Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No "pilaavatko tatuoinnit kauniinkin naisen" vai eivät?

Vierailija
27.07.2019 |

En ymmärrä. Vaikka Ilta-Sanomien kommenttikenttiä lukiessa missä käsitellään tatuointeja saa hyvin vahvasti sen käsityksen, että "tatuoinnit pilaavat kauniinkin naisen."
Nyt kun uutisoidaan missistä bikineissä jolla on myös tatuointi niin kukaan ei motkota siitä miten "tatuoinnit pilaavat kuniinkin naisen." Ei taida kukaan edes kiinnittää huomiota.. paitsi minä.
Voisko joku nyt avata vähän sitä logiikkaansa sekä ajatusmaailmaansa. Ärsyttää tämä kaksmoralismi!

Missi bikineissä, kaikki hehkuttaa vaikka tatuointi
https://www.is.fi/viihde/art-2000006185748.html

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ne ei mielestäni kaunista, mutta se on vain mun mielipide. Joillekkin miehille sopii, mutta eipä kait niitä haittaa, ettei ne leimat niistä kauniimpia tee :)

Mua ei haittaa, jos naisella on yhdestä kolmeen pientä leimaa, mutta isot ja enemmän... hiton rumaa. Älyttömän yleisiä etenkin laitosnuorten parissa, kato se rankka elämä, jättäähän se jäljet, eikä v*ttuakaan kiinnosta muiden mielipiteet jne.

Vierailija
62/70 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25v tatuoimaton nainen, en pidä tatuoinneista miehellä enkä voi kuvitella itsekään ottavani sellaista. Mielestäni ne ovat mauttomia, mutta en kuitenkaan voisi ikinä luokitella ihmisiä niiden perusteella. Jokainenhan tekee ihollaan mitä tahtoo.

Luulen, että tämä tatuointivillitys laantuu max kymmenen vuoden kuluessa ja ihmiset alkavat poistattaa omiaan. Poistatushan on kasvattanut suosiotaan jo nyt. Vaikuttaa siltä, että tatuoimattomuus on harvinaista, kun jokaisella on vähintään joku pieni kuva tai teksti jossain.

Ehkä niitä on otettu persoonallisuuden tavoittelun toivossa, mutta kun kaikki yrittävät olla persoonallisia, niin lopulta kukaan ei ole. Sitten ihmisillä on rumia, levinneitä musteläiskiä ja epäselviä tekstejä pitkin vartaloa. Kuvia, joihin on kyllästynyt. Imusolmukkeet sun muun värjäytyy, kun väri pääsee kulkeutumaan niihin, saattavat allergisoida jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä antaako tuo nainen kilteille miehille vai ei.

Vierailija
64/70 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan pilaa mutta ei kyllä tee kauniimmaksikaan. Juuri reidessä oleva iso tatuoininti voi näyttää epämääräiseltä roiskeelta.

Monella se tatuointihomma menee överiksi eli alunperin on saattanut olla joku pieni tatska olkapäässä, mutta vähitellen kädet, selkä ja muut ruumiinosat täynnä epämääräisiä kuvia. Ne lasten syntymäpäivät pitäisi myös tietää ilman että ne tarvitsee tatuoida numeroina käteen.

Vierailija
65/70 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahasti pistoskammoinen enkä voisi pahimmissa painajaisissani kuvitella ottavani tatuointia, mutta ihailen muitten ihmisten tatuointeja mikäli ne ovat laadukkaasti tehtyjä. Känni-iltana otsaan kaverin toimesta tatuoitu kirkkovene on kauhea.

Vierailija
66/70 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi yök, vasemmassa reidessä taitaa olla tatuointi kun tarkkaan katsoo. Harmin paikka, olisi muuten aika mukava missiksi, hieman sellainen pyöreähkö ja naisellinen. Toista kuin ne jotka tekevät kaikkensa polttaakseen kehostaan viimeisenkin rasvasolun.

Rasvasoluja ei voi polttaa pois. Vain niiden kokoa voi pienentää.

Vierailija
67/70 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tatuoinneista naisilla, mutta tunnustan nähneeni Jyväskylässä kampaajan, joka on todella kaunis punkrockhenkisine vaatteineen, pystytukkineen ja tatuointeineen. Itse asiassa häntä ei osaisi kuvitellakaan ilman niitä tatuointeja. Kuola valuu aina kun näen hänet. Sanoisin siis, että tatuointi ei pilaa kaunista naista, mutta ruma tatuointi väärässä naisessa pilaa sen naisen.

Vierailija
68/70 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokaisella toki makunsa, mutta minä en tykkää.

Vierailija
69/70 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidusta ihmisestä jää vähän sellainen kuva, ettei hänen ole annettu lapsena piirtää mihin haluaa.

Vierailija
70/70 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän yksinkertaisen kuvan ihmisestä antaa, kun pitää ihoaan piirustuspaperina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi