Mitä järkeä on ulkoporealtaassa? Mies haluaa sellaisen
itse en näe siinä mitään järkeä. Pelkkää energian kulutusta, mitä järkeä on mennä vaan olemaan sinne bakteereita täynnä olevaan veteen.
Kommentit (29)
Ne on jo menneen talven lumia mutta jos tykkää käyttää sähköä ja lillua likaisessa vedessä niin siitä vaan 🍀
Juurikin se kun ei tiedä mitä jonkun päässä liikkuu. Ja ne bakteeri mietinnät on toisten ongelma.
En oo koskaan ymmärtänyt ammeessa kökkimistä. Mieluummin laittaisin uima-altaan.
Livauta miehelle laskutehtävänä ajatus että kuinka monta lavallista kaljaa hän saisi porealtaan hinnalla. Mies päättääkin ostaa kaljaa + poreammetta ei tule = kaikki voittavat
Mulla on korni ilmatäytteinen poreallas. Lillun siellä täydellisessä lämmössä, luonnon äänet ympärillä, yksin. Kun olen jo melkein nukahtamassa, laitan vielä lopuksi poreet päälle. Täydellisin tämä on alkusyksystä, kun on jo vähän viilenneet ja hämärät illat. Vesi höyryää ja terassin katossa on himmeät tunnelmavalot.
Meillä muuten tulee liiaksi saakka paneeleista sähköä touko-syyskuussa. Kannattaa ennemmin käyttää kaikki itse, kun ei myymisestä juurikaan nettoa.
Miettikää millainen säälittävä reppana joutuu kyselemään täältä tästäkin asiasta.
Kelatkaa oikeasti millaisia naiset ovat. Miettikää haluatteko olla näiden kanssa missään tekemisissä.
Se on rentoutumisväline. Ihanaa arjen luksusta avata kansi ja hypätä poreisiin just silloin, kun haluaa. Kannattaa ostaa allas, jossa pumpun teho on riittävä per suutin, niin siellä saa ihan oikeasti hierottua lihasjumit pois. Meillä on ollut ulkoporeallas 5v ja kyllä se on edelleen käytössä useamman kerran viikossa. Jos ei tykkää olla lämpimässä vedessä, hieroa lihaksia ja/tai rentoutua ja jutella esim. sen oman puolison kanssa, niin ei siinä silloin mitään järkeä olekaan. Veden ei ole pakko olla likaista. Ennen altaaseen menoa käydään suihkussa pesemässä liat ja rasvat veks ja sitten vasta altaaseen. Käytön jälkeen klooritabletti veteen ja ne käytön aikana mahdollisesti tulleet pöpöt kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Rikkauden merkki vaikkei ole.
Mun allas maksoi 8500e rahteineen. Ei se rikkauden merkki ole, mutta ei nyt aivan pers aukisimmatkaan tuollaisia ostele huvikäyttöön. Tai mistä minä tiedän kuka mitäkin ostelee. Ei oikeastaan sen kummemmin edes kiinnostele.
Mitä järkeä on pitää noin nyrpeää akkaa? Se vaan kuluttaa kaikki rahat itseensä ja valittaa kaikesta. Tosi kiva kaiket illat vaan kuunnella sitä nalkutusta.
Vierailija kirjoitti:
Livauta miehelle laskutehtävänä ajatus että kuinka monta lavallista kaljaa hän saisi porealtaan hinnalla. Mies päättääkin ostaa kaljaa + poreammetta ei tule = kaikki voittavat
halvimmillaan noin pari lavallista.
Jos on kuullut huhuja että SDP on tuleva pääministeri puolue. Marinhan kustansi poreammeiden lämmitykset sähkötuella. Mukavahan siinä on lekotella jos ei tarvitse itse maksaa.
Siellä voi kuksia ja vetää kuoharia. Toistaa. Ja toistaa.
Voiko porealtaan laittaa, jos ei osaa uida vai onko hukkumisen vaara?
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt tai kuullu jonkun täysi-ikäisen olevan selvinpäin poreammeessa tai paljussa? Kyllä rahat on riitettävä molempiin.
Vierailija kirjoitti:
Siellä voi kuksia ja vetää kuoharia. Toistaa. Ja toistaa.
Ootko sä koskaan kuksinut vedessä? Oletko nainen? Oliko kivaa? Olisko kivaa uudestaan ja uudestaan? No ei ole. Sellainen asia kun kitka pilaa sen. Ei se oikeasti ole kivaa.
No on siinä varmaan joku järki sen sun ukon mielestä. Miksi kysyt täällä? Miksi et keskustele sen ukkosi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan ymmärtänyt ammeessa kökkimistä. Mieluummin laittaisin uima-altaan.
Suosittelen kunnollista uima-allasta.
Meillä on 10m uima-allas auringon säteilyä läpäisevällä paneelikannella, maalämpö ja aurinkopaneelit. Tungetaan altaaseen kaikki maalämmön hukkalämpö keväästä syksyyn ja allasvesi on yleensä pysynyt +28-30 asteessa. Pyöritetään pumppua ja lämmitystä silloin kun aurinkopaneeleista saadaan hyvin sähköä joten ratkaisu ei ainakaan ilmastonmuutosta pahenna.
Lämmmitetyssä altaassa on todella mukava uida pitkälle syksyyn. Jotkut käyttää allasta talvellakin mutta meidän periaate on ettei tuhlata ostoenergiaa altaan lämmittämiseen, joten otetaan se pois käytöstä talven ajaksi joskus lokakuussa. Otettiin taas käyttöön pari viikkoa sitten.
On rentouttavaa ja hieroo oikeasti lihaksia kun laittaa suuttimet täysille.