Lue keskustelun säännöt.
Mihin oikeaan moukkamaisuuteen olet syyllistynyt?
22.07.2019 |
pyyhin kerran nokkani junan verhoihin..
Oli aivan kauhea nuha, en tiedä mitä aattelin- aivastin aivan kamalasti että ne verhot oli ihan räässä- ajattelin varmaan että seuraava asema on päätepysäkki ja sitä räkää on niin paljon että ne verhot kuitenkin puhdistetaan ja vaan pyyhkäisin nokkaani verhoon. Pieni poika tuijotti mua ja sen isä käänsi sen lapsen pois ja puisteli mulle päätään, en ollut huomannut heitä. Se lapsi oli jotain 6-7 eli ymmärsi paheksua ilmeellään.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kävin kerran kaverin jääkaapilla ilman lupaa.
Tai.. Kaverin kanssa istuttiin iltaa toisinaan, kun hänen miehensä oli työkomennuksella. Silloin tuli kaveri sanoneeksi, että mitä hittoa hän siellä ravaa hakemassa juotavaa lisää, että osaathan sä itsekin. Kyllä kiitos.
Kerran oli sitten istujaiset, kun hänen miehensä oli paikalla. Hyvin särmä, pikkasen vanhempi mies, kiva tyyppi vaikkei niin rento kuin naisensa. Kova isännöimään, täyttämään laseja ja vahtimaan, että kaikki on kivasti.
Vanhasta tottumuksesta sitten katoin kaikkien juomat ja piipahdin jääkaapille hakemaan koko jengille täydennystä. Tää isäntä tuli perässä ja oli silmin nähden järkyttynyt, että mä vaan avasin sen jääkaapin oven... Meni aivan änkäksi ja mä sitten sopertelin anteeksipyyntöä, että tää tuli nyt ihan tottumuksesta tämmöinen täydennyskäynti. Ei ollut mikään epäluottamuslause isännöintiä kohtaan, vaan otin mokani täysin itselleni. Pahoittelin surkeeta käytöstäni.
Vielä vuosienkin päästä tää mies pomppaa pystyyn, joka kerta, kun olen menossa veskiin tai tupakalle tms. Pelkää, että mä olen taas menossa jääkaapille. Ollaan asiasta puhuttukin ja naurettu, mutta ei saa vaan vielä saa relattua.
En ole toiste heilläkään kaapeille mennyt.