Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Tein positiivisen raskaustestin ja sain aiemmin kuulla, että mieheni onkin varattu!!

Vierailija
12.07.2019 |

Sain siis jo aiemmin tietää, että mieheni jonka kanssa olemme "seurustelleet" vuoden onkin varattu. Hänellä siis raskaana oleva vaimo ja yksi lapsi. Nyt sain tietää olevani raskaana tälle miehelle.
En tiedä mitä tehdä tai edes mitä ajatella. Olo on niin petetty ja ajatukset sekaisin. Suunnittelimme miehen kanssa yhteenmuuttoa ym. En todellakaan osannut aavistaa, että hänellä olisi vaimo ja perhe.

Tämä tuli ilmi ihan sattumalta, kun olimme viettämässä iltaa yhdessä ravintolassa.
Siellä oli miehen joku tuttu, joka tuli esittäytymään minulle. Kerroin nimeni ja esittäydyin miehen tyttöystävänä, johon tämä miehen tuttu totesi hämmentyneenä miehelleni, että ovatko he eronneet "Maijan" kanssa. Mies sopersi jotain, että aikapäiviä sitten ja vaihtoi puheen aihetta. He kävivät myös tämän tutun kanssa tämän jälkeen keskenään ravintolan ulkopuolella juttelemassa jotain "miesten juttuja".
En ollut kuullut, koskaan miehen puhuvan Maijasta, joten tämä herätti hieman ihmetystä.
En myöskään ollut aiemmin Facebookissa tai missään muussakaan somessa.
Asia jäi vaivaamaan minua ja loin face profiilin ja etsin ensin mieheni profiilin. Hänen tiedot, kavereita lukuun ottamatta, olivat salaiset eli eivät näkyneet kuin kavereille.
Selasin hänen kaveri listan läpi ja bongasin tämän "Maijan" nimen.
Menin tutkimaan hänen profiiliaan ja kas kas, siellä luki että on kihloissa mieheni kanssa ja kansikuvan oli kuva hänestä raskausmahan, miehen ja lapsen kanssa. Kuvasta päätellen ihan ammattikuvaajalla otettu perhekuva.

Nyt en siis tiedä mitä minun tulisi tehdä. Rakastan miestä hyvin paljon.. Pitäisikö kertoa vaimolle tästä tilanteesta? Haluaisin kovasti pitää lapsen, mutta en usko että mies haluaa sitä, sillä silloin se selviäisi vaimollekkin kun hän tunnustaisi isyytensä.
Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Kaipaan kipeästi neuvoja tilanteeseen.

Anteeksi sekava kirjoitus

Kommentit (167)

Vierailija
21/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kaikille provon huuteiloille tiedoksi: tämä ei ole provo, joten toivoisin että jätätte nämä kommentit pois, koska ne eivät auta minua mitenkään.

Tiedän, että tilanne kuulostaa uskomattomalta, siltä se tuntuukin.

Toivon kokoajan että tämä olisi vain pahaa unta ja heräisin, mutta kun ei ole..

Ap

Tilanne ei kuulosra uskomattomalta vaan tarinointisi

No tämäpä juuri. Miltä luulet tilanteen minusta tuntuvan?

Olisin varmaan älynnyt epäillä miestä, jos esimerkiksi koko tänä aikana kun olimme yhdessä, emme olisi tavanneet mieheni ystäviä ja perhettä. Kukaan heistä ei sanonut mitään. Miehen vanhempia en ole tavannut, koska he ovat jo kuolleet, mutta siskon ja veljen olen tavannut ja monia hänen ystäviään. En ymmärrä miten mies on voinut elää tälläistä kaksoiselämää..

Ap

Vierailija
22/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on varattu? Miten niin miehesi? Sillähän oli jo puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo on sen verran pieni kaupunki, ettei tuollainen voi pysyä salassa.

Vierailija
24/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka raskaana olevan mies ollut kiinnostunut ehkäisystä?

Vierailija
25/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on ihan oma asiansa, mutta haluatko tosiaan tommosen miehen? Ei se lakkaa valehtelemasta.

Vierailija
26/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ainakin tälle "Maijalle". Jos minun miehelleni joku olisi odottanut lasta samaan aikaan kuin minä, olisin ehdottomasti halunnut tietää millaisen ihmisen kanssa olen mennyt lisääntymään!

Vierailija
27/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissäkö tapasitte? Siellä on sinkkuina esiintyviä kuvattomia miehiä hakemassa seuraa, mutta varattuja ovat. Esiintyvät sinkkuina kun varattuna eivät löydä naista. Jättävät kertomatta olevansa varattuja ja käyttävät naisia vaan hyväksi. Jouduit uhriksi.

Toinen ryhmä on kuvattomat sinkut, jotka paljastuu etäsuhteessa oleviksi. Ottakaa selvää niistä miehistä ennen kuin mitään kehittelette. Se kilttimieskin voi olla täysi pas_ainen.

Tapasimme kyllä ihan livenä eräässä tapahtumassa, ei netissä..

Ap

Porvoon retriitissä.

Vierailija
28/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten ihmeessä tuo mies sai pidettyä salassa vaimonsa ja lapsensa? Missä te tapailitte ja kuinka pitkiä aikoja olitte yhdessä? Kerro meille muillekin niin joku toinen ehkä välttyy tekemästä vastaavaa virhettä.

Tapasimme yleensä minun luonani ja oli hän välillä jopa viikon minun kanssani. Joskus kysyin että miksi emme mene hänen luokseen, mutta hän silloin sanoi asuvansa kaverinsa kämpässä eron jälkeen eikä kehtaa sinne tuoda ketään. Hän siis kävi ihan hyvässä työssä ym. Ajattelin vain että exä potkinut pihalle eikä hän ole saanut uutta asuntoa.

Olisi tietenkin hälytys kellojen pitänyt tässä vaiheessa soida, mutta ei kun olin hölmö ja rakastunut. Näimme siis myös miehen ystäviä ja perhettä (sisko ja veli)

Vierailija
29/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Tuskin ystävät olisivat olleet hiljaa ihmettelemättä. Surkea esitys!

Vierailija
30/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo että sisarukset / kaverit hyväksyi miehen teot

Vierailija
31/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna synnytäisin lapsen, pitäisin hänestä hyvää huolta, antaisin miehen maksaa mutta muuten unohtaisin ja pysyisin hänestä kaukana. Välttäisin draamaa ja antaisin miehen selvitellä omat sotkunsa ilman minua. Rakastaisin lasta miehestä huolimatta ja varjelisin ainutlaatuista lapsuutta. En edistäisi miehen ja lapsen suhdetta mutta en myöskään ehdoin tahdoin estäisi. Miettikööt itse omia järjestelyitään. Etsisin vauvavuosien jälkeen kumppanin, paremman miehen.

Älytön neuvo, oikea polkaisijan unelma. Tuolla mies pääsee helpolla. Ilmoita nykyiselle muijalle tilanne. Kärsiköön mies seuraukset.

Joo en tarkoittanut, etteikö ilmoittaisi vaimolle. Ilmoittaisin minäkin, mutta ilman sen kummempia draamaa omalta osaltani. Tottakai vaimon on saatava tietää. Ja draamaltahan mies ei voi välttyä, toivottavasti menettää molemmat.

Vierailija
32/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää mies Petri ”Pete”

Vierailija
33/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna synnytäisin lapsen, pitäisin hänestä hyvää huolta, antaisin miehen maksaa mutta muuten unohtaisin ja pysyisin hänestä kaukana. Välttäisin draamaa ja antaisin miehen selvitellä omat sotkunsa ilman minua. Rakastaisin lasta miehestä huolimatta ja varjelisin ainutlaatuista lapsuutta. En edistäisi miehen ja lapsen suhdetta mutta en myöskään ehdoin tahdoin estäisi. Miettikööt itse omia järjestelyitään. Etsisin vauvavuosien jälkeen kumppanin, paremman miehen.

Älytön neuvo, oikea polkaisijan unelma. Tuolla mies pääsee helpolla. Ilmoita nykyiselle muijalle tilanne. Kärsiköön mies seuraukset.

Joo en tarkoittanut, etteikö ilmoittaisi vaimolle. Ilmoittaisin minäkin, mutta ilman sen kummempia draamaa omalta osaltani. Tottakai vaimon on saatava tietää. Ja draamaltahan mies ei voi välttyä, toivottavasti menettää molemmat.

Olen miettinyt paljon, että kerronko vaimolle vai en. En haluaisi hänelle mitään pahaa, hänhän on täysin syytön tilanteeseen. Eli kannattaako minun kertoa?

Vierailija
34/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Toi Facebook-kuvaus ei mennyt ihan oikein.

Vierailija
35/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi voinut käydä näin, mies oli hyvin halukas perustamaan perheen kanssani. Hän "unohti" vain mainita, että hänellä on puoliso. Kun sain tämän selville (kiitos fb) heitin miehen pihalle ja sen jälkeen 3 vuotta hän jaksoi (nähtävästi aina silloin kun vaimon kanssa meni huonosti) soittaa minulle ja itkeä perääni. Harmi, että vaimo käytti vaaleanpunaisia laseja ja ei uskonut mihin kaikkeen mies pystyy...

Vierailija
36/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo. Tuskin ystävät olisivat olleet hiljaa ihmettelemättä. Surkea esitys!

Siis tämä tässä on pahinta, että he olivat. En tiedä onko mies käskenyt heitä olemaan hiljaa vai mitä.. Pidin heitä jo melkein omina kavereina/ystävinä, mutta selvästi eivät sitä ole. En ymmärrä miten he pystyivät olemaan hiljaa

Ap

Vierailija
37/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tilanne on vaikea ja mies pettäjä, niin minä nyt aloittaisin sillä, että kertoisin miehelle. On hänelläkin kuitenkin oikeus saada tietää lapsesta. Sitten, jos sinä haluat pitää lapsen ja mies ei, niin sovitte elareista etc. Oletko valmis yksinhuoltajaksi, jos mies ei halua lasta? Toiselle naiselle en kertoisi, lähinnä koska en jaksaisi sitä draamaa. Kerro toki, jos se sinua auttaa.

Vierailija
38/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne, tarina tai ihminen haisee niin se haisee.

Vierailija
39/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä tässä on pahinta, että he olivat. En tiedä onko mies käskenyt heitä olemaan hiljaa vai mitä.. Pidin heitä jo melkein omina kavereina/ystävinä, mutta selvästi eivät sitä ole. En ymmärrä miten he pystyivät olemaan hiljaa

Ap

Ehkä he sairastavat dementiaa.

Vierailija
40/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on syytön, pidä lapsi tai saatat katua lopun ikääsi. Olisiko sinun kuitenkin oman hyvinvointisi takia parasta välttää draamaa raskauden aikana ja kertoa vaimolle vasta lapsen synnyttyä. Et voi tietää miten hän suhtautuu sinuun, jotkut saattavat pitää sinua valehtelijana, perheen rikkojana, alkaa vainota tms. Mielestäni vaimolla on kuitenkin oikeus tietää asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän