Valitse oman tasoisesi puoliso.
Oman tasoinen puoliso on aina paras valinta. Tasolla tarkoitan ulkonäköä en niinkään esim. koulutustasoa. Jos on kaunis ja / tai komea, niin elämä on melkoisella varmuudella aina parempaa. Puoliso kohtelee paremmin, kun oot varsinkin naisena kaunis.
Kommentit (22)
Ulkonäkö ei merkkaa mitään. Jos joku valitsee kumppanin ulkonäön perusteella, kertoo se siitä, että henkilö ei ole henkisesti kypsä.
Juu. Yksinäisyys johtuu usein siitä kun hakee jotain ihanaa, mutta itse on tavis.
Valitse mistä? Valintatalon hyllystä?
Pariutua kannattaa sellaisen kanssa, jonka kanssa tuntuu kemiaa, yhteenkuuluvuutta ja joka järkitasollakin on hyvä valinta.
Entä jos pitää itseään täytenä kymppinä riippumatta siitä mikä on suuren yleisön objektiivinen näkemys asiasta?
Aloitus alati rannalle ruikuttamaan jääneen katkeralta vuodatukselta?
Yhy yhy, jonkun pitää tyytyä minuun, yhyhy uliuli
Ehkä mä "valitsin" luonteen perusteella 😍
Mutta ei aina saa sitä mitä haluaa. Jos tykkäät, ihailet jotain ihmistä , niin saatko hänet... hmmm... niinpä
Vierailija kirjoitti:
Juu. Yksinäisyys johtuu usein siitä kun hakee jotain ihanaa, mutta itse on tavis.
No voi se haettu ihanakin olla tavis, eli sopii toiselle tavikselle.
Mä otan mieluummin mukavan ja älykkään kuin komean. Itse olen kaunis ja valinnanvaraa on aina riittänyt.
Mun mies on täysi kymppi. En tyytyisi mihinkään muuhun.
Olisin edelleen sinkku jos etsisin Jason Stathamin kaksoisolentoa.
Menkää jo itseenne inkkeli runkkari ruikuttajat! Paskotte koko internetin täyteen teidän vammailua. Tässä ilmainen vinkki: KÖYSI ON HALPAA JA PAINOVOIMA ON ILMAISTA!
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei aina saa sitä mitä haluaa. Jos tykkäät, ihailet jotain ihmistä , niin saatko hänet... hmmm... niinpä
Aina olen saanut sen jonka olen halunnut.
Ei ihmistä voi valita. Saa kenet saa, jos saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Ihastus kun syttyy siitä kemiasta, ja sillon kun sitä on niin se ihastuminen yleensä syttyy molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina olet saanut kenet olet halunnut... No ohhoh. Bänkki ?
Olipas pinnallinen aloitus. Enkö kauniina ihmisenä saa rakastua ulkonäöltään alempiarvoiseen? Entä jos hän on mukavampi kuin komea mies? Ihmiset on kyllä typeriä kun heittelee näitä kommenttejaan. Ulkonäkö on rapistuvaa. Sen varaan ei pidä rakentaa parisuhdetta tai elämää.