Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No "pilaavatko tatuoinnit kauniinkin naisen" vai eivät?

Vierailija
27.07.2019 |

En ymmärrä. Vaikka Ilta-Sanomien kommenttikenttiä lukiessa missä käsitellään tatuointeja saa hyvin vahvasti sen käsityksen, että "tatuoinnit pilaavat kauniinkin naisen."
Nyt kun uutisoidaan missistä bikineissä jolla on myös tatuointi niin kukaan ei motkota siitä miten "tatuoinnit pilaavat kuniinkin naisen." Ei taida kukaan edes kiinnittää huomiota.. paitsi minä.
Voisko joku nyt avata vähän sitä logiikkaansa sekä ajatusmaailmaansa. Ärsyttää tämä kaksmoralismi!

Missi bikineissä, kaikki hehkuttaa vaikka tatuointi
https://www.is.fi/viihde/art-2000006185748.html

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole makuasia. Toiset tykkää, toiset ei. Itse kuulun jälkimmäiseen joukkoon, mutta kukin tehköön niinkuin tykkää.

Vierailija
42/70 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat turn-off, samoin kuin lävistykset; tupakointi ja humalahakuinen ryypiskelykin. Pätee naisiin JA miehiin. Sivukalju ja tarkoituksella ajeltu kokokaljukin on turn-off sekä naisilla liiallinen meikkaaminenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa jonkun iltaroskan kommentoijien mielipiteet. Ei sieltä löydy mitenkään välkkyä porukkaa joten miksi välittää asiasta? Jos olen ihan tajuttoman ruma jonkun mielestä tatuointieni takia niin okei.

No eipä sulla taida olla muuta vaihtoehtoa kuin hyväsyä vallitseva asiaintila, kun olet ihollesi kuvia räävityttänyt.

Tatuointien poisto alkaa olla kovassa huudossa. Vaan eipä taida ihan kaunista ihoa enää saada kuvien tilalle millään keinolla?

Vierailija
44/70 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei! Enkö kelpaa u.l.i.en ÄITI EHDOKKAAKSI? :( Olisinnnniiiin halunnut paapoa katkeraa aikuista miestä.

Onneksi mieheni sentään _kelpuutti_ seksiobektiksi ja äidiksi lapsilleen.

T. Wt-m.a.mma (jäiköhän tuosta sensuuriin).

Minusta mikään ei ole rahvaampaa kuin avoin halveksinta. Siinäpä meille pohdittavaa...

Mitä muuta tuo oma viestisi oli kuin avointa halveksintaa?

Vau! Ratkaisit arvoituksen!

Vierailija
45/70 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä kertomukset ja liikuttavat sattumukset tatuointien takana ketään liikuta. Mustia läiskiä iholla, nekroosi.

Vierailija
46/70 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sikäli kyllä pilaa, että ainakaan meidän työpaikalle ei ole otettu töihin yhtään miestä tai naista, joilla tatuointi on näkyvässä paikassa. Pieni tatska piilossa ei haittaa.

Tehdään ulkomaankauppaa, ja osa asiakkaista on hyvinkin konservatiivisia tässä asiassa.

Vierailija
47/70 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole puolesta enkä vastaan, mutta kieltämättä olen utelias näkemään, miltä nämä parikymppisenä reiteen otetut valtavat unisiepparit yms. kuvat näyttävät 20v päästä... ne tatskat haalistuu vuosikymmenten saatossa ja jalka selluliitteineen ja verenpurkauksineen voi näyttää melkoisen mielenkiintoiselta sutulta.

Tai ylipäätään tatuoinnit, joissa paljon värejä ja ääriviivoja. Isäni oli ottanut omat tatuointinsa 20 vuotiaana ja kertoi ettei mitään ole katunut eläessään kuten niitä. Olihan ne aika hurjan näköiset 70 vuotiaalla miehellä...isäni esimerkin takia en ole itse tatuointeja halunnut, eivät ne kaunista ketään, mutta ottakoot ne ketkä kokevat kauniiksi.

Vierailija
48/70 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://cdn.newsapi.com.au/image/v1/dfd066015731050a2a7ec3df00b85fb2

Ei tietenkään pilaa, tosi kivat leimat vanhanakin!

Vierailija
49/70 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei! Enkö kelpaa u.l.i.en ÄITI EHDOKKAAKSI? :( Olisinnnniiiin halunnut paapoa katkeraa aikuista miestä.

Onneksi mieheni sentään _kelpuutti_ seksiobektiksi ja äidiksi lapsilleen.

T. Wt-m.a.mma (jäiköhän tuosta sensuuriin).

Minusta mikään ei ole rahvaampaa kuin avoin halveksinta. Siinäpä meille pohdittavaa...

Mitä muuta tuo oma viestisi oli kuin avointa halveksintaa?

Vau! Ratkaisit arvoituksen!

Ei päivänselvyydet mitään arvoituksia ole ennenkään olleet.

Vierailija
50/70 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit eivät sovi varsinkaan naisille. Rumentavat ihoa ikipäiviksi. Eivöt kaunista, varsinkaan naisia.

En ymmärrä, kun joku tatuoi koiransa naaman tai jonkun nimen.

Ei yhtään mitään järkeä.

Toki tatuoija tienaa.

Vierailija
51/70 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä ny tiedä oliko se niin hienoo nähdä eräällä naisella intiimitilanteessa tatuointi jossa navan alapuolella nuoli alas päin ja teksti ”Handle with care!”

Vierailija
52/70 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän mistä roikkuu??

Joskus olen ihmetellyt miksi jotkut kauniit, hyvä vartaloiset naiset ottaa äärettömän tyhmiä ja rumia tatuointeja?? Ihan kuin olisi pakko vaan joku kuva jostain kansiosta hakata ihoon.

Mammojen mieliksi hyvä esimerkki aitolehmän vatsatatuointi.

Aitolehmähän se onkin tosi ”kaunis”. Mahtava esimerkki.

Vierailija
53/70 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONGELMA TÄSSÄ TAPAUKSESSA on se, että tuosta naisesta ei edes huomaa näistä kuvista, että hänellä olisi tatuointi.

Minäkin katsoin ja totesin että onpa kerrankin upea nainen jolla ei ole tatuointeja!

Vasta tarkempi katsonta, siis todella tarkka katsonta näytti todellisuuden. Eli summa summarum, suuri osa miehistä luulee että tällä ei ole tatskoja. Mutta nyt kun sain tietää sen, niin pointit laski vähän. Silti, on hyvännäköinen nainen.

Vierailija
54/70 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaa, mitä isompia sen varmemmin. 

Vierailija
55/70 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pilaa. Mulla on tatskoja itsellä, mutta naisella en voi niitä sietää. Olen varmaan kummajainen siinä mielessä.

Vierailija
56/70 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis tatuointi laskee tasoa 2 pykälää ja huono 4. Jos jälki on kuin amatöörin kännissä tekemä niin taso menee aina nollaan.

Siis jos mitään tasoja olisi olemassa.

Vierailija
57/70 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yök, vasemmassa reidessä taitaa olla tatuointi kun tarkkaan katsoo. Harmin paikka, olisi muuten aika mukava missiksi, hieman sellainen pyöreähkö ja naisellinen. Toista kuin ne jotka tekevät kaikkensa polttaakseen kehostaan viimeisenkin rasvasolun.

Vierailija
58/70 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy bikinejä isopovisille?

Vierailija
59/70 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ne eivät missään olosuhteissa kaunista

Vierailija
60/70 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan selvästi peittelee tatuointiaan, eikä suotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi