Onko 35v nainen jo vanha? Ja rupsahtanu?
Alkaa ikäkriisi pukkaan jo pahasti. En tahdo olla vanha ja rupsahtanu. :(
Kommentit (97)
!!!!!!!! kirjoitti:
Unohtui vielä se madaltanut transumainen ääni. Sellaista se on kun lonkero siideri ja tupakka maistuu.
Voi vidun viddu että piti syntyä tähän maahan missä on niin paskat naiset. Ja se vttumainen katkera käytös vielä kruunaa kaiken
!!!!!!!!!!!
Ei kuule kaikki naiset juo ja polta...
>J
Ei muuten mutta jos on myooma niin sitten alkaa jo olla mennyttä kalua. Tukka lähtee, iho oireilee raudanpuute kuihduttaa ja tulee paljon sairauspäiviä. Eikä Suomen terveydenhuolto halua asiassa tietenkään auttaa ainakaan sillä ainoalla järkevällä tavalla, joka tietenkin olisi myoomien kivuton ja helppo laserpoisto.
Vierailija kirjoitti:
Asiaa on tutkittu miehisen omatoimimammografian tunnusteluosaston nännistäveto ala-jaostossa. Erityisesti naisen nimet jotka alkavat aakkosilla:A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, (Š), T, U, V, W, X, Y, Z, (Ž), Å, Ä, Ö ovat vaarassa rupsahtaa pian 33 ikävuoden jälkeen. Erityisen alttiita lähes yhtäkkiselle, jopa yhdessä yössä tapahtuvalle rupsahtamiselle ovat Tamperelaiset, Oululaiset sekä Hesan köyhemmillä alueilla asuvat naiset. Asuinpaikan muutolla vaikkapa Oulusta stadiin ei ole havaittu olevan rupsahtamista hidastavaa vaikutusta, vaan se saattaa jopa nopeuttaa prosessia stressin, pariutumiskilpailun, sekä raikkaan maalaisilman puutteen vuoksi.
Nimistä muodostetut asukkaannimitykset pienellä: tamperelainen, oululainen. Tamperelainen (isolla) on lehti. Se kellastuu, todennäköisesti ennen kuin 33v on kulunut.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kuule itsestäsi, oletko pitänyt huolta itestäs vai halaullut viinitonkkaa flowssa?
Maistuuko viineri enemmän kuin treeni?
Sen tähdenhän suomalaisilla naisilla on leveät perseet ja paksut pohkeet, kun harjoituttavat niitä kyykkimällä alkosta niitä kyykkyviinoja alvariinsa. Jopa monta kertaa viikossa kyykkäävät sylin täyteen tonkkia.
Vierailija kirjoitti:
Lasten tekoon kyllä on kiire. Tämä on fakta
Nainen on vielä Pahaa Ennen XXXX -vaiheessa alle nelikymppisenä, sen jälkeen se ns. "valmis" käytettäväksi kun se on turvallinen.
AV:lla jokainen mamma on vähintään 10 vuotta itseään nuoremman näköinen. Tai siis kokee olevansa.
Ilmeisesti mammat istuvat kotona koneella päivät pitkät koska tuolla ulkomaailmassa ihmiset ovat lähes järjestään ikäisensä näköisiä, ja niin päin että useammat näyttävät ikäistään vanhemmilta kuin nuoremmilta.
Voi olla sileä iho, hyvät hiukset ja vartalo, mutta jostain se ikä vaan aina paistaa esiin. Ehkä viimeistään siitä että sukupolveaan ei pääse pakoon, pukeutumistyyli ja käsitys siitä mikä näyttää hyvältä on erilainen kuin tämän päivän nuorilla.
=>omasta mielestään on ihan samannäköinen kuin nuorena, mutta koska nykynuoret ovat jo tyylillisesti ihan eri näköisiä kuin silloin 15-20v sitten, niin kaikkien muiden on helppo arvioida ikä suurinpiirtein kohdilleen.
Vierailija kirjoitti:
AV:lla jokainen mamma on vähintään 10 vuotta itseään nuoremman näköinen. Tai siis kokee olevansa.
Ilmeisesti mammat istuvat kotona koneella päivät pitkät koska tuolla ulkomaailmassa ihmiset ovat lähes järjestään ikäisensä näköisiä, ja niin päin että useammat näyttävät ikäistään vanhemmilta kuin nuoremmilta.
Voi olla sileä iho, hyvät hiukset ja vartalo, mutta jostain se ikä vaan aina paistaa esiin. Ehkä viimeistään siitä että sukupolveaan ei pääse pakoon, pukeutumistyyli ja käsitys siitä mikä näyttää hyvältä on erilainen kuin tämän päivän nuorilla.
=>omasta mielestään on ihan samannäköinen kuin nuorena, mutta koska nykynuoret ovat jo tyylillisesti ihan eri näköisiä kuin silloin 15-20v sitten, niin kaikkien muiden on helppo arvioida ikä suurinpiirtein kohdilleen.
Sitten kun on tarpeeksi vanha, niin nämä itseasiassa menevät yksiin, koska muoti toistaa säännöllisesti vanhoja trendejä. Nykypäivän nuoret tykkää monista samoista jutuista, mistä itsekin tykkäsin 90-luvun teinarina. Tosin itse en ihan samassa tyylissä enää kulje:), mutta eipä se pahaltakaan näytä nyt nuorempien päällä.
Rupsahtaminen tarkoittaa mulle sitä että on lakannut huolehtimasta itsestään. Siis eri asia kuin luonnollinen vanheneminen mikä tottakai näkyy vaikka huolehtisi itsestä hyvin. Minusta nainen voi olla viehättävä vielä kuusikymppisenäkin, jos pitää huolta itsestään. Useimmille vain muut asiat, perheet, jatkuva kiire ja työhuolet puskevat päälle ja se huolenpito unohtuu.
Elämään kyllästynyt ilme, negatiivinen asenne ja valitus, "kunhan halvalla löytyi ruokakauppareissulla"-vaatekaappi, huono ryhti ja huonokuntoiset hiukset, iso kulahtanut kassi kainaloon ja matalat, kulahtaneet käytännölliset kengät, sen tyyppisistä asioista on rupsahdus tehty.
Vaikka tulisi ryppyjä ja vartalo muuttuu, voi rumasti rupsahtamisen välttää jos haluaa. Silloin itseensä pitää kuitenkin panostaa. Useimmat kuitenkin luovuttavat jossain vaiheessa, yleensä juuri siinä vaiheessa kun ruuhkavuodet iskevät. Kotona ja hiekkalaatikko-ruokakauppa-akselilla ei tarvitse kauniita vaatteita vaan mukavaa ja säänkestävää jonka likaantuminen ei ole kauhistus. Hyvin sopivia ja tukevia alusvaatteita ei ehdi sovittelemaan, siis otetaan marketista urheilurintaliivit ja sloggit. Meikkaamaan ei ehdi, korut ja huivit ovat lähinnä turvallisuusriski, hiuksiin ilmestyy lyhyt helppohoitoinen tyyli. Suurin osa arkipäivän vuorovaikutuksesta on lasten paimentamista. Tähän päälle pienetkin ikääntymisen merkit, niin a vot, siinä on rupsahdus.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun on tarpeeksi vanha, niin nämä itseasiassa menevät yksiin, koska muoti toistaa säännöllisesti vanhoja trendejä. Nykypäivän nuoret tykkää monista samoista jutuista, mistä itsekin tykkäsin 90-luvun teinarina. Tosin itse en ihan samassa tyylissä enää kulje:), mutta eipä se pahaltakaan näytä nyt nuorempien päällä.
Höps. Nykypäivän nuoret poimivat menneiden vuosikymmenten muodista elementtejä joita muokkaavat ja yhdistävät tämän päivän virtauksiin. Lopputulos on muoti josta vanhemmat huomaavat tuttuja elementtejä, mutta joka on silti erinäköinen kuin jos pukeutuisi päästä varpaisiin menneen vuosikymmenen tyyliin. Vanhoista valokuvista näkee, että 90-lukulainen jolla on ysärihiukset, ysärityylinen meikki rusehtavine huulipunineen jne. on ihan erinäköinen kuin tämän päivän trendienseuraaja jolla voi olla samantapainen paita tai mutsihousut, mutta kaikki muu tyylissä on muuttunut. 90-luvulla kukaan ei olisi käyttänyt arkena irtoripsiä, mutsifarkut yhdistettiin löysään collegeen jossa joku sporttiprintti tai bodyyn jne. Sikäli kun nykyään löytää collegepaitoja, ne ovat ihan eri näköisiä sievine kukka- yms. printteineen.
Toinen hyvä esimerkki on vyölaukut. Ne olivat muotia ysärillä, ja ne ovat muotia taas. Mutta itse laukut ovat ihan erinäköisiä kuin 90-luvun pussimaiset vyölaukut, ainoa mikä on samaa 90-lukulaisten vyölaukkujen kanssa on se että ne sidotaan vyötärölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höps. Nykypäivän nuoret poimivat menneiden vuosikymmenten muodista elementtejä joita muokkaavat ja yhdistävät tämän päivän virtauksiin. Lopputulos on muoti josta vanhemmat huomaavat tuttuja elementtejä, mutta joka on silti erinäköinen kuin jos pukeutuisi päästä varpaisiin menneen vuosikymmenen tyyliin. Vanhoista valokuvista näkee, että 90-lukulainen jolla on ysärihiukset, ysärityylinen meikki rusehtavine huulipunineen jne. on ihan erinäköinen kuin tämän päivän trendienseuraaja jolla voi olla samantapainen paita tai mutsihousut, mutta kaikki muu tyylissä on muuttunut. 90-luvulla kukaan ei olisi käyttänyt arkena irtoripsiä, mutsifarkut yhdistettiin löysään collegeen jossa joku sporttiprintti tai bodyyn jne. Sikäli kun nykyään löytää collegepaitoja, ne ovat ihan eri näköisiä sievine kukka- yms. printteineen.
Toinen hyvä esimerkki on vyölaukut. Ne olivat muotia ysärillä, ja ne ovat muotia taas. Mutta itse laukut ovat ihan erinäköisiä kuin 90-luvun pussimaiset vyölaukut, ainoa mikä on samaa 90-lukulaisten vyölaukkujen kanssa on se että ne sidotaan vyötärölle.
Kyllä näin aikuis amk opiskelijana huvittaa, kun muotitietoiset parikymppiset pukeutuu samoin kuin itse pukeuduin teininä. Korkeavyötäröiset mattinykäs-farkut, isoisän vanha villapaita, värjäämätön ja laittamaton suora tukka.
Ihan vaan tiedoksi ap:lle , olen 69 v enkä lainkaan rupsahtanur😇😂😓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin aikuis amk opiskelijana huvittaa, kun muotitietoiset parikymppiset pukeutuu samoin kuin itse pukeuduin teininä. Korkeavyötäröiset mattinykäs-farkut, isoisän vanha villapaita, värjäämätön ja laittamaton suora tukka.
Siis ei pahalla tavalla huvita mutta yksikin päivä ruokalassa jonottaessa tuntui nuorisoa katsoessa siltä kuin olisi palannut aikakoneella (Aikakone! Keltainen toukokuu!) ysärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kaikki tämän päivän nuoret ole irtoripsiväkeä. Nyt on paljon myös luonnollisuutta tullut takaisin ja se menee hyvin yksiin 90-luvun suuntauksen kanssa. Silloin juurikin 80-luvun pröystäilyn jälkeen monet tykkäsivät luonnollisemmasta lookista.
Ja mitä noihin 90-luvun tyypillisiin trendeihin tulee, niin niistä on sekä vintageversioita liikkeellä, lähes identtisiä kopioita ja sitten niitä päivitettyjä, modernempia versioita. Monet nuoret kuitenkin etsivät second hand liikkeistä alkuperäisiä 90-luvun vaatteita, kenkiä ja laukkuja kun pitävät niitä hienompina kuin kaupasta ostettuja, jotka sitten ovat taas samanlaisia muiden kanssa. Se on yksi keinoa erottautua ja toisaalta halutaan kierrättää ja kuluttaa vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksi ap:lle , olen 69 v enkä lainkaan rupsahtanur😇😂😓
Ihana
>J
Mä olen 44v ja elämäni kunnossa. Hyvät geenit, treenaan (kroppa tikissä) ja oon muutenkin nätti. Kyllä se on itsestäänkin kiinni, pitääkö huolta kropastaan, syökö hyvin jne. Kukaan ei koskaan usko että mulla on 3 lasta (isoja jo).
Iloinen elämänasenne vaikuttaa positiivisesti.
Näin 35 vuotiaan naisen juoksevan trail ultran ennätyksen viikko sitten vuoristossa ajalla 11 h ja 27 minuttia. Naiset ovat kovia mimmejä. Piste. "Rupsahtanut"? Miten sen määrittelee? Liikunalla ja pidättäminen röökistä ja alkoholista sekä auringosta "säilyttää" hyvin. Ainevaihdunta hiljenee astettain mutta yksilöllisesti. Lisäämällä vihanneksia ja marjoja ruokavalioon sekä liikkunalla saa ihmeitä aikaan vielä 35 vuotiaana.
T.34
On 2lasta
>J