No "pilaavatko tatuoinnit kauniinkin naisen" vai eivät?
En ymmärrä. Vaikka Ilta-Sanomien kommenttikenttiä lukiessa missä käsitellään tatuointeja saa hyvin vahvasti sen käsityksen, että "tatuoinnit pilaavat kauniinkin naisen."
Nyt kun uutisoidaan missistä bikineissä jolla on myös tatuointi niin kukaan ei motkota siitä miten "tatuoinnit pilaavat kuniinkin naisen." Ei taida kukaan edes kiinnittää huomiota.. paitsi minä.
Voisko joku nyt avata vähän sitä logiikkaansa sekä ajatusmaailmaansa. Ärsyttää tämä kaksmoralismi!
Missi bikineissä, kaikki hehkuttaa vaikka tatuointi
https://www.is.fi/viihde/art-2000006185748.html
Kommentit (70)
Kai se riippuu vähän keneltä kysyy. Jotkut pitävät reippaasti tatuoitujakin naisia hyvin sexyinä, kun taas jotkut eivät siedä yhtään tatuointia... Sama se koskee miehiäkin.
Tatuoinnit pilaavat kauniin ja jo valmiiksi ruman naisen, ja miehen.
Wt-väen juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit pilaavat kauniin ja jo valmiiksi ruman naisen, ja miehen.
Wt-väen juttuja.
Taitaa se ainoa Wt- tyyppi olla se joka muita sellaiseksi haukkuu kuvitellen olevansa itse näin jotenkin muita parempi.
Riippuu vähän mistä roikkuu??
Joskus olen ihmetellyt miksi jotkut kauniit, hyvä vartaloiset naiset ottaa äärettömän tyhmiä ja rumia tatuointeja?? Ihan kuin olisi pakko vaan joku kuva jostain kansiosta hakata ihoon.
Mammojen mieliksi hyvä esimerkki aitolehmän vatsatatuointi.
Ei varmaan pilaa mutta ei kyllä tee kauniimmaksikaan. Juuri reidessä oleva iso tatuoininti voi näyttää epämääräiseltä roiskeelta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän mistä roikkuu??
Joskus olen ihmetellyt miksi jotkut kauniit, hyvä vartaloiset naiset ottaa äärettömän tyhmiä ja rumia tatuointeja?? Ihan kuin olisi pakko vaan joku kuva jostain kansiosta hakata ihoon.
Mammojen mieliksi hyvä esimerkki aitolehmän vatsatatuointi.
Itse tatuoinnissa ei ole vikaa mutta kuvat on hätäisesti valittu ilman mitään harkintaa. Joku söpö yksisarvinen voi olla 18 vuotiaana hyvä idea mutta sitten kun ikää onkin 43 niin eipä varmaan mieluusti esittele 😁
Vierailija kirjoitti:
Taitaa se ainoa Wt- tyyppi olla se joka muita sellaiseksi haukkuu kuvitellen olevansa itse näin jotenkin muita parempi.
No nyt sattui Juhaa leukaan... Ainoastaan lävistykset, sivukaljut, implantit ja omien sormien katkominen ovat selvempiä wt-mittareita kuin tatuoinnit.
Riippuu millaiset tatuoinnit.
Eipä itteäni paljoa muiden tatuoinnit kutita, joskus tulee ns naurettua partaansa jos joku autotallissa itsetehty tekele kävelee vastaan.
T: Hyvä ja kaunis tatuointi maksaa paljon, halvalla saa sitä wt-tyyliä.
Mun mielestä jos on tosi kaunis muutenkin, tatuointi ei rumenna. Ja tietenkin riippuu minkälaisia tatuointeja on ottanut. Mielestäni vaikka Rihanna ja Angelina Jolie ovat esimerkkejä kauniista naisista joilla on tatuointeja ja joita ne eivät ole rumentaneet. Eli siis pidän itse heitä kauniina vaikka on tatuointeja.
Älkäähän ottako selkärankaan tatuointeja. Jos aiotte tehdä muksuja. Epiduraalia, puudutusainetta, ei saa synnytyksessä, jos selkärangassa on tatuointeja.
Tai siis kai tämä käytäntö on vielä voimassa?
Onko palstalla ketään naista joka 2000-luvun alussa otti muodikkaan stramp-stamp tatuoinnin eli tribaalin alaselkään? Vieläkö kyseinen tatska on iholla vai onko peitetty?
Omalla kohdallani voin sanoa, että aika kova paikka olisi olla tatuoidun naisen kanssa. Heh, ihan kuin olisi varaa nirsoilla. Mutta jokseenkin minusta tatuoinnit harvoin sopivat ihmiseen, varsinkin jos ne otettu vain siksi, että kavereilla ja siskon kummin kaimallakin on, joten pitäähän minullakin olla. Jotenkin näkisin, että ei minulla voisi olla kovin paljoa yhteistä sellaisen naisen kanssa, joka tekee noinkin isoja päätöksiä massan mukaan. Isoja päätöksiäkö? Joo, mielestäni on suht iso juttu ottaa itseensä joku isokin kuva, jota sitten pitää mukanaan kantaa todennäköisesti koko elämänsä ajan.
Voisin tähän ehkä lisätä, että isojen tatuointien kanssa on se ongelma minulla, eikä juuri haittaa joku kärpäsen paskan kokoinen buddha-tatuointi jossain niskassa kun sitä ei tarvitse pällistellä 24/7
Terveisin Naispelko26
Mun miehellä on paljon tatuointeja, yksi käsi ja selkä kokonaan ja kaksi pienempää, ja miettii lisää. Silti hän on vakaasti sitä mieltä, että tatuoinnit naisilla ovat rumia ja että naiset ovat kauneimmillaan luonnollisina. Ei toivo minun ikinä ottavan. Eksä kuulemma otti hänen innoittamanaan isoja "tusinatatuointeja", ja hän inhosi salaa niitä eksän leimoja. Vaikka eivät ne eroon johtaneet, vaan se, että eksä teki petoksen miehen rahoilla.
Itse pidän hyviä tatuointeja sinänsä ihan nätteinä, mutta alkaa tosiaan tuntua, että kaikilla on joku ja että tatuoimattomana nuorena naisena alkaa olla ulkonäöllisesti harvinaista herkkua. En itse luultavasti ottaisi, koska kyllästyn äkkiä. Samasta syystä en värjää tukkaa tai hanki kalliita sisustusesineitä.
Tatuointi on merkki henkisestä köyhyydestä. Ei jatkoon.
Minusta tatuoinnit eivät pilaa yhtään ketään. Kyllä ne ovat täysin muut kuin tuollaiset ulkoiset seikat, jotka voivat ihmisen "pilata".
Kyllä se tatskan aihe ja tyyli (sekä tyyliin liittyen hyvä tekijä) on paree olla mietittynä, ennen kuin menee tatuoitavaksi.
Tämän jälkeen tatuointi on luultavasti kantajalleen sopiva ja hieno.
Jos taas ottaa jonkun kaverin kotona tyyliin höyhentatuoinnin, koska muillakin on, niin en näe mitään syytä hankkia sitä tatuointia.
Pilaa jos ruma tatuointi esim. Naisella rintakehässä iso pääkallo tai jos kaavoihin on tatuoitu jotain.
Pilaa. Muuttaa naisen mahdollisesta äiti ehdokkaasta, seksi objektiksi.
Edelleen kauniit naiset ovat kauniita olkoot leimoja tai ei. Mutta en pysty miettimään enää heitä vaimomatskuna jos leimat on.
En usko tuohon öyhöttämiseen sekuntiakaan. Etenkin tuota meuhkaavat miehet unohtaisivat tuon ideologiansa heti jos kaunis ja tatuoitu nainen osoittaisi kiinnostusta. Samasta syystä kukaan ei koskaan valita julkkisten tatuoinneista, ihan varmasti joku Kardashienien siskoksista tai kuuluisista näyttelijättäristä kelpaisi (valtaosa tatuoituja heistäkin).
Kertokaas logiikkanne