Miten rakastumisen tunteesta pääsee eroon?
Olen ihastunut paljon nuorempaan työkaveriin ja haluaisin tunteesta eroon. Kuinka olette päässeet jaunohtaneet ihastuksen kohteen.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se pitää saada joku selkeä merkki että toinenkaan ei ole kiinnostunut, niin voisi ehkä luopua siitä omastakin haaveilustaan. Muussa tapauksessa tuskaahan se tulee olemaan sellaisessa epävarmassa tilanteessa olo ja muutoin ainut konsti lienee saada se toinen pois silmistä.
Näin minäkin tuon puntaroisin. Ongelma tosin on kun ovat samassa duunipaikassa, joten ei ole niin simppeli juttu kuin äkkiseltään tuntuu. Huhut ehkä alkavat kiertää ja näin edespäin. Jokainen duunissa oleva tietää sen. Ikäeroakin on, mutta toisaalta kuitenkin reilusti aikuisia ihmisiä. Tuskin tuo olisi ongelma.
Vanhemman miehen ihastuminen nuorempaan naiseen työpaikalla on aina ongelma.
Ja ikis saapui. Tervetuloa ketjuun
Uuh, sehän voisi olla lapsesi. Miten kukaan voi edes ihastua niin täysin eri sukupolven ihmiseen? Olen viisikymppinen ja kolmekymppiset tuntuu ällöttävän nuorilta.
Mutta kyllä ihastumisen tunne menee ajan oloon ohi. Siihen asti voit nauttia niistä fiiliksistä! Rakastuneenahan on ihanaa :)
Vierailija kirjoitti:
Uuh, sehän voisi olla lapsesi. Miten kukaan voi edes ihastua niin täysin eri sukupolven ihmiseen? Olen viisikymppinen ja kolmekymppiset tuntuu ällöttävän nuorilta.
Mutta kyllä ihastumisen tunne menee ajan oloon ohi. Siihen asti voit nauttia niistä fiiliksistä! Rakastuneenahan on ihanaa :)
Miehillä varmaan hieman eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se enemmän kärsimyksen puolelle meni mitä omaa viimekertaa inholla muistelen, ei siitä voi nauttia jos tietää että hommasta ei voi tulla koskaan mitään.
Pääsee sitä eroon ajan kanssa ja mulla on tullut kaksi kertaa niin että ihastuminen on sekoittanut pää nuppia meidän 30 yhteisen vuoden aikana. Ne piti vaan sivuuttaa sillä mieheni on tehnyt niin paljon minun eteeni etten voisi koskaan häntä jättää. Pettämiseen asti ei ole mennyt mutta pääni on mennyt ihan sekaisin yksipuolisesta ihastuksesta. En ole sellaista halunnut ja taistellut vastaa kaiken keinoin.
Hm, lähes kaikki ihastumiset työpaikalla ovat ongelmia.