Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ideologisesti työtön mies ehdoton turn off naisille?

Vierailija
23.07.2019 |

Haluisin siis löytää suhteellisen fiksun tyttöystävän, mitkään elämänkoululaiset eivät houkuta. Onko mahdollisuuksia, jos olen ideologisesti työtön? En halua tukea tätä meidän mätää yhteiskuntaa, jossa poliitikot ja muut hyvävelikerhoon kuuluvat kahmivat kaikki rahat ja edut itselleen. Kaikki myydään ulkomaille ja duunarit saavat palkkaa jolla juuri ja juuri tulee toimeen, vaikka ilman heitä tämä maa lakkaisi nopeasti pyörimästä

Kommentit (206)

Vierailija
1/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään oo sellasille, joilla on samankaltainen maailmankuva ja arvot kun sulla.

Mä en oo kai ikinä kenenkään normaalisti yhteiskuntaan osallistuvan kanssa edes tapaillut, kun oon ite tällanen friikki. Olen kyllä fiksu (siis korkea äo, jos se mitään kertoo), mutta työtön, kouluttamaton ja mielenterveysongelmainen.

Vierailija
2/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat tehdä musiikkia, taidetta tai kirjoittaa runokirjan, niin kyllä kelpaat monelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään oo sellasille, joilla on samankaltainen maailmankuva ja arvot kun sulla.

Mä en oo kai ikinä kenenkään normaalisti yhteiskuntaan osallistuvan kanssa edes tapaillut, kun oon ite tällanen friikki. Olen kyllä fiksu (siis korkea äo, jos se mitään kertoo), mutta työtön, kouluttamaton ja mielenterveysongelmainen.

Kuulostaa hyvältä :) mistäköhän tällaisia naisia voisi löytää jolla olis samanlainen maailmankuva? Ei varmaan yliopistolla paljoa pyöri?

Vierailija
4/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on.

Vierailija
5/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos osaat tehdä musiikkia, taidetta tai kirjoittaa runokirjan, niin kyllä kelpaat monelle.

Miksi runoja? Eikö myös proosa tai vaikka hieno tietokirja käy?

Vierailija
6/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä pahasti elämänkoululaiselta.

Vierailija
7/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nostat tukia, niin olet turn off.

Vierailija
8/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loisimisasenne ja erikoisvapaudet todnäk yltää myös kotitöihin, ei kiitos.

Vierailija
9/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pisteet sinulle siitä, että tiedät mitä "proosa" tarkoittaa.

Vierailija
10/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ainakin minulle. 

Vierailija
11/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyrit aktiivisesti lähemmäs omavaraisuutta, niin ei. Jos nostat surutta tukia niin kyllä.

Vierailija
12/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on. Naiset hakevat miehistä ennen kaikkea maksykykyä ja -halukkuutta, vaikka sen toki kieltävätkin. Se on kuitenkin helpottavissa havaittavissa vaatimuksista, joissa työ ja raha ovat kaiken keskiössä ja kaikista ehdottomimpana.

Vierailija
13/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni työttömyys ei ole ongelma, mutta tuollainen asenne on. Itsekin näen tässä valtiossa massiivisia ongelmia, mutta tuollainen suhtautuminen ei auta mitään. Kuinka systeemi toimisi, jos kaikki käyttäytyisivät niin kuin sinä? Kuinka kävisi niille, jotka oikeasti tarvitsevat yhteiskunnan tukia selvitäkseen? Pitää olla aika pirun itsekäs kyetäkseen toimimaan niin kuin sinä toimit, ja se ei ole minusta millään tavalla viehättävä piirre ihmisessä. Joten, kyllä, minulle ideologinen työttömyys on ehdoton turn off.

Vierailija
14/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehdottomasti turn off.

Vierailija
15/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen netissä tavannut kerran miehen, joka aidosti ihmetteli, miksi ihmiset käyvät töissä, mikä se työnteon merkitys on...?

Olin vain, että jahas...

Asuu peräkylillä ja nussii vanhojen mummojen kanssa. Mummoillakin oikeus seksiinsä, en sitä yhtään kiistä. Mutta ihmettelee kun ei saa naisystävää.

Vierailija
16/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pisteet sinulle siitä, että tiedät mitä "proosa" tarkoittaa.

Miksi minä sain siitä pisteitä? Tiesin tuon kyllä jo kauan ennen kirjallisuuden opintojani :D

Olen siis yksi nainen, jota ideologinen työttömyys ei todellakaan haittaisi. Vikisevä uhrityöttömyys olisi kyllä suurempi ongelma.

Vierailija
17/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos teet rahaa muilla keinoin.

Vierailija
18/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et revi elämistä muiden selkänahasta eli et nosta sosiaalitukia, tee rikoksia niin ok, voisit olla esim. rikas perijä tai lottovoittaja muussa tapauksessa totaali turn off.

19/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ideologisesti työttömän elämäntyylistä ja valinnoista on pääteltävissä, että hän vain syyttää kaikesta systeemiä, on itsekeskeinen ja välinpitämätön vastuunpakoilija, niin useimmille varmaan on.

Mutta jos hän tekee esim. vapaaehtoista auttamistyötä, auttaa vaikka isovanhempiaan aktiivisesti, osallistuu yleishyödyllisiin projekteihin omilla kyvyillään ja lahjakkuuksillaan sekä osaa perustella ideologiansa älykkäästi, niin sitten ei välttämättä. Nainen voi tosin silloinkin olla ideologiasta eri mieltä.

Vierailija
20/206 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään ei ole olemassa kaikille naisille yhteisiä mielipiteitä. Kyllä jokaisella naisella on ihan omat mielipiteensä ja ne voivat erota toisista paljonkin. Minulle ideologisesti työtön=laiska lusmu, joka ei ole valmis ottamaan vastuuta yhtään mistään. On siis todellakin turn off. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän