Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko vaatia puolisoa näyttämään viestittelyt?

Vierailija
24.07.2019 |

Jos epäilee toisen rehellisyyttä. Vai tuleeko luottaa toisen sanaan? Entä jos ei pysty luottamaan, millä sen saa takaisin?

Kommentit (222)

Vierailija
1/222 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveessä suhteessa ei ole tarvetta lukea toisten viestejä. Miksi et luota puolisoosi?

Vierailija
2/222 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä taida voida vaatia. Puolison ei ainakaan ole pakko niitä näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/222 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisit sille joskus niin ei tarvitsisi kytätä

Vierailija
4/222 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa tilanteessa joskus.Mieheni kirjotteli suhteemme aikana monen naisen kanssa.Ei näyttänyt koskaan mitä kirjotti.Tiesin jotain.Sillon,kun yritin saada luottamusta takasin.Pyysin 2v aikana näyttämään välillä kenen kanssa on facessa keskustellu.En itse viestejä.Luottamuksemme ei koskaan korjaantunut.Erosimme.

Vierailija
5/222 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisalaisuuteen sovelletaan kirjesalaisuutta.

Vierailija
6/222 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaata, mutta ei ole pakko suostua. Mieti mitä aiheutat sellaisella vaatimuksella, jos hän ei suostukaan näyttämään. Se voi johtaa eroon.

Vierailija
7/222 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsi kulta kun elämä olisikin noin helppoa.

Vierailija
8/222 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt mieheni tulisi vaatimaan minua näyttämään puhelintani, niin kyllä minä antaisin katsoa, koska minulla ei ole mitään salattavaa. Tiedän myös, että häntä ei kiinnostaisi viestittelyt naispuolisten ystävieni tai sukulaisteni kanssa, joten hän etsisi viestejä joiltain vierailta miehiltä ja niitä ei ole missään, joten no problem.

Vierailija
9/222 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Parisuhde ei anna mitään diktatuurimaista rajatonta valtaa vaatia toiselta yhtään mitään.

Vierailija
10/222 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa sanottiin että ap ei anna? En huomannut moista.

Vierailija
11/222 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt mieheni tulisi vaatimaan minua näyttämään puhelintani, niin kyllä minä antaisin katsoa, koska minulla ei ole mitään salattavaa. Tiedän myös, että häntä ei kiinnostaisi viestittelyt naispuolisten ystävieni tai sukulaisteni kanssa, joten hän etsisi viestejä joiltain vierailta miehiltä ja niitä ei ole missään, joten no problem.

Sinulle ei olisi mikään ongelma se motiivi jolla miehesi alkaisi tuollaista vaatimaan?

Vierailija
12/222 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voi vaatia, jos se on luottamuksen rakentamisen edellytys.

Vastaavasti voi kysyä, onko miehellä oikeutta vaatia ap:n luottamista itseensä, jos hän ei pysty todistamaan olevansa luotettava?

Hyvä parisuhde on avoin. Sellaista ei pitäisi kenellekään viestitellä, mikä ei kestä päivänvaloa. Ja tämä luottamus ansaitaan. Ei se rakennu itsestään.

Vierailija
13/222 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä vaatia ja ilmeisesti miesten kuuluukin vaatia naisilta että alistuvat täysin. Naisille on annettu aivan liikaa vaautta, kuri pitäisi olla paljon enemmän kuten kännykän ja instojen vieminen heiltä.

Vierailija
14/222 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minullakaan mitään salattavaa ole, mutta hiukan ihmettyttäisi mistä tälläinen luottamuspula johtuisi. Johon meidän suhde aikakin perustuu ettei ole tarvetta vaatia toiselta mitään tuollaista.

Vierailija
15/222 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei olisi mikään ongelma se motiivi jolla miehesi alkaisi tuollaista vaatimaan?

Niin se motiivi varmasti olisi se, että hän epäilee minua jostain tai on kuullut jotain jostain. Tokihan se tuntuisi pahalta, että toinen ei luota, mutta yleensä sen epäilyksen taustalla on jotain mikä pitää selvittää... Jos toinen ei ole koko suhteen ajan ollut mikään vainoharhainen hullu, vaan ihan yhtäkkiä tulee jotain tuollaista, niin kyllä haluan asian selvitettävän perinpohjin.

Vierailija
16/222 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä yeittää vaatia tässä elämässä vaikka mitä. Eri asia saako ja kannattaako. Parisuhteessa yleensä toimii paremmin keskustelu

Vierailija
17/222 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin suhteessa.Mulla on myös miehiä kavereina.En helvetissä näyttäisi koskaan mitä joku on mulle kirjottanu.Eikä mua kiinnosta mitä mun mies kirjottelisi omien kavereiden kaa.Me ei oltu edes facessa kavereita exän kaa vaikka seukattiin monta vuotta.Toisen kyttäämisellä saa eron nopeasti.

Vierailija
18/222 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa sanottiin että ap ei anna? En huomannut moista.

Ei selvästikään anna, kun mies hakee sitä muualta.

Vierailija
19/222 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta voi vaatia, jos se on luottamuksen rakentamisen edellytys.

Vastaavasti voi kysyä, onko miehellä oikeutta vaatia ap:n luottamista itseensä, jos hän ei pysty todistamaan olevansa luotettava?

Hyvä parisuhde on avoin. Sellaista ei pitäisi kenellekään viestitellä, mikä ei kestä päivänvaloa. Ja tämä luottamus ansaitaan. Ei se rakennu itsestään.

Eikä se rannennut vaatimalla.

Vierailija
20/222 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaatia, mutta toisen ei ole pakko näyttää. Jos kuitenkin suhteessa on noinkin paljon epäilyä tai epäluottamusta niin kannattaa miettiä onko koko suhteessa mitään järkeä.

Mieheni kanssa meillä ei ole salaisuuksia. Kumpikin käyttää toisen kännykkää vapaasti ihan luvan kanssa. Samoin läppäriä ja tietokonetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä