Onko Brigitte Macron mielestänne kaunis?
Vaikka nyt pitäisi ilmeisesti kaikkien kunnon ihmisten inhota ja haukkua häntä, mutta mielestäni hän on tyylikäs ja nätti nainen.
Kommentit (192)
Minusta hän on todella kaunis persoonallisella tavalla. Mutta pikkuisen liian laiha noin terveyttä ajatellen. Varmaan rankkaa olla nuoren presidentin vaimo noin ulkonäkökeskeisessä maassa.
Näyttää leikellyltä mutta epäonnistuneesti. Ikäistään vanhemmalta, alipainoiselta osteoporoosimummelilta.
Onhan se tyylikäs. Vähän turhan laiha ja isotukkainen, eihän sen naamaa edes näe sen pehkon alta.
Onko tällä jokin syvempi merkitys sinulle, ap?
Pitäisi nähdä hänestä kuvia nuorempana niin voisi sanoa. Ikäänsä nähden hyvännäköinen kylläm
Mielestäni melkein kaikissa ranskalaisissa naisissa on jotain, mitä en pysty selittämään. Olkoon se sitten tyylikkyys tai omanarvontunto. Esim. näyttelijä Juliette Binoche. On kaunis ja elegantti. Brigittekin pukeutuu tosi hyvin ja on tyylikäs nainen.
Vierailija kirjoitti:
Apinalta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää leikellyltä mutta epäonnistuneesti. Ikäistään vanhemmalta, alipainoiselta osteoporoosimummelilta.
Papalta. On mies.
Ikäisekseen hyvin säilynyt. Tyylikäs myös. Täälä Suomessa monet muut olisi jotain Marimekko-mummoja tuossa iässä jo. Taitaa olla nuoren miehen ansiota. Huumoria taitaa olla myös.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi nähdä hänestä kuvia nuorempana niin voisi sanoa. Ikäänsä nähden hyvännäköinen kylläm
Löytyy nuoruuskuvia googlaamalla. Joissakin on vähän hapsottava habitus nuoren Camilla Parker-Bowlesin tapaan, toisissa tyrmäävän tyttömäisen kaunis. Hampaat on kyllä täysremontoitu hänelläkin. Tyttärensä näyttää hyvin samalta kuin hän nuorena.
On kaunis ja hänestä huokuu sivistys ja hyvien käytöstapojen hallinta. Olen seurannut jo häntä pitkään. Jotenkin hän on aina vaikuttanut niin täydelliseltä, että pieni särö häneltä inhimillistä.
Ai huumoria? Väkivaltainen eukko, rumentui mun silmissä välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papalta. On mies.
Hän on kyllä nainen. Pidä sinä itse huoli siitä mitä housuistasi löytyy.
Mielestäni vähän liian laiha, muuten ihan hyvältä näyttää.
Omituisen näköinen. Välillä ihan kivoja vaatteita. Se peruukki on koominen, olisi vähän ohuempi, naturellimpi.
Näyttää ruotsin prinsessa birgitalta, siltä joku kuoli äskettäin.
Vierailija kirjoitti:
Apinalta näyttää.
Kuten useimmat ikäisensä naiset. On saattanut olla kaunis 50 vuotta sitten.
Ja sitten ei kiitos mitään Brigitte on mies viestejä. Tuo alkaa olemaan jo tosi väsynyttä. Vaikka itse olen salaliittoteoreetikko, niin en vaan näe sitä, että hän olisi ollut mies.