Onko pyllyn hyväily julkisella paikalla noloa?
Oma äitini torui, kun minä ja miesystäväni näytimme rakkauttamme julkisesti pusuttelemalla ja puristelemalla toisiamme pyllystä. Ollaan kuitenkin kolmekymppisiä niin en tiedä, tekikö tuo kaikesta äitini mielestä noloa.
Kommentit (24)
Jos housut on jalassa niin sitten ei ole.
No on :D Ymmärrettävää jollain 14-vuotiailla, mutta täysi-ikäisillä ja etenkin yli 30-vuotiailla ihan supernoloa :D "Hei kattokaa kaikki, me ollaan niiiiiin onnellisesti kimpassa ja meil on superhyvä seksielämä!!!" <- toi on se mitä tulee mieleen :D
Kyllä hellyyttä voi osoittaa, mutta intiimialueiden koskettelu....
Ykstyisesti, kiitos!
Ei ollenkaan. Noloa on edes miettiä tuollaisia.
Saakos omaa pyllyä hyväillä julkisella paikalla vai onko se itserakasta?
Vierailija kirjoitti:
No on :D Ymmärrettävää jollain 14-vuotiailla, mutta täysi-ikäisillä ja etenkin yli 30-vuotiailla ihan supernoloa :D "Hei kattokaa kaikki, me ollaan niiiiiin onnellisesti kimpassa ja meil on superhyvä seksielämä!!!" <- toi on se mitä tulee mieleen :D
Olet siis vain kateellinen :D
On noloa. Vaikka olisi housut jalassakin. Ymmärrän äitiäsi, minäkin olisin hävennyt puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan ole :D Tiedämn tasan tarkkaan, että ne joilla oikeesti menee hyvin ei oo tarvetta esitellä sitä muille. Sama facebookissa. Jos nainen kehuu miestänsä maasta taivaisiin ja julkaisee pusukuvia yms., niin ihan varmaan menee pari kk niin tulee ero.
On tosiaan noloa. Tätä harrastavat leimaan mielessäni välittömästi vähä-älyisiksi wt:ksi.
En nolosta tiedä mutta kiusallista. Minusta se on myös huonotapaista. Mies saa kyllä hyväillä pyllyä julkisella paikalla, jos osaa tehdä sen vaivihkaa niin ettei muut näe. Silloin se on ihan kivaa ja kiihottavaa.
Joskus joutuu todistamaan aikuisten ihmisten pyllyn lääppimistä esim. kauppajonossa. Yök. Minusta mies ei ole kunnioittava, jos lääppii naistaan tuollaisessa tilanteessa kuin lihapalaa. Eikä toisinkaanpäin.
t. 30v nainen
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa luulinkin otsikon perusteella että kyse oli oman pyllyn hyväilystä. Olen tainnut olla liian kauan sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa luulinkin otsikon perusteella että kyse oli oman pyllyn hyväilystä. Olen tainnut olla liian kauan sinkkuna.
Jos otat tavaksi hyväillä omaa pyllyä julkisilla paikoilla niin et joudu olemaan kauaa sinkkuna.
Mielestäni sama kuin pyllyn pyyhkiminen julkisella paikalla. Toivoisin että tietyt asiat hoidettaisiin privaatisti.
Pikku pepun hyväily ei ole noloa.
Ei ole, minäkin välillä hyväilen omaani ja sitten läimäisen oikein kunnolla. Hyvältä tuntuu. Muut voi pitää näppinsä erossa. Ei osaa oikein kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos otat tavaksi hyväillä omaa pyllyä julkisilla paikoilla niin et joudu olemaan kauaa sinkkuna.
Toimii vain jos on nainen, miehen tätä ei kannata tehdä ellei sitten etsi miehiä.
Taitaa oma elämänne olla kulahtanutta, kun noin paheksutte muita ihmisiä, jotka eivät vaikuta teidän elämäänne mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan ole :D Tiedämn tasan tarkkaan, että ne joilla oikeesti menee hyvin ei oo tarvetta esitellä sitä muille. Sama facebookissa. Jos nainen kehuu miestänsä maasta taivaisiin ja julkaisee pusukuvia yms., niin ihan varmaan menee pari kk niin tulee ero.
Oletko miettinyt, että toisten parisuhteet on erilaisia kuin toisten? Jotkut ilmaisevat kunnioituksensa sekä rakkautensa toiseen postaamalla asiasta someen. Oma eläkkeellä oleva äitini on ollut naimisissa yli 30 vuotta ja laittaa silloin tällöin isästäni kuvia saatesanoin kaikkea rakkauteen liittyvää.
On noloa.