Kumpi voittaa karhu vai leijona
kyseli töissä johtaja, mikä v..ttu mä oon sille vastaamaan mulla luvut jäi kesken aikanaan.
Tietääkö av-mummo?
Kommentit (24)
Hengellisiä lauluja teki myös paljon.
Tietysti leijona. Karhu asuu kaatopaikalla ja on köyhä ja aliravittu sekä vodkan kyllästämä.
Jäin miettimään samaa, enkä keksi vastausta. Vaivaa!
Ruokolahden leijona ei taida olla kotona.
Kumpi voittaa, olut vai pastilli ?
Miksi lapset hinaavat v*ttuja salkoihin? En voi olla ainoa joka on kuullut tuon väärin.
Ne asuu kaukana toisistaan etteivät todennäköisesti koskaan kohtaa. Tämä kysymys tuskin on koskaan relevantti.
Jääkarhu ainakin leipois leijonaa pataan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapset hinaavat v*ttuja salkoihin? En voi olla ainoa joka on kuullut tuon väärin.
:D putosin
Mutta kenet näistä kohtaisit ennemmin lenkkipolulla, nainen: karhu, leijona, mies vai strippaava orpo?
Oikeistonkin pitäisi ymmärtää, että leijona voittaa vain laumana.
Muistan jostain että niitäkin on ihminen laittanut tappelemaan ja leijona voittaa.
Tiedän että v-sanaa ei tuosta kappaleesta löydy.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi voittaa, Kumpi vai Kampi?
kampiakseli tietysti
Vierailija kirjoitti:
Kumpi voittaa, olut vai pastilli ?
Leijona vodka voittaa karhu oluen
Vierailija kirjoitti:
Ne asuu kaukana toisistaan etteivät todennäköisesti koskaan kohtaa. Tämä kysymys tuskin on koskaan relevantti.
Aasiassakin on leijonia ja kauan sitten oli paljon laajemminkin, Pohjois-Afrikkaa myöten. Kyllä ne varmasti ovat kohdanneet. Ihmisen raaka luonne on myös epäilemättä laittanut tekemään sellaisia tilanteita, joissa niitä on laitettu raatelemaan toisiaan.
Pekka Ruuska