Onko ideologisesti työtön mies ehdoton turn off naisille?
Haluisin siis löytää suhteellisen fiksun tyttöystävän, mitkään elämänkoululaiset eivät houkuta. Onko mahdollisuuksia, jos olen ideologisesti työtön? En halua tukea tätä meidän mätää yhteiskuntaa, jossa poliitikot ja muut hyvävelikerhoon kuuluvat kahmivat kaikki rahat ja edut itselleen. Kaikki myydään ulkomaille ja duunarit saavat palkkaa jolla juuri ja juuri tulee toimeen, vaikka ilman heitä tämä maa lakkaisi nopeasti pyörimästä
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai on sun elämä laadukkaampaa siellä neukkukuutiossa netissä provoilemassa? Et koskaan voi harrastaa oikein mitään, et nähdä maailmaa, et edes syödä hyvin.
Vankilassa elämä on laadukkaampaa kun sulla.
Kyllä mulla riittää rahaa harrastuksiin. En haaveile mistään purjehtimisen tai golfin aloittamisesta. Matkustaminen ei edelleenkään kiinnosta lukuunottamatta Suomen luontoa. Ruokaankin riittää hyvin rahaa
No niin kun happamia on pihlajanmarjat, ei mikään mukava tekeminen kiinnosta. Purjehtimista parempaa tapaa päästä kauneimpaan osaan Suomen luontoa ei olekaan. Mitä sinä harrastat? Äläkä sano että pelkkää kirjastoa, myös vankiloissa on kirjastot.
Fakta vaan on, että vaikka harrastaisi vaan aikuisopiston kursseja ja sukkien kudontaa ja matkailua kotimaassa, niin siihenkään ei sinunlaisellasi ole varaa, ellet halua syödä sitten vastaavasti kaurapuuroa viikkokausia.
On se niin kamalaa, että joku voikin olla tyytyväinen elämäänsä alistumatta sun tapaan lammasmaisesti porvarin orjaksi. Eihän se voi olla mahdollista, ei missään tapauksessa. Viimeiseen asti pitää vängätä vastaan, koska mikä tahansa muu vaihtoehto veisi pohjan sun lammastelulta porvarin orjana.
Kuule, tämä "porvarin orja" lähtee perheensä kanssa sinne Suomen kauniiseen saaristoon parin tunnin päästä. Kun sinä väniset yksin siellä neukkukuutiossasi, vailla toivoa mistään paremmasta elämästä.
Liittyy aikaiseen viestiin?
Samaa vänkäystähän toi on edelleen. Sä et kuulet voi olla tyytyväinen elämääs niinku mä oon tai jos ookki, niin sitten sä oot vähän niinku väärin ja huonosti tyytyväinen. Mä oon niinku ainakin vähän paremmin tyytyväinen ku sä.
Miksi kyselet että kelpaatko naisille, kun kerran olet elämääsi niin tyytyväinen? No siksi, että sinulle kelpaisi se parisuhde, vaan tuskin sellaista koskaan saat tuolla tyylillä, minkä itsekin hyvin tiedät. Sinä olet sen laiskuutesi ja neukkukuutiosi vanki enemmän kuin jos olisit vankilassa, vankilasta sentään lasketaan lomalle.
Huom. tuo tyyppi ei ole aloittaja, en ole itse edes kauhean montaa kommenttia tänne kirjoittanut
t. ap
Liekö sama tyyppi, joka yhteen aikaan provoili onnellisista työttömistä ja kuinka hän vie systeemiä 6-0. No, se "vieminen" oli sitten luukulta toiselle siirtymistä ja elämänsä tilitystä tulojensa eteen. Kunnon orjuutta.
Jep, tuon vapaus on sitä että kiertää luukulta toiselle, ja joutuu selvittämään koko elämänsä viranomaisille. Tyyliin tarvitsee lääkettä peräpukamiin, saadakseen lääkkeen korvatuksi toimeentulotuesta, pitää selvittää sosiaalityöntekijälle ne peräpukamat ja liittää kuitti. On täysin riippuvainen muista, vapaudesta ei tietoakaan.
Olen ollut hetken toimeentulotuella, ja kyllä se oli lähinnä nöyryyttävää anoa kuukautiskipulääkkeitä ja perustella, miksi ei käy tavallinen burana. Ei se tukielämä ole mitään vapautta, vaan äärimmäisen kontrollin alaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Olisi turn off. Duunarit saavat osaamis- ja koulutustasoon nähden sopivaa palkkaa. Jos asia ei miellytä, voi kouluttautua ja hankkia pätevyyttä, jolla saa parempaa palkkaa. Systeemi on reilu ja täysin toimiva tuolta osin. Itse kolminkertaistin tuloni muutaman hassun vuoden opiskeluun kuluttamisella ja pidän kyllä idiootteina kaikkia, jotka valittavat noin helposta tavasta nostaa elintasoa.
Mitä paskaa sä nyt selität täysin aiheen sivusta? Topikissa käytännössä kysytään oletko tunteeton materialisti, jota kiinnostaa miehessä vaim raha. Noilla sun tekopyhillä hurskasteluilla ei ole mitään tekemistä topikin aiheen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi turn off. Duunarit saavat osaamis- ja koulutustasoon nähden sopivaa palkkaa. Jos asia ei miellytä, voi kouluttautua ja hankkia pätevyyttä, jolla saa parempaa palkkaa. Systeemi on reilu ja täysin toimiva tuolta osin. Itse kolminkertaistin tuloni muutaman hassun vuoden opiskeluun kuluttamisella ja pidän kyllä idiootteina kaikkia, jotka valittavat noin helposta tavasta nostaa elintasoa.
Mitä paskaa sä nyt selität täysin aiheen sivusta? Topikissa käytännössä kysytään oletko tunteeton materialisti, jota kiinnostaa miehessä vaim raha. Noilla sun tekopyhillä hurskasteluilla ei ole mitään tekemistä topikin aiheen kanssa.
Mun mielestä topiikissa kylläkinkysytään kiinnostaako omillaan toimeen tuleva mies vai muiden elättämä loinen
Min kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä topiikissa kylläkinkysytään kiinnostaako omillaan toimeen tuleva mies vai muiden elättämä loinen
Sama kysymys hiukan korrektimmilla sanavalinnoilla.
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyisin ap:ltä. Olen mies ja mun vaimo tienaa paremmin, oikeastaan niin hyvin, että sillä rahalla elettäisiin kumpikin. No mä ehdotin sille, että pelkästään se vois käydä töissä ja tuoda rahat joilla maksaa asunnon, ruuat, lemmikit, lapset yms. Mä voisin olla vaan kotona kalsareissa juomassa kaljaa, ku ei munkaan mielestä töissä ole kivaa käydä ja vaimo vois elättää. Se ei jostain syystä lämmenny idealle. Onko mun vaimo siis sun mielestä nyt täysin rahanhimoinen tunteeton materialisti joka ei rakasta mua pätkän vertaa ja ei nää mussa kun rahan? Olisi kyllä vähän epäloogista ku tienaan about puolet siitä mitä sille maksetaan. Pitäskö pistää eroa vireille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ideologisesti työtön vielä, mutta aion sellaiseksi tulla, kunhan sijoitukset tuottavat tarpeeksi. Enkä ymmärrä ollenkaan, jos tuo asia silloin minussa olisi turn-off naiselle. Luulisi naisen ennemmin olevan tyytyväinen, että rahaa tulee kaikesta huolimatta ja voin vaikka sen työpäivään menevän ajan, eli 8 tuntia päivässä käyttää naiseeni.
Hopeakettu kiittää tästä. Nuoremmat naiset arvostavat aikaa ja vanhemmat naiset rahaa.. Hirveä sättiminen kun sanoin, että en ole töissä. Nuoret naiset arvostavat, että saavat huomion. Nuori nainen on hyvä sijoitus... Raha ei ole kaikki kaikessa..
Vinkki teille naisettomat miehet, naiset ei yleisesti ottaen innostu miehistä jotka kuluttavat heihin 8h päivässä. Se on just sitä needy-meininkiä joka karkottaa naiset. Netistä löytyy lisää aiheesta kuinka välttää liian roikkumisen sudenkuopat. On vetoavaa, kun miehellä on oma elämä eikä hän istu 8 h päivässä seuraamassa naisen jokaista liikettä niin kuin koira.
On minusta innostuttu. Seksi toimii ihanasti kun sijoittaa ajan naiseen. Menettäisin paljon jos asettaisin painoarvon rahaan pelkästään. Kun näkee naisen punaiset posket 8h:n rakastelun jälkeen, niin ei sitäkään voita mikään. Eikä millään rahalla korvata. - Hopeakettu ps. luultavasti mitä vanhemmaksi ihminen tulee, niin myös halutaan taloudellista turvaa, niin köyhä koetaan uhaksi, niin siksi nuorempia naisia, niin he elävät enemmän silleen: elä nyt voit kuolla huomenna. Eivät kysele mitä teen työkseni.. Siinä kolmenkympin jälkeen kysellään. Jos vastaus on, että "no money", niin reaktio on paha. Nimenomaan: "Loinen!" tms . Kumpi sitten tärkeämpi nippu seteleitä vai upea daami.. Joku Kiinalainen filosofi joskus lohkaisi, että jos jahtaat kahta jänistä, et saa kumpaakaan. Pitää valita. Näin itsestä tuntuu kun mietin kumpi tärkeämpi iso kasa rahaa vai naiset.. Kannattaako jatkaa vielä pimpparallia vai aikuistua ja tarttua sorviin ja keskittyä rahaan... Enemmän toistaiseksi ymmärrän siitä pinpistä kun rahasta. Ja se kyllä vaistotaan... Enkä tiedä oppiiko vanha kettu enää uusia temppuja.. Ideologia tämäkin? Tuoko miljoonaomaisuus samanlaista onnea kun ne punaisien poskien hehku pitkän rakastelun jälkeen?
Molemmat kokeneena, kyllä tuo. Tai oikeastaan parempaa, ne posket kun jäähtyvät aika nopeaan. Toki parasta on yhdistää molemmat. Pitkä rakastelu ei tosin ole mun juttuni, kyllästyn parin orgasmin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyisin ap:ltä. Olen mies ja mun vaimo tienaa paremmin, oikeastaan niin hyvin, että sillä rahalla elettäisiin kumpikin. No mä ehdotin sille, että pelkästään se vois käydä töissä ja tuoda rahat joilla maksaa asunnon, ruuat, lemmikit, lapset yms. Mä voisin olla vaan kotona kalsareissa juomassa kaljaa, ku ei munkaan mielestä töissä ole kivaa käydä ja vaimo vois elättää. Se ei jostain syystä lämmenny idealle. Onko mun vaimo siis sun mielestä nyt täysin rahanhimoinen tunteeton materialisti joka ei rakasta mua pätkän vertaa ja ei nää mussa kun rahan? Olisi kyllä vähän epäloogista ku tienaan about puolet siitä mitä sille maksetaan. Pitäskö pistää eroa vireille?
On, kerran vaatii sua käymään töissä. Tosin taidat itsekin olla samanlainen, kun kaikesta päätellen vaadit siltä työssäkäyntiä.
On turn-off koska varmasti nostaa tukia. Ihminen joka heittäytyy muiden elätettäväksi ja kuvittelee noudattavansa jotain ideologiaa on luotaantyöntävä. Ja uskomattoman itsekäs. Ei siis parisuhdemateriaalia, ei sitten millään.
Ideologisesti työtön tarkoittaa suomennettuna armottoman laiskaa.
Tekosyy löytyy aina kaikelle, jos on tarpeeksi mukavuudenhaluinen. Vaikkapa "ideologia".
Sama asia, kuin jehovantodistajat ja armeija, tai luterilaiset ja sotapapit.
Maailma on aina ollut epäoikeudenmukainen, ja tulee varmasti olemaankin. Ap ei vaan suostu hyväksymään maailmaa sellaisena kun se on. Sitten ideologisista syistä otetaan rahaa tekemättä sen eteen mitään, koska täällä on niitäkin, jotka saavat rahaa epäreiluilla tavalla. Eikö Ap asetu aikalailla samalle linjalle muiden järjestelmästä rahaa loisivien kanssa, vaikka jotkut poliitikot ja yritysjohtajat osake-optioineen saavatkin runsaammat voitot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ideologisesti työtön vielä, mutta aion sellaiseksi tulla, kunhan sijoitukset tuottavat tarpeeksi. Enkä ymmärrä ollenkaan, jos tuo asia silloin minussa olisi turn-off naiselle. Luulisi naisen ennemmin olevan tyytyväinen, että rahaa tulee kaikesta huolimatta ja voin vaikka sen työpäivään menevän ajan, eli 8 tuntia päivässä käyttää naiseeni.
Hopeakettu kiittää tästä. Nuoremmat naiset arvostavat aikaa ja vanhemmat naiset rahaa.. Hirveä sättiminen kun sanoin, että en ole töissä. Nuoret naiset arvostavat, että saavat huomion. Nuori nainen on hyvä sijoitus... Raha ei ole kaikki kaikessa..
Vinkki teille naisettomat miehet, naiset ei yleisesti ottaen innostu miehistä jotka kuluttavat heihin 8h päivässä. Se on just sitä needy-meininkiä joka karkottaa naiset. Netistä löytyy lisää aiheesta kuinka välttää liian roikkumisen sudenkuopat. On vetoavaa, kun miehellä on oma elämä eikä hän istu 8 h päivässä seuraamassa naisen jokaista liikettä niin kuin koira.
On minusta innostuttu. Seksi toimii ihanasti kun sijoittaa ajan naiseen. Menettäisin paljon jos asettaisin painoarvon rahaan pelkästään. Kun näkee naisen punaiset posket 8h:n rakastelun jälkeen, niin ei sitäkään voita mikään. Eikä millään rahalla korvata. - Hopeakettu ps. luultavasti mitä vanhemmaksi ihminen tulee, niin myös halutaan taloudellista turvaa, niin köyhä koetaan uhaksi, niin siksi nuorempia naisia, niin he elävät enemmän silleen: elä nyt voit kuolla huomenna. Eivät kysele mitä teen työkseni.. Siinä kolmenkympin jälkeen kysellään. Jos vastaus on, että "no money", niin reaktio on paha. Nimenomaan: "Loinen!" tms . Kumpi sitten tärkeämpi nippu seteleitä vai upea daami.. Joku Kiinalainen filosofi joskus lohkaisi, että jos jahtaat kahta jänistä, et saa kumpaakaan. Pitää valita. Näin itsestä tuntuu kun mietin kumpi tärkeämpi iso kasa rahaa vai naiset.. Kannattaako jatkaa vielä pimpparallia vai aikuistua ja tarttua sorviin ja keskittyä rahaan... Enemmän toistaiseksi ymmärrän siitä pinpistä kun rahasta. Ja se kyllä vaistotaan... Enkä tiedä oppiiko vanha kettu enää uusia temppuja.. Ideologia tämäkin? Tuoko miljoonaomaisuus samanlaista onnea kun ne punaisien poskien hehku pitkän rakastelun jälkeen?
Että ihan 8 h rakastelun jälkeen. Täällä taas jengi larppaa panomiestä vaikka poikuus on vielä tallella.
jos ainoa työsi on, että pelaat himassa tietsikkapelejä ja syljeskelet kattoon ja etsit itsellesi jotakuta joka elättää sinut ja ostaa kaljasi, niin arvaa itse, houkuttaako?
tunnen kyllä päinvastaisen tapauksen. erään "elämäntapaintiaanin". hän asuu mökkinaapurina. hän viljelee omat ruokansa näin kesällä. pöllii poltinpuita valtion metsästä. kalastaa, sorsastaa marjastaa ja keräilee sieniä. hän harrastaa vieraita kieliä vaikka ei koskaan matkusta mihinkään. lukee paljon kaikkea ja hankkii perinpojaista tietoa monenlaisista asioista, on etevä nikkaroimaan ja korjailemaan kaikkea. hän on mielenkiintoinen keskustelukumppani, fiksu ja sivistynyt kaveri. hän aikoinaan väsyi ja traumatisoitui työelämässä, mutta hän silti kehittää ja sivistää itseään koko ajan vaikka erakko onkin.
ON. Yhteiskunnan tuilla tahallaan loisiva on turn-off. Jos ei tee töitä vaikka kykenee, huijaa varmaan suhteessakin.
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyntivaatimus tarkoittaa suomennettuna tunteetonta materialistia, joka hakee lypsylehmää.
Tekosyy löytyy aina kaikelle, jos ei halua rehdisti myöntää omaa maksullisuuttaan. Vaikkapa "moraali".
Sama asia, kuin jehovantodistajat ja armeija, tai luterilaiset ja sotapapit.
Suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
ON. Yhteiskunnan tuilla tahallaan elävä on maksukyvytön. Jos ei tee töitä edes käskystä, ei pysty maksamaan naisesta.
Suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, kerran vaatii sua käymään töissä. Tosin taidat itsekin olla samanlainen, kun kaikesta päätellen vaadit siltä työssäkäyntiä.
Itse kyllä näen tilanteeni niin, että vaimo vaatii minua kantamaan oman osani perheeni hyvinvointiin ja näytän kantavani vastuuta perheestäni. Kirjoitukseni oli hieman sarkastinen, mutta jos tosissaan ajatellaan, niin vaimoni voi joutua esimerkiksi sairaaksi ja jos en pysty tuomaan rahaa taloon, niin joutuisimme sen myymään, muuttamaan vuokralla ja alkaa elää yhteiskunnan tuilla. Itsellä on sellainen asenne, että omillaan on tultava toimeen, eikä saa olla riippuvainen kenestäkään. Vain näin voi olla oma herransa siis sen vaimon lisäksi. Hieman suoraan sanottuna sapettaa että palkastani annetaan rahaa sinun laisillesi ihmisille jotka lokkeilee tukirahoilla, mitkä on oikeasti tarkoitettu sellaisille ihmisille jotka eivät kykene omaa toimentuloaan hankkimaan. Ymmärrätkö että jos sinunlaisia ei olisi, niin oikeasti tarvitseville voitaisiin antaa enemmän ja tarjota heille parempaa elintasoa. Mun puolesta voit olla ideologisesti työtön ja en näe siinä yhtään mitään väärää jos et vie rahoja vanhuksilta ja sairailta, vaan maksat oman elämisesi. Jos voitan itse lotossa, niin 100% varmuudella ryhdyn itekkin ideologisesti työttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä näen tilanteeni niin, että vaimo vaatii minua kantamaan oman osani perheeni hyvinvointiin ja näytän kantavani vastuuta perheestäni.
Ainoa voi toki keksiä kaikenlaisia tekosyitä, mutta käytännössä toi on silti maksun vaatimista eikä muuta.
No mitä ilman rahaa on turha osallistua mihinkään ihmisen rakentamaan tai keksimään juttuun, ikinä.
Matkailun, kivan talon, auton, pelit ja elektroniikan, huvipuistot, leffan ja kaiken voi unohtaa sitten samantien.
Omasta mielestäni jos on tahallaan työtön, tulisi itse aktiivisesti kasvattaa omaa ruokaansa ja kuluttaa mahdollisimman vähän muiden selkänahasta tulleita asioita. Ja tähän "selviytymiseen" se kaikki aikahan sitten menisi :D
Ideologioioita on erilaisia eikä muiden omat kuulu mulle, mutta olisin itse liian erilainen.