Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 35v nainen jo vanha? Ja rupsahtanu?

>J<
27.07.2019 |

Alkaa ikäkriisi pukkaan jo pahasti. En tahdo olla vanha ja rupsahtanu. :(

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ap lapseton? Veikkaan, että on.

Vierailija
62/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 37 ja kyllä haluaisin näyttää parikymppiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se suomessa niin joo. Voi vttu kun ette ollenkaan voi pitää mitään huolta ulkonäöstänne.

Lihavuutta, lyhyet hiukset, ryppyjä jne. Ja sitten kaikki kompensoidaan olemaan helppoja verrattuna muun maalaisiin naisiin. Muualla ton kaliiperin naiset ainakin ymmärtää veloittaa.

Vierailija
64/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako tuossa iässä oma ulkonäkö enää paljon? Luulin että ihan teinijuttuja tuollainen 

t.n22

Aa, sinäkin pidät kolmivitosia ikäloppuina mummoina, jotka virkkaa vain sukkia keinutuolissa.

Mua kiinnostaa ulkonäkö paljon enemmän nykyään 35-vuotiaana kuin teininä, eikä 22 vuotias ole mielessäni kovin paljon nuorempi kuin minä.. (vaikka kun olin 22 v niin jo viisi vuotta vanhemmat oli ikäloppuja, mutta nyt kun olen ollut sekä 22 että 35 v niin en ole muuttunut yhtään, paitsi tietty valitettavasti ulkoisesti) Jos joku 22 v mies esim olisi kiinnostunut minusta voisin hyvin seurustella sellaisen kanssa, mutta eivät tietenkään ole kiinnostuneita vanhemman ihmisen ulkonäköni vuoksi.

Tarkotin että eikö tuossa iässä mieti jo enempi muita asioita kuin sitä omaa ulkonäkö. Muistan kun silloin itse olin teininä niin luulin että ulkonäkö on ainoa ratkaiseva tekijä joilla saa kivoja juttuja: rakkautta, kavereita jne. Mutta eipä mennyt niin.

Kun 22-vuotiaana olin ensimmäisessä pitkässä parisuhteessani, toisen ulkonäkö ei ollut minulle kovin tärkeää. Minulle oli opetettu, että luonne on tärkeintä ja kaueus on pinnallista.

Nyt aikuisena olen ymmärtänyt, että seksuaalinen viehätysvoima on parisuhteen kulmakivi, ja että toisen vartalosta, kasvoista, tyylistä ja kehonkielestä viehättyminen on äärimmäisen tärkeää. Voi siis sanoa, että ulkonäkö on minulle paljon tärkeämpää kuin nuorena.

22

Vierailija
65/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui vielä se madaltanut transumainen ääni. Sellaista se on kun lonkero siideri ja tupakka maistuu.

Voi vidun viddu että piti syntyä tähän maahan missä on niin paskat naiset. Ja se vttumainen katkera käytös vielä kruunaa kaiken

!!!!!!!!!!!

Vierailija
66/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten huomannut vanhoista luokkakavereista, että moni ketkä näyttivät kauniilta ylä-asteella, on ihan rupsahtanuita akkoja. Sitten taas ne, ei minkään näköset, on upeita mimmejä!

Vierailija
67/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahtaneisuus on suhteellista, mielestäni sisäministeri Ohisalo on myös 35, ja pukeutuu todella tyylikkäästi ja iälleen sopivalla tavalla. Ei näytä yhtään rupsahtaneelta vaan todella kauniilta ja tyylikkäältä. Shokkivärjätty tukka, liian kireä toppi ja vansin kengät ja kirpparilta ostettu samettitakki kuuluu sinne 15-27 ikään, siinä sitten pitää luoda tai päivittää oma tyyli vastaamaan ikää kun mennään kolmenkympin yli. Osa tässä onnistuu, osa ei tajua että tyyli ei vastaa enää ikää. 

Vierailija
68/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M56. kirjoitti:

mun simissä olet jo liian vanha. Mutta kauneus on katsojan silmissä. 5-10 vuotta sitten olisi voinut kelvata.

Mutta ihanaa kesän jatkoa sinulle <3 <3

Miks negaa???

Vierailija
69/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 tuntematonta ihmistä arvioi minut 35 v. synttärinä. Tulos oli, että näytän  17 v.

🤣 🤣 😂 😂  Tuohan oli hieno ilmainen synttärilahja tuntemattomilta ikäkriiseilevälle synttärisankarille. Vieläkin onnessaan muistelee. 

Vierailija
70/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten huomannut vanhoista luokkakavereista, että moni ketkä näyttivät kauniilta ylä-asteella, on ihan rupsahtanuita akkoja. Sitten taas ne, ei minkään näköset, on upeita mimmejä!

Tuollaista tapahtuu vaan saduissa ja vauva palstalla.

Vierailija
71/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!!!!!! kirjoitti:

Unohtui vielä se madaltanut transumainen ääni. Sellaista se on kun lonkero siideri ja tupakka maistuu.

Voi vidun viddu että piti syntyä tähän maahan missä on niin paskat naiset. Ja se vttumainen katkera käytös vielä kruunaa kaiken

!!!!!!!!!!!

Mulla on ollut "aina" matala ääni, en oo polttanut koskaan ja juominen on minimaalista. Syy löytyy äänihuulien paksuudesta, eikä siihen voi vaikuttaa.

Vierailija
72/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 v on naisella ihan paras ikä, jos on jo ne omat lapset tai lapsi hankittu. Mutta jos haaveena on se lapsi, eikä sitä vielä ole, eikä ole miestäkään, niin silloin 35 v ei ole naiselle hyvä ikä. Kun ne hyvät 35 v miehet on kyllä varattuja, ja sitten sieltä tulee myös hänen lapset kaupanpäälle, + hänen ex-vaimo, jos sellainen 35 v mies siis vapaana nyt on.

Vierailija
73/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää juttu on että naisilta kysytään paperit vielä joskus yli 35v ikäisinä?

Minulta (mies) kysyttiin kaupassa viimeksi kun olin jotain 22v. Enkä edes ollut ikäistäni vanhemman näköinen.

Vierailija
74/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää juttu on että naisilta kysytään paperit vielä joskus yli 35v ikäisinä?

Minulta (mies) kysyttiin kaupassa viimeksi kun olin jotain 22v. Enkä edes ollut ikäistäni vanhemman näköinen.

Eikös sitä rajaa nostettu kolmeenkymppiin, kassa tarkistaa paperit sellaisilta, jotka näyttävät sitä nuoremmilta.

Vierailija
75/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa on tutkittu miehisen omatoimimammografian tunnusteluosaston nännistäveto ala-jaostossa. Erityisesti  naisen nimet jotka alkavat aakkosilla:A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, (Š), T, U, V, W, X, Y, Z, (Ž), Å, Ä, Ö ovat vaarassa rupsahtaa pian 33 ikävuoden jälkeen. Erityisen alttiita lähes yhtäkkiselle, jopa yhdessä yössä tapahtuvalle rupsahtamiselle ovat Tamperelaiset, Oululaiset sekä Hesan köyhemmillä alueilla asuvat naiset. Asuinpaikan muutolla vaikkapa Oulusta stadiin ei ole havaittu olevan rupsahtamista hidastavaa vaikutusta, vaan se saattaa jopa nopeuttaa prosessia stressin, pariutumiskilpailun, sekä raikkaan maalaisilman puutteen vuoksi.

Vierailija
76/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pidät itsestäsi huolta ja pukeudut ikäsi mukaisesti lopputulos on aina hyvä: https://www.vihreat.fi/sites/default/files/media/images/ca1c78bb-a47b-4…

tai mies 60v https://i.pinimg.com/236x/97/60/98/976098f6c0c3e74bfdda1d98b8291732.jpg

Vierailija
77/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tietysti elämäntavat vaikuttaa paljon siihen että onko rupsahtanut vai ei. Jos olo on rupsahtanut niin siihenhän voi vaikuttaa huomattavasti juurikin elämäntavoilla.

Vierailija
78/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 tuntematonta ihmistä arvioi minut 35 v. synttärinä. Tulos oli, että näytän  17 v.

No niin varmaan, mistä ne tuntemattomat olivat sun synttäreille tulleet?

Vierailija
79/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pidät itsestäsi huolta ja pukeudut ikäsi mukaisesti lopputulos on aina hyvä: https://www.vihreat.fi/sites/default/files/media/images/ca1c78bb-a47b-4…

tai mies 60v https://i.pinimg.com/236x/97/60/98/976098f6c0c3e74bfdda1d98b8291732.jpg

https://www.verkkouutiset.fi/wp-content/uploads/2019/07/51938014-1118x6…

(Näyttää myös minun mielestäni edelleen hyvältä, mutta onhan se eri asia, kun sinä valitsit yllä ammattimaisessa kuvaussessiossa otetun kuvan... Ikä näkyy hänelläkin eikä siinä mitään. Niin käy kaikille.)

Vierailija
80/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35 v on naisella ihan paras ikä, jos on jo ne omat lapset tai lapsi hankittu. Mutta jos haaveena on se lapsi, eikä sitä vielä ole, eikä ole miestäkään, niin silloin 35 v ei ole naiselle hyvä ikä. Kun ne hyvät 35 v miehet on kyllä varattuja, ja sitten sieltä tulee myös hänen lapset kaupanpäälle, + hänen ex-vaimo, jos sellainen 35 v mies siis vapaana nyt on.

Sehän on ihan paras ikä olla lapseton kun tienaa hyvin jo kohtalaisen työuran jälkeen ja voi tehdä mitä lystää vapaa-aikanansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä