Mies ja poikapuoli 11v kävelee edellä ja unohtaa minut.
Usein olen huomannut sen, että mies kävelee pikakävelyä ja poikansa vieressä selittäen kovasti jotain juttua isälleen. Minä kävelen perässä. Niin paljon alkanut korpeemaan, että kerran käännyin ihan muualle suuntaan kävelemään yllättäen ja ajattelin, että huomaavatko ollenkaan etten ole enää matkassa.
Kommentit (38)
Siis minkä takia tuollaista teet? Liity joukkoon mukaan siihen eturiville.
Vierailija kirjoitti:
No huomasivatko?
Mua nopeana ja pitkäjalkaisena ärsyttää hitaat kävelijät, sori.
Pikkasen itsekästä. Jos en jaksaisi puhua tyhmemmilleni olisin nytkin hiljaa.
No sano niille, että odottakaa minuakin. Miksi uhriudut tuolla tavalla?
Narsisti exänikin käveli lujaa edessä. Sit mutkan jälkeen en ees tienny minne se meni, ei puhunu mitään. Mä jäin puiston penkille istumaan ja nautin päivästä. Mut joo, voit mennä omia menoja. Menet vaikka baariin kaljalle. Se soittaa jos soittaa missä olet. Jos sieltä baarista löytyis joku, joka kävelee samaan tahtiin sun kanssa.
Hermot menisivät sinun kanssa, kun pitäisi olla aina tarkistamassa, että pysyyköhän se nyt matkassa mukana. Miksi et huuda, että odottakaa minua!
Taas aikuiset käyttäytyvät kuin uhmaikäinen lapsi
No nyt sitä tassua toisen eteen vähän nopeammin.
Huomaavaisuus on osa hyvää käytöstä. Mieti mitä haluat. Muuttumaan mies ei tule vaikka kuinka rakastat.
Joo huomasivat kyllä ja ihmettelivät miksi lähdin eri suuntaan, mutta en ollut huomaavinaankaan heitä enää ja jatkoin omia menojani. Ap
Edelläkävijän perässä tulevat jälkeen jääneet.
Mua taas rassaa usein miten hiljaa mun miesystävä raahustaa. Ja siis en kävele mitenkään lujaa vaan ns. normaalia nopeutta mitä valtaosa muistakin ympärilläkaupungilla kulkee.
Tollastahan toi aina on porukassa kulkiessa, osa kulkee jutellessa yhtä vauhtia, toiset toista vauhtia. Itse en kyllä jaksaisi moisesta uhriutua ja käyttäytyä kuin uhmaikäinen.
Häpeää sinua eikä halua näyttäytyä kanssasi pariskuntana. Vaihtoon heti.
Vierailija kirjoitti:
Joo huomasivat kyllä ja ihmettelivät miksi lähdin eri suuntaan, mutta en ollut huomaavinaankaan heitä enää ja jatkoin omia menojani. Ap
No onpa lapsellista touhua sinun osalta.
Olet ilmeisesti joku riippakivi, jota pitää raahata perässä.
No huomasivatko?
Mua nopeana ja pitkäjalkaisena ärsyttää hitaat kävelijät, sori.