Miksi niin moni noin 40v nainen vaihtaa miestä nuorempaan, kun lapset ovat vähän kasvaneet?
Tämä ilmiö näyttää olevan yleistä tuttavapiirissäni. Jo pitkään onnelliselta näyttävä pari eroaa, kun ollaan ylitetty 40v rajapyykki ja lapset hiukan kasvaneet. Sitten tulee tämä. Sama kohta. Aina nainen on hommannut itselleen nuoremman miehen. Eilen viimeksi naistuttava 43v oli alkanut seurustella 11v nuoremman klopin kanssa. Huuhhuuh. Kertokaapa, mikä tämän takana on?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko 43-vuotiaan seurustelu ”klopin” kanssa seurustelua vai käykö se ”kloppi” vain panemassa sitä 43-vuotiasta silloin tällöin? Siinä on eroa.
Onko sama sallittu myös miehille? Enemmän tiedän tällaisia pareja, joissa mies on vaihtanut nuorempaan. Jotakin max. +-6-7-vuoden ikäeroa en edes laske.
Kyllä mä ainakin rakastaisin myös itseäni nuorempaa ihmistä aidosti. Tuollainen panemisajattelu on lapsellista, samoin se, että rakastaa voi vain oman ikäisiään!
Totta toisaalta. Mulle kuitenkin suhteessa tärkeintä on toimiva seksielämä. Ilman sitä ei mistään muustakaan tule mitään. Mieheni ei ole varakas eikä kouluttautunut, mutta makuuhuoneessa mulle täydellinen. En voisi koskaan olla jonkun kanssa vain kulissien tai rahan vuoksi, tinkien seksin tyydyttävyydestä. Oishan se ihan kivaa, jos ois löytynyt sellainen harvinaisuus, joka loistais näissä kaikissa. Mutta enpä itsekään ole mikään kedon kaunein kukka, joten olen onnellinen näin.
Että sikäli, kyllä panohommilla on merkitystä. Naisillekin. Aikuiset naiset lisäksi handlaa tarvitessaan myös tuon "pelkän panemisen".
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on elänyt jonkun möhömahajuopon kanssa sekaittömässä suhteessa niin nuorempi viriili rakastaja kelpaa kyllä.
Eli kun mies on vihdoin 15 vuoden pihtaamisen jälkeen oppinut olemaan vonkaamatta seksiä, niin nainen vaihtaa viriilimmän miehen.
Itse en tiedä tuttavapiirissäni ketään, joka olisi tietoisesti vaihtanut nuorempaan mieheen. Muutaman vuoden ikäeroa ei lasketa. Tuossa neli-viiskymppisenä on kuitenkin eropiikki. Eräs tuttu vaihtoi 35- vuotiaana pari vuotta vanhemman miehensä yli kuuskymppisen, tuskin pelkän seksin vuoksi, vaikka lapsenkin takivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suomessa on enemmän alle 55v miehiä kuin naisia. Kyse on aina vaan kysynnästä ja tarjonnasta. Moraalittomassa minäminä-yhteiskunnassa, missä ei sitouduta puolisoon (elämäksi), kysyntä (seksiin perustuva) on vielä korkea nelikymppisillekin.
Miksi puolisoon pitäisi jotenkin sitoutua? Sellainen auttaa tässä yhteiskunnassa vain sikoja. Jokaisen pitää ansaita kumppaninsa joka päivä uudestaan. Sehän se olisikin helppoa sioille, jos avioliitto olisi jonkinlainen kahle. Jos taas olet niin, että kanssasi HALUTAAN olla, niin sulla ei ole mitään hätää. Kunhan vielä kelpaat niille moraalia tai toisaalta mielenterveyttä omaaville kumppaniksi, jotka eivät sairauden tms takia hylkää.
Tässä on taas prinsessa-ajatteua jossa miehen pitää ansaita parisuhde. Nainen sen sijaan saa olla välillä hankala ja miehen pitää tätä ymmärtää.
Mun mies lopetti seksin harrastamisen kanssani noin nelikymppisissään tyystin.
No pienten lasten, työn ja opiskelun kanssa eläessä asia hiersi mieltäni vain satunnaisesti ja oletin, että on vain väliaikaista kun hän aloitti harrastetyönkin samoihin aikoihin.
Mut viimeiset kolme vuotta oon haaveillut seksistä päivittäin. N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on elänyt jonkun möhömahajuopon kanssa sekaittömässä suhteessa niin nuorempi viriili rakastaja kelpaa kyllä.
Eli kun mies on vihdoin 15 vuoden pihtaamisen jälkeen oppinut olemaan vonkaamatta seksiä, niin nainen vaihtaa viriilimmän miehen.
Itse en tiedä tuttavapiirissäni ketään, joka olisi tietoisesti vaihtanut nuorempaan mieheen. Muutaman vuoden ikäeroa ei lasketa. Tuossa neli-viiskymppisenä on kuitenkin eropiikki. Eräs tuttu vaihtoi 35- vuotiaana pari vuotta vanhemman miehensä yli kuuskymppisen, tuskin pelkän seksin vuoksi, vaikka lapsenkin takivät.
Viriilimpi ei välttämättä tarkoita nuorempaa. Seksittömässäkin suhteessa haluttomana eläneestä voi kumppanin vaihdossa tulla seksipeto. Kai sitä pitäisi vaan erota herkemmin. Taitaa yleensä olla niin että kummankin elämä paranee erosta. Paskatko sitä lapsista ja muusta jotka näissä eroissa ovat ainoat jotka kärsii.
Vierailija kirjoitti:
No pienten lasten, työn ja opiskelun kanssa eläessä asia hiersi mieltäni vain satunnaisesti ja oletin, että on vain väliaikaista kun hän aloitti harrastetyönkin samoihin aikoihin.
No kerroppa mitä olet käytännön tasolla itse tehnyt seksieälämänne eteen?
Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi saisi kertoa tähän oman kantansa, niin voisi tulla vähän eri käsitys miten asia on mennyt.
Itse elin 20 vuotta puutteessa. Sitten tein sellaisen päätöksen että seksiä harrastetaan vain vaimon aloitteesta ja nyt sitä on harrastettu todella harvoin ja kas vaan, vaimo on alkanut kysellä että miksi en halua. V-I-T-T-U !!! Varmaan vaimo hakee kohta eroa ja yhtenä syynä seksin vähyys.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi saisi kertoa tähän oman kantansa, niin voisi tulla vähän eri käsitys miten asia on mennyt.
Itse elin 20 vuotta puutteessa. Sitten tein sellaisen päätöksen että seksiä harrastetaan vain vaimon aloitteesta ja nyt sitä on harrastettu todella harvoin ja kas vaan, vaimo on alkanut kysellä että miksi en halua. Varmaan vaimo hakee kohta eroa ja yhtenä syynä seksin vähyys.
Minä tiedän seksittömässä parisuhteessa eläneitä 40v naisia, jotka on lähteneet paljon vanhempien miesten matkaan. Suunta iän suhteen on kyllä väärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko 43-vuotiaan seurustelu ”klopin” kanssa seurustelua vai käykö se ”kloppi” vain panemassa sitä 43-vuotiasta silloin tällöin? Siinä on eroa.
Onko sama sallittu myös miehille? Enemmän tiedän tällaisia pareja, joissa mies on vaihtanut nuorempaan. Jotakin max. +-6-7-vuoden ikäeroa en edes laske.
Kyllä mä ainakin rakastaisin myös itseäni nuorempaa ihmistä aidosti. Tuollainen panemisajattelu on lapsellista, samoin se, että rakastaa voi vain oman ikäisiään!
Niin, mutta rakastaako se nuorempi aidosti. Sehän jo todettu tälläkin palstalla useaan kertaan, että nuori nainen on vanhemman miehen kanssa vain rahan ja aseman vuoksi. Miksi nuoren miehen ja vanhemman naisen suhde olisi jotenkin ylevämpää kuin pelkkien panojen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä väliä? Ei miesten nuoremmat naiset taida hekään aina olla tunnepohjalta mukana. Omia valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitää nykyään itsestään hyvää huolta,ovat hyvin säilyneitä ja nuorekkaita. Heitä ei kiinnosta se huonotukkainen sohvalla makaava kaljamaha. He haluavat viriilin miehen josta on iloa sängyssä ja vappa-ajalla.
Eipä ne Gambian rannoilta nuoria ulkomaan poikia metsästävät puumat mitään järin hyväkuntoisia ole.
Eivätkä Lähi-idän prinssien matkaan lähteneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse elin 20 vuotta puutteessa. Sitten tein sellaisen päätöksen että seksiä harrastetaan vain vaimon aloitteesta ja nyt sitä on harrastettu todella harvoin ja kas vaan, vaimo on alkanut kysellä että miksi en halua. V-I-T-T-U !!! Varmaan vaimo hakee kohta eroa ja yhtenä syynä seksin vähyys.
Ei olis sitten kannattanut vokalisoida tuota paatosta vaimolle sen sijaan, etta ihan ISSESSEEN paatit sen oman paasi sisalla passiivis-aggressiivisesti "pitakaa tunkkinne" -tyyliin? ;)
No eipa silla, ei se aina auta vaikka vokalisoisikin sen. Kerroin aikoinani ex-miehelleni, etta olen kyllastynyt olemaan aina se, joka tekee aloitteen ja saa sen torjunnan, ja sanoin etta tasta lahtien han saa tehda aloitteen silloin, kun hanesta tuntuu se hyvalta ja kun on halukas.
Tuosta kahden vuoden paasta, kun seksia ei mainittuna aikana ollut ollut kertaakaan, suhteemme sitten loppuikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun aviomies on 6v mua nuorempi. Löysin hänet, kun olin 30v. Ei voi samana päivänäkään puhua vanhempien miesten makuukammaritouhuista. :/ Seisokki ja into puuhiin on aivan eri luokkaa. Samoin varustuksen koko ja kielitaito. Kerrassaan timantti! <3
Iästähän se kyrvän koko tietysti johtuu.
Voi tiisus näitä naikkosia.
Kielitaito sängyssä korvaa suomenkielen taitamattomuuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suomessa on enemmän alle 55v miehiä kuin naisia. Kyse on aina vaan kysynnästä ja tarjonnasta. Moraalittomassa minäminä-yhteiskunnassa, missä ei sitouduta puolisoon (elämäksi), kysyntä (seksiin perustuva) on vielä korkea nelikymppisillekin.
Miksi puolisoon pitäisi jotenkin sitoutua? Sellainen auttaa tässä yhteiskunnassa vain sikoja. Jokaisen pitää ansaita kumppaninsa joka päivä uudestaan. Sehän se olisikin helppoa sioille, jos avioliitto olisi jonkinlainen kahle. Jos taas olet niin, että kanssasi HALUTAAN olla, niin sulla ei ole mitään hätää. Kunhan vielä kelpaat niille moraalia tai toisaalta mielenterveyttä omaaville kumppaniksi, jotka eivät sairauden tms takia hylkää.
Sitoutuminen ja luottamus on suhteen perusta.
Jos on tunne että suhde on epävarma, niin ei siitä silloin myöskän tule mitään.
Itsekkäät siat eivät sitoudu, vaan etsivät pelkästään rusinoita pullissta
Jep, ja tälle possutyypille kelpaisi kovasti se perinteinen malli, jossa nainen on miehen viikkorahan varassa kotona porsimassa ja kotia puunaamassa. eri
Vierailija kirjoitti:
Ei mee noin päin AP
Nuoret jullit eivät halua olla vanhan kotkan kaa.
Nuorta naista miehet haluaa
Kuulemani ja kokemani mukaan tästäkin on poikkeuksia ;) älä viitsi yleistää, kun et totuutta tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on taas prinsessa-ajatteua jossa miehen pitää ansaita parisuhde. Nainen sen sijaan saa olla välillä hankala ja miehen pitää tätä ymmärtää.
Ja kun mies on sen parisuhteen ansainnut, niin sen jälkeen hän mielestään ansaitsee kaiken anteeksi biologialla, mm. pettämisen.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on outo taipumus asettaa varsinkin toisten ihmisten rakkaudelle kummallisia, ahtaita raameja. Ei voi rakastaa muita kuin oman ikäisiään, kokoisiaan, samasta koulutus- ja tuloluokasta olevia, samasta maasta ja kylästä olevia, sama pitää olla ihonväri ja kulttuuritausta. Vanhempien ammattien pitää olla just eikä melkeen samat... Luojan kiitos on ihmisiä, jotka uskaltavat murtaa näitä raameja!
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän seksittömässä parisuhteessa eläneitä 40v naisia, jotka on lähteneet paljon vanhempien miesten matkaan. Suunta iän suhteen on kyllä väärä.
Jospa he ovat kyllästyneitä seksiin kokonaan, mutteivät parisuhteeseen.
Sitoutuminen ja luottamus on suhteen perusta.
Jos on tunne että suhde on epävarma, niin ei siitä silloin myöskän tule mitään.
Itsekkäät siat eivät sitoudu, vaan etsivät pelkästään rusinoita pullissta