Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

60-luvulla syntynyt äiti, miten reagoisit, jos tyttäresi tai poikasi kertoisi olevansa homoseksuaali?

Vierailija
12.07.2019 |

Olen 28 v nainen ja seurustellut nyt 3 vuotta naisen kanssa. Aiemmin olen esittänyt heteroa ja seurustellut vain miesten kanssa. Kannattaako kertoa 60-luvulla syntyneelle äidille? Onko liian "vanha" ymmärtämään? Toki riippuu varmaan jonkin verran äidistä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastani rakastan, mutta suhdettaan en hyväksy. Saa tulla kotiin, jos haluaa, kumppaninsa ei. Tätä en ole koskaan hänelle sanonut, on tajunnut sen itsekin.

Miksi et hyväksy?

Luonto on tarkoittanut seksin lisääntymistä varten. Suhde samaan sukupuoleen on luonnonvastainen = luonnoton.

Voi jessus kun luonto on väärässä! Jos jokaisen seksin harjoituskerran jälkeen tulisi lisääntyminen, niin johan tällä maapallolla olisi porukkaa. Itse en viitsi lähteä laskemaan montako, koska en ole matemaattisesti lahjakas, mutta joku voisi nyt laskeskella, mikä olisi tilanne esim. jos 12.7. 2019 seksiä harrastavat parit ympäri maailmaa saisivat ensi vuonna jälkeläisen. Monestako kerrasta maapallo hukkusi vaaveleihin, montako kuukautta (viikkoa?) menisi siihen, että maapallo ei kykenisi enää ihmismääräänsä kantamaan niin kirjaimellisesti kuin kuvaannollisestikin? Ihan oikeasti, laskekaa joku, tämä on mielenkiintoinen kysymys, haluan oikeasti tietää!

Vierailija
42/44 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin näin, että jos äitisi kulkee leijonakoru kaulassa ja kiitospaita päällä, sekä raamattu kainalossa, niin saattaisin harkita toisenkin kerran. Sen sijaan jos hän on ihan tavallinen tervepäinen 60-luvulla syntynyt nainen, niin kertoisin kyllä ihan rykimättä.

M-57

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tosi pahalta, että on paljon ihmisiä, joiden vanhemmat eivät ole hyväksyneet lapsensa seksuaalista sunntautumista. Kuin aikoinaan ystävieni kautta tustuin heidän ystäviinsä, jotka olivat homoja, moni suri sitä että välit olivat katkenneet. Tämä siis jo 30 v sitten, ilmapiiri oli silloin paljon tuomitsevampi kuin nykyään.

Vanhempien hylkääminen oli raskas taakka monille. Nykyään on helpompaa, mutta edelleen samoja ongelmia on kuin ennenkin. Harkitsin että olisin lähtenyt Prideen halaajaksi, mutta olen sen verran introvertti, että en kyennyt. Joksikin tukihenkilöksi voisin alkaa. Onkohan Setalla jotain semmoista toimintaa?

Vierailija
44/44 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti. Lapseni on lapseni ja olen hänen tukenaan aina elämässä.