Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni noin 40v nainen vaihtaa miestä nuorempaan, kun lapset ovat vähän kasvaneet?

Vierailija
24.07.2019 |

Tämä ilmiö näyttää olevan yleistä tuttavapiirissäni. Jo pitkään onnelliselta näyttävä pari eroaa, kun ollaan ylitetty 40v rajapyykki ja lapset hiukan kasvaneet. Sitten tulee tämä. Sama kohta. Aina nainen on hommannut itselleen nuoremman miehen. Eilen viimeksi naistuttava 43v oli alkanut seurustella 11v nuoremman klopin kanssa. Huuhhuuh. Kertokaapa, mikä tämän takana on?

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hakee itselleen toimivaa seksisuhdetta. Nuorella miehellä on kunnon stondis, ja jaksaa sängyssä ihan toisella tapaa kuin oman ikäinen tai itseään vanhempi mies. Tämä on nykyaikaa, ja hyvä niin, että naisetkin pitää omista oikeuksistaan kiinni, eli hyvästä seksistä läpi elämän. Kun nainen täyttää 40 vuotta, nii siin vaiheessa viimistään oma ukko alkaa vilkuilla jo nuorempaa naista, joten mikäs  siinä. Parempi onkin naisen alkaa katsella itsekkin nuorempaa, nainenhan siin voittaa.

Vierailija
42/111 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisten miesten ja sitä nuorempien oman ikäluokan naiset ovat todella nirsoja, onhan se nähty miten itketään jo Hesaria myöten mikä on vikana kun alfauroita ei ole enää vapaina kolmevitosena vaikka kuinka on opiskeltu se hömppämaisteritutkinto itselle.

Joten mikäli haluaa parisuhteen ja/tai säännöllistä seksiä niin ohituskaistan tarjoaa eronnut nelikymppinen nainen. Hyvin säilynyt nelikymppinen on vielä ihan ok kuosissa ja kehtaa esitellä tutuillekin. Mutta ei tuollainen mikään oikea suhde ole. Mies vaihtaa heti oman ikäiseen tai nuorempaan jos mahdollisuus tarjotaan eikä yhteisiä lapsia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haluaa seksiä. Vanhenevat miehet on huonoja siihen.

Ei naiset halua seksiä. Varsinkaan yli 40v naiset

m43

Vierailija
44/111 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on elänyt jonkun möhömahajuopon kanssa sekaittömässä suhteessa niin nuorempi viriili rakastaja kelpaa kyllä.

Eli kun mies on vihdoin 15 vuoden pihtaamisen jälkeen oppinut olemaan vonkaamatta seksiä, niin nainen vaihtaa viriilimmän miehen.

Itse en tiedä tuttavapiirissäni ketään, joka olisi tietoisesti vaihtanut nuorempaan mieheen. Muutaman vuoden ikäeroa ei lasketa. Tuossa neli-viiskymppisenä on kuitenkin eropiikki. Eräs tuttu vaihtoi 35- vuotiaana pari vuotta vanhemman miehensä yli kuuskymppisen, tuskin pelkän seksin vuoksi, vaikka lapsenkin takivät.

Jospa sitten paksun lompakon vuoksi.

Vierailija
45/111 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m43

Yli 50v. ne vasta haluaakin!

Vierailija
46/111 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mikään ei ole masentavampaa, kuin löysä erektio. 

*huoh* kun olis edes se löysä erektio :-(

ressi ja ahdistus, sinne ne halut katosivat.

Vierailija
47/111 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m43

Johan ne tarvii tynnyrillisen vaseliinia, nitrot ja sydämentahdistajan

Vierailija
48/111 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies lopetti seksin harrastamisen kanssani noin nelikymppisissään tyystin.

No pienten lasten, työn ja opiskelun kanssa eläessä asia hiersi mieltäni vain satunnaisesti ja oletin, että on vain väliaikaista kun hän aloitti harrastetyönkin samoihin aikoihin.

Mut viimeiset kolme vuotta oon haaveillut seksistä päivittäin. N53

Jos miehesi saisi kertoa tähän oman kantansa, niin voisi tulla vähän eri käsitys miten asia on mennyt.

Itse elin 20 vuotta puutteessa. Sitten tein sellaisen päätöksen että seksiä harrastetaan vain vaimon aloitteesta ja nyt sitä on harrastettu todella harvoin ja kas vaan, vaimo on alkanut kysellä että miksi en halua. V-I-T-T-U !!! Varmaan vaimo hakee kohta eroa ja yhtenä syynä seksin vähyys.

Ei olis sitten kannattanut vokalisoida tuota paatosta vaimolle sen sijaan, etta ihan ISSESSEEN paatit sen oman paasi sisalla passiivis-aggressiivisesti "pitakaa tunkkinne" -tyyliin? ;)

No eipa silla, ei se aina auta vaikka vokalisoisikin sen. Kerroin aikoinani ex-miehelleni, etta olen kyllastynyt olemaan aina se, joka tekee aloitteen ja saa sen torjunnan, ja sanoin etta tasta lahtien han saa tehda aloitteen silloin, kun hanesta tuntuu se hyvalta ja kun on halukas.

Tuosta kahden vuoden paasta, kun seksia ei mainittuna aikana ollut ollut kertaakaan, suhteemme sitten loppuikin. 

Et olis turkulainen? En oikein saa ajatuksesta kiinni että mitä olisi pitänyt tehdä tai jättää tekemättä.

Vierailija
49/111 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset hakee itselleen toimivaa seksisuhdetta. Nuorella miehellä on kunnon stondis, ja jaksaa sängyssä ihan toisella tapaa kuin oman ikäinen tai itseään vanhempi mies. Tämä on nykyaikaa, ja hyvä niin, että naisetkin pitää omista oikeuksistaan kiinni, eli hyvästä seksistä läpi elämän. Kun nainen täyttää 40 vuotta, nii siin vaiheessa viimistään oma ukko alkaa vilkuilla jo nuorempaa naista, joten mikäs  siinä. Parempi onkin naisen alkaa katsella itsekkin nuorempaa, nainenhan siin voittaa.

Hyi helvetti tuota ajattelutapaa, että nuoremmat ihmiset ovat keksi-ikäistyville ikään kuin pelkkiä hyödykkeitä.

Vierailija
50/111 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia, mutta vaihdoin nelikymppisenä nuorempaan. Ihastuin ihan järjettömästi tähän uuteen mieheen ilman että tiesin hänen ikäänsä. Arvelin hänen olevan minua vähän nuorempi, ikäeroa sitten olikin 11 vuotta.

Siinä vaiheessa oli liian myöhäistä perääntyä, tunteita oli jo olemassa.

En siis tarkoituksella etsinyt nuorempaa, vaan se johon ihastuin sattui vain olemaan nuorempi. Olen mä itseäni vanhemmankin kanssa seurustellut, eli en ole ikärasisti.

Olen myös huomannut, että omassa ikäluokassani kaikki kiinnostavat miehet yleensä ovat varattuja jo.

Vierailija
51/111 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppisten miesten ja sitä nuorempien oman ikäluokan naiset ovat todella nirsoja, onhan se nähty miten itketään jo Hesaria myöten mikä on vikana kun alfauroita ei ole enää vapaina kolmevitosena vaikka kuinka on opiskeltu se hömppämaisteritutkinto itselle.

Joten mikäli haluaa parisuhteen ja/tai säännöllistä seksiä niin ohituskaistan tarjoaa eronnut nelikymppinen nainen. Hyvin säilynyt nelikymppinen on vielä ihan ok kuosissa ja kehtaa esitellä tutuillekin. Mutta ei tuollainen mikään oikea suhde ole. Mies vaihtaa heti oman ikäiseen tai nuorempaan jos mahdollisuus tarjotaan eikä yhteisiä lapsia ole.

No mutta eikö näiden ylinirsojen nuorten naisten pitänyt olla aivan kuumina +50v miehiin? Kannattaa valita nuori mies, joka ei siedä nuorten naisten sek sihurjastelua.

Vierailija
52/111 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas arvaukseni on, että erotessa ihminen pyrkii ottamaan seuraavaksi edellistä "tasokkaamman" uudeksi kumppanikseen, oli mies tai nainen. Jo ex on rupsahtanut mies/nainen, niin nyxäksi otetaan vähemmäm rupsahtanut. jos ex on alkoholisti niin nyksäksi (pitäisi ottaa) raitis.

En tosin tunnista tuota ilmiötä, että naiset laumana eroaisivat miehistään kun 40 kilahtaa mittariin, itsekin olen suunnitellut pitäväni omani.

Vierailija
53/111 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti tuota ajattelutapaa, että nuoremmat ihmiset ovat keksi-ikäistyville ikään kuin pelkkiä hyödykkeitä.

Miehet ovat tehneet tätä jo vaikka kuinka kauan. Matkiminen on suurinta imartelua.

eri

Vierailija
54/111 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m43

Mistähän sä tollasen aivopierun kehitit? Ei naisen seksuaaliset halut minnekkään katoa, tai jos katoaa, niin ei se iästä ole kiinni vaan surkeasta kumppanista. 

Vierailija
55/111 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko 43-vuotiaan seurustelu ”klopin” kanssa seurustelua vai käykö se ”kloppi” vain panemassa sitä 43-vuotiasta silloin tällöin? Siinä on eroa.

Onko sama sallittu myös miehille? Enemmän tiedän tällaisia pareja, joissa mies on vaihtanut nuorempaan. Jotakin max. +-6-7-vuoden ikäeroa en edes laske.

Kyllä mä ainakin rakastaisin myös itseäni nuorempaa ihmistä aidosti. Tuollainen panemisajattelu on lapsellista, samoin se, että rakastaa voi vain oman ikäisiään!

Totta toisaalta. Mulle kuitenkin suhteessa tärkeintä on toimiva seksielämä. Ilman sitä ei mistään muustakaan tule mitään. Mieheni ei ole varakas eikä kouluttautunut, mutta makuuhuoneessa mulle täydellinen. En voisi koskaan olla jonkun kanssa vain kulissien tai rahan vuoksi, tinkien seksin tyydyttävyydestä. Oishan se ihan kivaa, jos ois löytynyt sellainen harvinaisuus, joka loistais näissä kaikissa. Mutta enpä itsekään ole mikään kedon kaunein kukka, joten olen onnellinen näin. 

Että sikäli, kyllä panohommilla on merkitystä. Naisillekin. Aikuiset naiset lisäksi handlaa tarvitessaan myös tuon "pelkän panemisen". 

-Eri

Mitä tarkoitat että aikuiset naiset handlaa panemisen?

Vierailija
56/111 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 v nainen on sopiva petipuuhiin.

M56

Vierailija
57/111 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä fakta on niin että kun on itse 44 veenä pitää huolta kunnostaan ja ulkonäöstään ja mies makaa sohvalla mahansa kanssa, juo kaljaa ja haisee pahalta. Erektiota tai mitään seksiin liittyvää ei oo vuosiin näkynyt, lähinnä kai siksi että kunto on niin huono.

Kyllä tässä ajatus on että vaihtoon lähtee vuoden sisään. MIKSI minun pitäisi tuota vielä katsoa? ja kyllä olen oikeutettu hyvään seksiin sekä katsomaan kaunista vartaloa, pidänhän itsestänikin huolta. Se onko mies nuorempi ei ole väliä. Kunhan pitää omasta terveydestään huolta ja jaksaa liikkua ja rakastella. Suomi mies voisi pikkuhiljaa herätä tähän. Mitä miehille tapahtuu +45?? Ei kiitos minulle sellaista enää ikinä!

Vierailija
58/111 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 42v kun erosin, Vuoden päästä aloin seurustelemaan itseäni 11v nuoremman miehen kanssa, ja kaikki natsasi. Kun liikumme ulkona, kukaan ei huomaa ikäeroamme. En eronnut sen takia, että saisin parempaa, kestävämpää seksiä riittävän usein. Silti on pakko myöntää, että jos olisin tiennyt mitä se voi olla, niin olisin eronnut pelkästään sen takia jo aikaisemmin.

Vierailija
59/111 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on elänyt jonkun möhömahajuopon kanssa sekaittömässä suhteessa niin nuorempi viriili rakastaja kelpaa kyllä.

Eli kun mies on vihdoin 15 vuoden pihtaamisen jälkeen oppinut olemaan vonkaamatta seksiä, niin nainen vaihtaa viriilimmän miehen.

Itse en tiedä tuttavapiirissäni ketään, joka olisi tietoisesti vaihtanut nuorempaan mieheen. Muutaman vuoden ikäeroa ei lasketa. Tuossa neli-viiskymppisenä on kuitenkin eropiikki. Eräs tuttu vaihtoi 35- vuotiaana pari vuotta vanhemman miehensä yli kuuskymppisen, tuskin pelkän seksin vuoksi, vaikka lapsenkin takivät.

Jospa sitten paksun lompakon vuoksi.

Eläkeukko, tavallinen virkamies, jos ei varoja ole piilossa...

Vierailija
60/111 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m43

Ei ne oikeasti halua, pitää olla liukkarit ja muut, että pystyy. On vain muotia esittää seksipetoa, iästä riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi