole lihava mutta vähä on ylimääräistä josta yritän päästä eroon laihduttamalla ja kuntosalilla. Minulla on mies ja lapsia mut silti en haluais näyttää vanhalta äidiltä.. Äh ihan ihme tunteita tullu..

>J<

Vierailija
33/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen kaverisi itse muuten on?

39.

Vierailija
34/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vientiä riittää vielä 45 vuotiaanakin!

Vierailija
35/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten tekoon kyllä on kiire. Tämä on fakta

Niin, enää reilu 10 vuotta aikaa.

Vierailija
36/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26v kirjoitti:

Nainen parhaassa iässä, slurps.

Et uskokkaan kuinka tuo lohdutti, kiitos.

>J

Vierailija
37/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko,että olet jos yhtään pidät huolta itsestäsi.Mä oon itse kohta 44v.Näytän nuoremmalta.Kroppa on paremmassa kunnossa,kun monella nuorella(tyttäreni sanoi).Liikun,syön terveellisesti,en tupakoi,enkä juo.

Vierailija
38/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin kauneimmillani 37-vuotiaana.

N49

Vierailija
39/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet 35 ikävuoteen asti kerennyt urheilematta vetää röökiä ja ryyppäämään 20 vuotta, todennäköisesti olet.

En ole harrastanut ryyppämistä enkä tupakointia.

>J

Vierailija
40/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako tuossa iässä oma ulkonäkö enää paljon? Luulin että ihan teinijuttuja tuollainen 

t.n22

Kyllä se vaan kovasti kiinnostaa 35 vuotiaanaki. Sittenpä näet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän