Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhein maa missä olet käynyt?

Vierailija
22.07.2019 |

Ja miksi? Mulla on ollut Valko-Venäjä.
Karua ja Rapistuneita kaupunkeja.

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvallat. Ehdottomasti, todella vastenmielinen paikka. Ja olen käynyt 11 eri maassa ja kaikki muut on olleet paljon parempia.

Yhdysvallat on valtava alue, jos olet käynyt yhdessä osavaltiossa yhdessä kaupungissa, niin et voi yleistää koko maata koskevaksi. Minä ole käynyt 49 maassa ja Yhdysvallat on yksi suosikkikohteistani

Vierailija
122/133 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranska. Pariisin kadut löyhkäsivät, ja palvelu oli aivan käsittämättömän huonosti organisoitua suomalaisen mittapuun mukaan. Eiffel-tornissakaan ei ollut mielestäni mitään ihmeellistä. Ruoka oli kaiken hehkutuksen jälkeen surkeaa.

Jos Ranska on sinulle yhtä kuin Pariisi, et ole nähnyt mitään. Mene Nizzaan, Kaakkois-Ranskaan jne. Vuoria, Välimerta, loputonta luonnon kauneutta, kauniita kaupunkeja, kyliä, mahtavaa ruokaa, taidetta, kulttuuria, historiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliitto 80-luvun alussa. Kerta riitti, tajusin systeemin mädännäisyyden oitis.

Vierailija
124/133 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimaa.

Vierailija
125/133 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliitto

Vierailija
126/133 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin absurdi kysymys, kun suurin osa ihmisitä on käynyt siellä "kauheassa" maassa ainoastaan jossain tietyssä turistikohteessa. 

Hyvin sanottu. Intiaa haukutaan kamalaksi mutta mina olen asunut siella kuusi vuotta enka lahtenyt pois kuin pakon edessa.

Suomi taas on ikava, ei kamala. Kun on nahnyt Turun linnan ja Olavinlinnan niin se on siina. Ei ole maisemissakaan kehumista.

Vierailija
127/133 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egypti.

Vierailija
128/133 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egypti oli hirveä, likainen, kaoottinen, ahdistelevia miehiä, yök. Kävin Kairossa, Luxorissa ja Assuanissa. En ole käynyt Intiassa mutta luulen, että se on vielä Egyptiä kamalampi.

Vierailija
129/133 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina on kamala ja kiinalaiset on ihan sieltä syvältä (töykeitä ja ilkeitä), 3 reissua eri puolille oli enemmän kuin tarpeeksi. Oman: pelkkää hiekkaa ja ankeutta, yksin matkustavaa naista kohdellaan tosi huonosti. El Salvador: kallis & tylsä.

Vierailija
130/133 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambia ja Unkari.

Gambian ongelmat joku jo hyvin kiteyttikin. Hetkeäkään ei saanut olla rauhassa, ja kaikki haluavat sinusta vain yhtä asiaa: rahaa. Luulevat että esim 50e on meille täysin mitätön summa. 

Unkarissa pahimmat kusetukset mitä olen koskaan missään koskaan kohdannut. Kamalia, rumia ihmisiä. Läpimätä valtio, kuten nykyinen hallintokin. 

Vierailija
131/133 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanko ihan kamala paikka. Sinne ei tarvitse toista kertaa mennä.

Vierailija
132/133 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bulgaria. Ihmiset huijasivat niin paljon kuin kerkisivät. Yhdellä kadulla (Sofiassa) näin autoja, joista kaikista oli varastettu renkaat. Sitä tavallista: kulkukoiria joka paikassa, mummot myivät lapasia kadun varressa henkensä pitimiksi. Huvitti, kun elokuvateatterin vessaan mennessä ulkopuolella istui matami, joka antoi jokaiselle kaksi palaa paperia.

Kävin Bulgariassa 2000 ja minua ei huvittanut - lähinnä sääliksi kävi nuo vanhukset, joiden eläke oli kai niin mitätön, että piti julkisen vessan edessä kaupata paperia vessassa kävijöille.

Muuten oli ihan perussettiä: tyly palvelu, harva osasi englantia, ripuli iski, hotellissa torakoita, joka suunnasta pyrittiin ulkkarituristia huijaamaan tai kerjäämään jotakin. Surullista. Sitä köyhyys teettää.

Samanlaista oli, kun kävin Tanzaniassa. Siellä minulle sanottiin suoraan, että saako lähteä mukaan/mennäänkö naimisiin jne. kun kuulivat, että Suomesta ollaan. Ikävin tilanne oli, kun perheen isä kaupitteli meille tytärtään vaimoksi. Kun kauppaa ei tullut, niin yritti myydä muuten. :(

Vierailija
133/133 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinan isot kaupungit on suht siistejä ja täynnä teknologiaa. Illalla värivalojen meri huijaa silmiä. Kun lähdetään kaupungeista maakuntiin, matkalla maaseudulle näkee kehitysmaan. Röttelöisiä kerrostaloja, köyhää asutusta, sähkötolpat uskomattomia virityksiä, pelloilla ei traktoreita vaan eläimet vetävät työkoneita. Huoltoasemat uskomattomia paikkoja, wessassa on nykyaikanakin vain reikä lattiassa, hygienia sellaista ettei tee mieli ostaa mitään. En ihmettele että epidemiat saavat alkunsa ja leviävät hyvin täällä: lintuinfluenssa covid...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan