Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko vaatia puolisoa näyttämään viestittelyt?

Vierailija
24.07.2019 |

Jos epäilee toisen rehellisyyttä. Vai tuleeko luottaa toisen sanaan? Entä jos ei pysty luottamaan, millä sen saa takaisin?

Kommentit (222)

Vierailija
221/222 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa tietää, millä lailla näiden mielestä salasuhde pitäisi saada tietoonsa, kun puhelin on niin pyhä kapistus, ettei sitä saa edes pyytää luettavaksi. Kysyminen ei hyödytä, sillä pettäjä ei tunnusta vaan valehtelee.

Vai oletteko niitä, joiden mielestä toisella on oikeus pettää ja salata se, kunnes itse päättää asian armollisesti toiselle paljastaa? Eli ei koskaan. Vahvasti sellainen fiilis näistä joistain kommenteista nimittäin tulee.

Jään odottamaan vastauksia...

Jos kaikki on keskusteluissa kunnossa, luottamus säilyy. Niin hyvä valehtelija ainakaan oma puolisoni ei ole etteikö sen keskusteluissa jotenkin aisti hiertääkö joku asia suhdetta vai ei. Kun tuosta luottamuksesta, pettämisestä yms. keskustellaan vaikka yleisellä tasolla silloin tällöin, myös toisen mukanaolosta suhtautumisesta keskusteluun voi päätellä paljon.

Kerran on ollut tilanne että sain joltakin tietää puolison kanssa pettävän. Melko perusteellinen keskustelu tuosta käytiin ja se miten hän keskusteluun suhtautui kyllä herätti luottamusta. Ei tullut mieleen ruveta tonkimaan toisen puhelinta todisteiden toivossa, eikä mitään muutakaan vastaavaa. Keskustelu toki osoitti myös sen että vaikka mahdollinen pettäminen olisi aiheuttanut parisuhteessa kriisin, ei se välttämättä olisi kaatanut keskusteluyhteyttä, luottamusta ja parisuhdetta.

Vierailija
222/222 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En IKINÄ harkitsisi ryhtyväni minkäänlaiseen suhteeseen naisen kanssa, jolla suoraan sanottuna viiraisi niin paljon, että alkaisi kyttäämään mun viestejä ja soittotietoja.

Ensinäkin viestit on tarkoitettu vain minulle, ei kenelläkään muulle. Pahimmillaan saisin potkut töistä, jos firmassa saataisiin tietää, että olen näyttänyt mun viestejä ulkopuolisille.

Toiseksi tollainen kyttäysvimme on vahva merkki sairaanomaisesti mustasukkaisuudesta. Kohta pitäisi varmaan asentaan riistakamera päähän, jotta toinen voisi livenä seurata missä oon ja kenen kanssa keskustelen.

Joten jos ikinä haluat normaalijärkisen miehen kanssa suhteeseen, niin älä pyydä nähdä puhelin viestejä.

Ensinnäkin totean sen, että tämä ketju sekoittaa mustasukkaisen kyttäämisen ja yhden pyynnön nähdä viestit.

Meillä on miehen kanssa iphonen etsi ystäväni- sovellus. Kun ei ole salattavaa, niin mitä se haittaa, jos mies tietää missä olen. Kerronhan sen kuitenkin.

"Yksi pyyntö" nähdä viestit voi olla niin erilainen.

On eri asia pyytää nähdä viestit, jotta näet mitä puolisosi ystävä, veli tms. jostain yhteisestä asiasta sanoo, tai sitten pyytää puhelinta nähdäksesi puhuuko puoliso totta viestittelystään. Jälkimmäinen on epäluottamusta vähintään.

Ja kyllä, jos sinun kerrankin täytyy käydä omin luvin selaamassa puolisosi viestit varmistuaksesi siitä, ettei hänellä ole suhdetta, on käytöksesi hyvin suurella todennäköisyydellä sairaalloisen mustasukkaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä