Käsi ylös kuka uskoo että tämä perheen äiti syö alle 200€:lla kuussa.
Kommentit (495)
Pisti silmään nuo lelut. Missä on palapelit ja rakennustornit ym. jotka kehittävät lapsen motoriikkaa? Pelaako lapsi vain puhelinta kun muutama hassu lelu? Kun lapsi kasvaa ei nuo vaateet tule ikinä riittämään. 3v on jo ihan eri maata ku alle 2v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaanit syö todella prosessoitua ruokaa. Nyt on vallalla trendi, jossa vegeruoan pitää näyttää liharuoalta. Jokainen. Oi miettiä, mitä sille soijalle jne pitää tehdä, että se näyttää broiskulta, makkaralta, pihviltä, juustolta jne. En syöttäis omille lapsille.
Mutta nakkeja syötät.
Minä en syö eineksiä, en vegeä enkä muita, koska kaikissa valmistuotteissa on liikaa suolaa elimistöni tarpeisiin.
Sulla on omavarainen maatila, jossa viljelet ja kasvatat kaiken alusta loppuun itse?
Hupaisaa, miten joillakin menee tunteisiin toisten kommentit. Unohdetaan keskusteltavana oleva asia ja aletaan mollata ja haukkua sitä, joka on uskaltanut olla eri mieltä asiasta. Ja uskomatonta, että jotkut roikkuvat täällä koko päivän saadakseen viimeisen sanan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaanit syö todella prosessoitua ruokaa. Nyt on vallalla trendi, jossa vegeruoan pitää näyttää liharuoalta. Jokainen. Oi miettiä, mitä sille soijalle jne pitää tehdä, että se näyttää broiskulta, makkaralta, pihviltä, juustolta jne. En syöttäis omille lapsille.
Mutta nakkeja syötät.
Minä en syö eineksiä, en vegeä enkä muita, koska kaikissa valmistuotteissa on liikaa suolaa elimistöni tarpeisiin.
Sulla on omavarainen maatila, jossa viljelet ja kasvatat kaiken alusta loppuun itse?
Ei tarvitse kasvattaa ja viljellä itse, jos valmistaa ruokansa raaka-aineista.
Olen tosin kasvanut maatilalla, jossa omavaraisuus oli korkea, joten ruuanvalmistus sekä leipominen ovat luonnollinen osa elämääni. Kun teen itse, voin säädellä lisäaineiden, kuten sokerin ja suolan sekä rasvan määriä ja laatuja.
Vierailija kirjoitti:
Hupaisaa, miten joillakin menee tunteisiin toisten kommentit. Unohdetaan keskusteltavana oleva asia ja aletaan mollata ja haukkua sitä, joka on uskaltanut olla eri mieltä asiasta. Ja uskomatonta, että jotkut roikkuvat täällä koko päivän saadakseen viimeisen sanan.
Kauanko ajattelit roikkua?
Hienoa jos halutaan elää ilman turhaa luonnon kuormittamista. Muutama asia kuitenkin mietityttää. Jos on hienoa hankkia kaikki käytettynä ja toivoo toistenkin tekevän niin, on väistämättä silloin siinä porukassa joka ei edistä mitenkään yrittäjien elantoa. Tämä nainen on kuitenkin itse yrittäjä? Usein samat ihmiset puhuvat että Suomalaista tuotetta pitäisi suosia jotta ei tarvitse tuotteita epäekologisesti raahata ulkomailta asti. Tähän työllistymiseen ei kuitenkaan auta muu kuin ostaa UUTENA kotimaisia tuotteita. Miten tämä ristiriita selitetään? En näe myöskään kovin ekologisena ulkomaisen soijan syömistä.
Mielenterveys ongelmainen, lihava, sosiaalipummi. . Tuonlaistako ihmistä nykypäivänä pitäisi ihannoida? Paljon on outoja asioita nykymaailmassa..
En ymmärrä, miten negatiivinen ilmapiiri tässä keskustelussa on.
Mä luin tänään jutun ja löysin jo monta vinkkiä hänen instagramista. Ensimmäinen ajatus oli että vau, hänestä pitää ottaa mallia!! Ja juttu ainakin inspiroi itseäni.
Mielestäni jokainen voisi pohtia mitä voisi itse tehdä paremmin ja missä voisi kehittyä, sen sijaan, että haukkuu ja arvostelee muiden valintoja.
Mä arvostan kovasti heidän elämäntyyliä!
Minulla menee tunteisiin nämä ostolakot. Käytännössä tuossakin perheessä oli palattu keskiluokkaisen 50-lukuisen perheen elämään, jossa ei todellakaan ostettu tämän tästä kaikenlaista uutta ja jossa lapsen vaatteet takuuvarmasti kierrätettiin. Nyt 60 vuotta myöhemmin se onkin ekologinen elämäntapa ja ostolakko, joka on vain synonyymi sille, että ei hallita järkevää kulutusta, joten ei uskalleta ostaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveys ongelmainen, lihava, sosiaalipummi. . Tuonlaistako ihmistä nykypäivänä pitäisi ihannoida? Paljon on outoja asioita nykymaailmassa..
Mistä lähtien äitiyslomalla oleva on ollut sosiaalipummi?!?
Vierailija kirjoitti:
Minulla menee tunteisiin nämä ostolakot. Käytännössä tuossakin perheessä oli palattu keskiluokkaisen 50-lukuisen perheen elämään, jossa ei todellakaan ostettu tämän tästä kaikenlaista uutta ja jossa lapsen vaatteet takuuvarmasti kierrätettiin. Nyt 60 vuotta myöhemmin se onkin ekologinen elämäntapa ja ostolakko, joka on vain synonyymi sille, että ei hallita järkevää kulutusta, joten ei uskalleta ostaa mitään.
Nykyään ei tarvitse ostaa koska netin annetaan palstat ovat täynnä hyviä vaatteita yms. tavaraa.
Itsekkin suosin paljon toria ja muita myyntipalstoja, miksi pitäisi ostaa uutta kun käytettyä saa edullisesti?
Pummii kamuilta tarpeellisen
Tekee työtä (pimeää) maksuksi ja ei tietty veroja
Nauttii asumistuesta ja asuvat 85 m2 kämpäsdä epäekologisesti.
Kelakorvaukset muiden pussista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien äitiyslomalla oleva on ollut sosiaalipummi?!?
Aina, ainakin palsta ulinamiesten mielestä.
Löysin häneltä monta hyvää vinkkiä jotka otan takuulla käyttöön säästääkseni arjen menoissa.
Näissä henkilöissä, jotka ostaa vain käytettyä, mietityttää kuitenkin se, että jonkun on ostettava uutta jotta he saavat niitä käytettyjä. Ei kai siinä ongelmaa niin kauan kuin kirpputorit notkuvat tavaraa, mutta jokainen täällä ei voi elää niin että ostaa vain käytettyä.
Muuten ihan hyviäkin ajatuksia esimerkiksi siitä kuinka meidän kodit on täynnä kasapäin tavaraa jota ei oikeasti tarvita.
No en tiedä mutta näyttää jotenkin epäsiistiltä. Siis olemus. Ei taida se palasaippua olla jokapäiväisessä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä mutta näyttää jotenkin epäsiistiltä. Siis olemus. Ei taida se palasaippua olla jokapäiväisessä käytössä.
Sanoi ettei pese hiuksia kuin vedellä. Useilla jäävät silloin vähän likaisen näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Pummii kamuilta tarpeellisen
Tekee työtä (pimeää) maksuksi ja ei tietty veroja
Nauttii asumistuesta ja asuvat 85 m2 kämpäsdä epäekologisesti.
Kelakorvaukset muiden pussista
Kaikki täyttä shaipaa minkä keksit päästäsi. Kateus toisen ekologisesta elämäntyylistä paistaa kilometrien päähän!!! Mistä tiedät että saavat asumistukea? Et mistään!! Vaihtokauppa ei ole missään laissa kielletty asia!
Lakkaa se pas*anjauhaminen ja tee itsellesi jotain niin ei tarvi toisten asioista mussuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi ettei pese hiuksia kuin vedellä. Useilla jäävät silloin vähän likaisen näköiseksi.
Mahtaa olla hyvät tuoksut
Ompas tuolla ekoperheellä iso kämppä.
t. 50 neliössä avopuolison, koiran ja kissan kanssa asuva raskaana oleva tuleva mamma
Älä hauku muita ihmisiä käyttäen minua ja muita rikoksen uhreja keppihevosina. Yököttävää moinen.