Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rakastumisen tunteesta pääsee eroon?

Vierailija
16.07.2019 |

Olen ihastunut paljon nuorempaan työkaveriin ja haluaisin tunteesta eroon. Kuinka olette päässeet jaunohtaneet ihastuksen kohteen.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro hänelle tunteistasi, jos et saa vastakaikua, ihastumisen tunne saattaa mennä nopeasti ohi. Jos hänkin on ihastunut, kysy treffeille😀 oletko/oletteko varattuja? Vai häiritseekö sua iso ikäero?

Nuo minua ei oikeastaan häiritse vaan todennäköisesti nuorta naista.😗

No jos et ole varma niin kokeile. Saattaakin tykätä. Saako kysyä, paljonko on ikäeroa?

Vierailija
22/46 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro hänelle tunteistasi, jos et saa vastakaikua, ihastumisen tunne saattaa mennä nopeasti ohi. Jos hänkin on ihastunut, kysy treffeille😀 oletko/oletteko varattuja? Vai häiritseekö sua iso ikäero?

No jos et ole varma niin kokeile. Saattaakin tykätä. Saako kysyä, paljonko on ikäeroa?

Paljon yli 20 vuotta. Tai itseasiassa en edes tiedä hänen ikäänsä, mutta tuota luokkaa. 🙁

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon tilanteeseen jotenkin jumiutuu jos ei ole muuta kuin työ ja koti. Hanki siis uusi harrastus, yritä tehdä hetki etätöitä jos mahd. jne.

Kun saa hetkeksi muuta uutta jännää ajateltavaa ja ottaa etäisyyttä, sitä tavallaan herää tilanteesta ajan kanssa ja kupla puhkeaa. Vaikea selittää.

Irrota itsesi.

Vierailija
24/46 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon tilanteeseen jotenkin jumiutuu jos ei ole muuta kuin työ ja koti. Hanki siis uusi harrastus, yritä tehdä hetki etätöitä jos mahd. jne.

Kun saa hetkeksi muuta uutta jännää ajateltavaa ja ottaa etäisyyttä, sitä tavallaan herää tilanteesta ajan kanssa ja kupla puhkeaa. Vaikea selittää.

Irrota itsesi.

Ei auttanu kesälomakaan🙃

Vierailija
25/46 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon yli 20 vuotta. Tai itseasiassa en edes tiedä hänen ikäänsä, mutta tuota luokkaa. 🙁

Ap

20v voi monellekin olla pelottavan paljon. En ehkä lähtisi heti kertomaan jottei tyttö pelästyisi. Onko yhtään merkkejä siitä että hänkin olisi kiinnostunut?

Vierailija
26/46 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen ei ymmärrä, että työpaikalla tehdään töitä, eikä mitään muuta, niin syyttäköön itseään seurauksista.

Luuletko, ettei olla tehtykin. Ei olla mitään lepertelyä tehty. Ihastuminen iski vain kuin salama. Ikävä homma. olisi helpompaa ilman tätä.

Ei ihastuminen ole mikään luonnonvoima, jolle ei voi mitään.

On se. Itse ihastumisen ja rakastumisen tunnetta ei voi säädellä, mutta tekojaan voi silti säädellä. Voi olla ihastunut tai rakastunut, mutta silti jättää toisen rauhaan.

Voi säädellä. Tekosyitä ovat nuo ja tällaiset syyt antavat itselleen oikeutuksen pettää. Kyllähän ihmiset pystyvät kontrolloimaan myös esim. raivoaan tai suruaan.

Vierailija
27/46 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumoisin varmaan näistä ongelmista kärsii eniten juuri ne, joilla ei ole ns. omaa elämää juurikaan. Normaalit ihmiset, joilla on päivät täynnä harrastuksia yms. eivät jouda täyttämään päätään jollain ihastumisilla tai rakastumisilla. Köyhän elämän omaavalla siitä sitten tulee turhankin suuri juttu kun on aikaa pyöritellä päässään.

Vierailija
28/46 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

20v voi monellekin olla pelottavan paljon. En ehkä lähtisi heti kertomaan jottei tyttö pelästyisi. Onko yhtään merkkejä siitä että hänkin olisi kiinnostunut?

No aluksi tuntui siltä aika vahvastikin, mutta nyt laantunut ja ei suurempia kontakteja juurikaan. En pysty oikein tarkemmin kommentoimaan. Ehkä itse aloin käyttäytymään jopa töykeästi.. olemmr töissä ja työ ennenkaikkea. Haluaisin vain tunteista eroon. On vaan niin nätti ja mukavan oloinen ja fiksu nuori nainen.

Ap

Vierailija
29/46 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattumoisin varmaan näistä ongelmista kärsii eniten juuri ne, joilla ei ole ns. omaa elämää juurikaan. Normaalit ihmiset, joilla on päivät täynnä harrastuksia yms. eivät jouda täyttämään päätään jollain ihastumisilla tai rakastumisilla. Köyhän elämän omaavalla siitä sitten tulee turhankin suuri juttu kun on aikaa pyöritellä päässään.

Pöty puhetta. Menoa ap:lla riittää, mutta siltikään ei tuota saa mielestä. En tiedä käykö kaikille koskaan tällaista tilannetta, mutta minulle on varmasti ensimmäinen ja todennäköisesti viimeinen. Ainutlaatuinen tilanne.

Vierailija
30/46 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen ei ymmärrä, että työpaikalla tehdään töitä, eikä mitään muuta, niin syyttäköön itseään seurauksista.

Luuletko, ettei olla tehtykin. Ei olla mitään lepertelyä tehty. Ihastuminen iski vain kuin salama. Ikävä homma. olisi helpompaa ilman tätä.

Ei ihastuminen ole mikään luonnonvoima, jolle ei voi mitään.

On se. Itse ihastumisen ja rakastumisen tunnetta ei voi säädellä, mutta tekojaan voi silti säädellä. Voi olla ihastunut tai rakastunut, mutta silti jättää toisen rauhaan.

Voi säädellä. Tekosyitä ovat nuo ja tällaiset syyt antavat itselleen oikeutuksen pettää. Kyllähän ihmiset pystyvät kontrolloimaan myös esim. raivoaan tai suruaan.

Täsä ei ole kyse pettämisestä. Tod. Molemmat vapaita.

Vierailija
31/46 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda työpaikkaa ja opi tästä keissistä jotain.

Mitä ap:n pitäisi tuosta keissistä oppia? En ymmärrä.

Vierailija
32/46 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten antoi elämäni ainoat pakit. Seuraava ryntäsi pian elämääni. Yksinkertaista.

Vierailija
33/46 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se pitää saada joku selkeä merkki että toinenkaan ei ole kiinnostunut, niin voisi ehkä luopua siitä omastakin haaveilustaan. Muussa tapauksessa tuskaahan se tulee olemaan sellaisessa epävarmassa tilanteessa olo ja muutoin ainut konsti lienee saada se toinen pois silmistä.

Vierailija
34/46 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se pitää saada joku selkeä merkki että toinenkaan ei ole kiinnostunut, niin voisi ehkä luopua siitä omastakin haaveilustaan. Muussa tapauksessa tuskaahan se tulee olemaan sellaisessa epävarmassa tilanteessa olo ja muutoin ainut konsti lienee saada se toinen pois silmistä.

Näin minäkin tuon puntaroisin. Ongelma tosin on kun ovat samassa duunipaikassa, joten ei ole niin simppeli juttu kuin äkkiseltään tuntuu. Huhut ehkä alkavat kiertää ja näin edespäin. Jokainen duunissa oleva tietää sen. Ikäeroakin on, mutta toisaalta kuitenkin reilusti aikuisia ihmisiä. Tuskin tuo olisi ongelma.

Vierailija
35/46 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty. Edut niin kovat.

Nolaa itsesi hänen edessään. Kyllä se siitä. Toisaalta pikkujouluihin on enää nelisen kuukautta, siellä sitten kähmit ja puhut irstaita. Eiköhän se siitä

Vierailija
36/46 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty. Edut niin kovat.

Nolaa itsesi hänen edessään. Kyllä se siitä. Toisaalta pikkujouluihin on enää nelisen kuukautta, siellä sitten kähmit ja puhut irstaita. Eiköhän se siitä

Kiitos vinkistä. Pitää kokeilla jos ei muu auta:D Toki todennäköisesti ollaan eri pikkujouluissa, joten taitaa jäädä tekemättä. Tuo pitäisi vielä tehdä selvinpäin. En juuri ota alkoholia työporukan kanssa. Elämä opettanut.

Vierailija
37/46 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua yleistää, mutta itse en ole koskaan päässyt rakastumisesta eroon ennen kuin olen rakastunut johonkin toiseen. Sitten alkaa taas sama tuskailu alusta.

Vierailija
38/46 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua yleistää, mutta itse en ole koskaan päässyt rakastumisesta eroon ennen kuin olen rakastunut johonkin toiseen. Sitten alkaa taas sama tuskailu alusta.

Otan osaa. Minä taas en ole aikaisemmin ollut näin huonossa hapessa. Naisista ei ole kuin harmia. Totta se on. En kai sitten ole koskaan ollut rakastunut aiemmin. Aivan hullua hommaa

ap

Vierailija
39/46 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vähän sama. Se hyvä puoli siinä on, että pysyy pakosti vähän skarppina kun haluaa erottua hyvällä sille toiselle.

Vierailija
40/46 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin tuon puntaroisin. Ongelma tosin on kun ovat samassa duunipaikassa, joten ei ole niin simppeli juttu kuin äkkiseltään tuntuu. Huhut ehkä alkavat kiertää ja näin edespäin. Jokainen duunissa oleva tietää sen. Ikäeroakin on, mutta toisaalta kuitenkin reilusti aikuisia ihmisiä. Tuskin tuo olisi ongelma.

Vanhemman miehen ihastuminen nuorempaan naiseen työpaikalla on aina ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme