Vihaan narsistivanhempaani
Koko lapsuuden lyttäsi ja haukkui ja mitätöi, nytkin joka ikinen puhelu alkaa miten tein jotain huonosti, matot viturallaan, tiskiä pöydillä (mökillä) vaikka ei ole, joka ikinen murunen kytätään lattialta, että päästään sanomaan miten kaikki ajelehtii pas.assa.
Tykkään mökkeillä ja pidän paikat siistinä, mutta narsistille riittää yksikin muru jossain, mistä soitetaan raivaripuhelu.
Olen kurkkuani myöten täynnä tätä. Kaikki kaadetaan syykseni mitä ikinä tapahtuukin ,
ja narsistihan ei koskaan kiellä , että oli väärässä. Vaikka selkeästi sanoisi, että kyllä sanoit näin, sanotaan että en minä kyllä muista.
Eikö näitä saa suljettua mihinkään laitokseen, ettei tarvitse kuunnella ainaisia hyökkäyksiä-
Olen lopen väsynyt tähän, kun yksikin puhelu saattaa kuormittaa koko päivän. Ja toinen mitä vaaditaan on jatkuva soittelu.
Jos en vastaa lukee 20 puhelua tullut.
Tässä toivoisi että olisi vielä lankapuhelin. Eikö näistä voi ilmoittaa mihinkään puhelinterorina?
Sitten jos en vastaa tulee itsemurhaviestit ja että hän lähtee täältä-
Olkaa onnellisia jos teillä on järjissään olevat vanhemat .
En jaksa tilittää joka ikisiä tapahtumia, kysytään kuin pikkulapselta mitä sitten söit, no puhuitko mitään, olitko reipas, prkl 40 vuotiaalta , joka on töissä ollut koko ikänsä lähes.
Mistä näitä mielenvikaisia kasvaa!
Kommentit (6)
Narsisti on psyykkisesti vaurioitunut ihminen. Ei pilata omaa mielenterveyttään tällaisen ihmisen vihaamiseen. Pyri suhtautumaan neutraalisti. Ei tietenkään aina helppoa käytännössä.
Minua ei haittaisi tuollaisen "lähteminen" hänen oma päätöshän se on!
En voi sanoo miten paljon helpottaa kun katkaisee välit tollasiin ihmisiin, olen itse poistanut isäni Facebookista ja numeron kännykästä jne. jättänyt pois elämästä, ja en kadu yhtään. Suosittelen.
Ehdota hänelle, että hakee apua itselleen...saat tietysti haukut, mutta nehän saat ihan muutenkin.
Oma äitini nälvii - en ole tarpeeksi ”hyvä”. Hirveän raskasta kun äidin tehtävä on jotain muuta kuin haukkua...
MInäkin:( PIlannut luottamukseni ihmisiin, ole täysin epäonnistunut työ- ja muussakin elämässä, kun itsetunto on pohjalukemissa aina ollut ja tulee olemaankin. Altisti myös muulle kiusaamiselle kouluissa ym. Ikäni kuunnellut tuota vähättelyä ja syyllistämistä, ihme jonkinlaista kateutta toisaalta minua kohtaan. Sisaruksiani kehuu (Kultalapsia)ja ovatkin yllättäen he menestyneet elämässään, tosin näen paljon narsistisia piirteitä heissäkin, että ehkäpä en olisi vaihtanut osia kuitenkaan heidänkään kanssaan.
Vaihdata mökkisi oveen lukot, niin narsisti ei pääse enää mökillesi. Puhelimeen voi laittaa eston haluamalleen numerolle.