Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 35v nainen jo vanha? Ja rupsahtanu?

>J<
27.07.2019 |

Alkaa ikäkriisi pukkaan jo pahasti. En tahdo olla vanha ja rupsahtanu. :(

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja elämäntavat ratkaisevat. Tunnen erään kuuskymppisen, joka näyttää nelikymppiseltä...

Vierailija
2/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, todellakin.

M54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat varmasti itse arvioida peilistä? Yleensä ei kyllä tuossa iässä vielä olla rupsahdettu.

Vierailija
4/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
5/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 tuntematonta ihmistä arvioi minut 35 v. synttärinä. Tulos oli, että näytän  17 v.

Vierailija
6/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
7/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos lapsia ajattelit hommata. Monet naiset on todella rupsahtaneita kun täyttävät 39.

Vierailija
8/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, no ei todellakaan! 35 v nainen on vielä tosi nuori, parhaassa iässä. Itse olen "jo" 57 v ja en tunne itseäni vanhaksi, en yhtään :D Elän ja nautin terveenä Aikuisena Naisena näistä ihanista vuosista. 

Vierailija
9/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut rupsahtaa ennen teini-ikää ja jotkut ei koskaan. Pidä huolta itsestäsi ja nauti elämästä. Tuskin olet rupsahtanut, vanha et ainakaan.

N25

Vierailija
10/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aivan varma kannattaako just tältä palstalta tulla kysymään, varsinkaan jos on ikäkriisin kourissa.

Vierailija
11/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa. Mitä muutoksia näet vartalossasi, jos vertaa itseesi nuorempana? Mistään rypyistä ei tarvitse stressata, otsarypyt ym. Ainakaan mulle ei ole mitään merkitystä. Olen siis mies. 

Vierailija
12/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet 35 ikävuoteen asti kerennyt urheilematta vetää röökiä ja ryyppäämään 20 vuotta, todennäköisesti olet.

Vierailija
13/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Jotkut ovat tuossa iässä rupsahtaneita, osa ei vielä vuosikausiin.

Vierailija
14/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v on minulla rajana, saattohoitajaksi en ala.

Vierailija
15/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Jotkut ovat tuossa iässä rupsahtaneita, osa ei vielä vuosikausiin.

Tämä tosiaankin on yksilöllistä. Geenit ja elämäntavat tuppaavat näkymään

Vierailija
16/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koen olevani rupsahtanut. Iho ei ole enää niin sileä ja heleä kuin 20-vuotiaana, vatsassa, rinnnoissa ja reisissä on raskausarpia ja sellainen yleinen ihon kimmoisuus on laskenut. Selluliittia on jonkin verran ja vatsaa on vaikea saada enää pidettyä niin hoikkana ellei pitäydy tosi tiukassa ruokavaliossa.

Vierailija
17/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu geeneistä. Kaunis nainen pysyy kauniina aina sinne 50v saakka joilloin rupsahtaa välittömästi yhdessä yössä!

Vierailija
18/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisten mielestä on, viiskymppisten mielestä ei.

Vierailija
19/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu todella paljon ihmisestä. n. 25-55- vuotiaiden naisten ikää on tosi vaikea arvioida. Ihmiset vanhenevat niin eri tahtia.

Esimerkkejä: -mieleen tulee heti 2 naista jotka olivat jo alle kolmekymppisenä harmaantumassa, kasvoissa juonteita ja jotenkin väsynyt olemus. En tiedä mistä johtui, ei mitään ilmeistä syytä elämäntavoissa tms. Mieleen on jäänyt myös yksi kerta kun olin bussissa jossa oli isoäiti lapsen kanssa. Olin siis aivan varma että nainen oli viidenkympin kieppeillä. Sitten kun hän keskusteli lapsen kanssa, siitä selvisi että oli vähän päälle 30.

-sitten tiedän yhden vajaa 50-v naisen joka menisi alle nelikymppisestä. Ei laittaudu mitenkään erityisesti tai meikkaa mutta on rypytön, olemus iloinen ja eloisa, ääni säilynyt nuorena.

Muut sitten jotain siltä väliltä. Jos on elämäänsä kyllästynyt eikä huolehdi itsestään ja esim. hiukset on miten sattuu niin näyttää helposti ikäistään vanhemmalta. Jos iho on kuivahko ja ryppyyntyvä ja vaatteet tyylittömät, niin se vanhentaa.

Elämäntavat, kuten alkoholin käyttö, auringonotto ja valvominen vanhentaa. Usein lapsettomat ovat nuoremman oloisia kuin lapsia saaneet ikäisensä.

Paino ei vaikuta suuntaan eikä toiseen- jotkut hoikat muuttuvat rusinoiksi tosi nuorena, toisista taas ylipaino tekee vanhoja matameja ennen aikojaan. Varsinkin ylipaino + lyhyt emäntätukka on helposti vuosia tuova yhdistelmä.

Pistoshoidot/kauneuskirurgia ovat arpapeliä. Jos on oikein hyvä tuuri ja maltti säilyy, voi auttaa mutta paljon näkee niitä joille hoidot ovat olleet ihan vihoviimeinen moka. Esim. kiristämällä kasvojenkohotuksella ihosta ei saa kuitenkaan koostumukseltaan nuoren ihoa, helpommin tulee cat face.

Jos osaa meikata ja pukeutua kivasti ja elämäntavat on kunnossa, se saattaa auttaa. Ei tosin aina.

Parasta vain opetella hyväksymään itsensä ja vanhenemisensa. Eihän sille ole muita vaihtoehtoja kuin kuolla nuorena.

Vierailija
20/97 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuule itsestäsi, oletko pitänyt huolta itestäs vai halaullut viinitonkkaa flowssa?

Maistuuko viineri enemmän kuin treeni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi