Mikä on "naisten prinsessaharha" joka täällä mainitaan? Naista kiinnostaa.
Juuri joku höpisi, että naiset ovat ansiotta jalustalla prinsessaharhassaan.
Siis mitä?
Jos se tarkoittaa, etten lähde kenen tahansa mukaan niin juu, aion jatkaa prinsessaharhaani.
Jos se tarkoittaa, etten aio katsella pettävää alkoholistimiestä vaan ansaitsen parempaa niin kyllä, tällä mennään.
Joku nyt selittää?
Liittyykö se juuri tähän, että joillain miehillä olisi mielestään oikeus saada nainen?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Se että luulee että jokaiselle kotoisan näköiselle, seinäruusulle, pyöreähkölle, epänaiselliselle, meikkaamattomalle, karvaiselle, pienipeppuiselle jne jne löytyy yli 185 senttinen lihaksikas sosiaalisesti lahjakas lääkärimies.
Nuo edellä mainitut naistyypit sitten jättävät jokaisen miehen joka ei sovi tuohon miehen miettii huomiotta.😔
Kiltti mies27
Sulleko tuollainen nainen sitten kelpaisi?
Hm, no jollekin miehelle saattaisin ollakin. Siis jos rakastuttais.
Ihan s*seuraksi kelpaisin 19 - 65-vuotiaille ja kovasti haluaisivat. Se nyt ei tietysti yllätä.
En kuvittele, että olen kaikille täydellinen nainen vaikka hyvä ja kiva olenkin.
Mistä arvelette, että kukaan nainen ajattelee olevansa täydellinen ja kaikkien unelma? Sanoisin, että jokainen nainen on kokenut torjutuksi tulemisen ja sydänsuruja ja tietää hyvinkin, ettei kelpaa kaikille. Itsekin olen kokenut tämän vähän aikaa sitten. Olin hyvin rakastunut, mieheltä loppui rakkaus ja halusi muita naisia.
Asia oikeasti kiinnostaa.
Pelkään vain ketjun poistuvan hyvinkin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Se että luulee että jokaiselle kotoisan näköiselle, seinäruusulle, pyöreähkölle, epänaiselliselle, meikkaamattomalle, karvaiselle, pienipeppuiselle jne jne löytyy yli 185 senttinen lihaksikas sosiaalisesti lahjakas lääkärimies.
Nuo edellä mainitut naistyypit sitten jättävät jokaisen miehen joka ei sovi tuohon miehen miettii huomiotta.😔
Kiltti mies27
Entä mikä tämän harhan nimi sitten on? K*lttimiehen katkeruusharha?
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies27
Et kyllä kuulosta kovin kiltiltä kun puhut naisista noin rumasti. 🤔
No miehetkö oikeasti haluavat "epänaisellisen, karvaisen" naisen? Eikö se olekaan naisen prinsessaharha?
Tuo "kiltti"kö haaveilee tällaisesta naisesta muttei saa?
Aina arvoituksellisemmaksi menee.
Vierailija kirjoitti:
Liittyy siihen että naiset pitävät itseään varauksetta jonain jumalan lahjana kaikille miehille.
Useilla naisilla on teini-ikäisestä asti itsetunto-ongelmia, joita yritetään korjata syömishäiriöillä ja plastiikkakirurgialla sun muulla. Naiset yrittää muokata itseään jatkuvasti sopimaan yhteiskunnan tarjoamaan muottiin, mikä johtaa joissain tapauksissa mielentereveysongelmiin. Naisille on hyvin yleistä että he kuvittelevat koko elämänsä olevanjotenkin epäkelpoja ja viallisia. Miten tämä sopii kuvitelmaan siitä, että naiset pitää itseään "jumalan lahjana"?
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies27
Miksi ne huomioisivat sinua kun puhut heistä niin ilkeästi? Ei tuo ole kilttiä nähnytkään.
Palstan miesten perusteella prinsessaharha tarkoittaa sitä, että nainen ei ole valmis antamaan ihan kenelle tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy siihen että naiset pitävät itseään varauksetta jonain jumalan lahjana kaikille miehille.
Useilla naisilla on teini-ikäisestä asti itsetunto-ongelmia, joita yritetään korjata syömishäiriöillä ja plastiikkakirurgialla sun muulla. Naiset yrittää muokata itseään jatkuvasti sopimaan yhteiskunnan tarjoamaan muottiin, mikä johtaa joissain tapauksissa mielentereveysongelmiin. Naisille on hyvin yleistä että he kuvittelevat koko elämänsä olevanjotenkin epäkelpoja ja viallisia. Miten tämä sopii kuvitelmaan siitä, että naiset pitää itseään "jumalan lahjana"?
Naiset ovat siis HEIKKOJA!
Minusta käsitettä käytetään tarpeettoman lepsusti, ikään kuin epärealistiset odotukset olisi jotenkin yleinen ja nimenomaan sukupuoleen liittyvä piirre. Tunnen kymmeniä naisia ja näistä vain yksi sopii "prinsessaharhan" kuvaukseen. Kyseessä on yli 30-vuotias nainen, joka ei ole koskaan seurustellut. Hän puhuu jatkuvasti siitä, kuinka haluaisi naimisiin ja perustaa perheen, mutta ei juuri koskaan kiinnostu kenestäkään. Minusta hänen kriteerinsä kumppanille ovat ylimitoitetut ja ylittävät sen, mitä hän itse tarjoaa. Hän on kuitenkin täysi poikkeus, en tunne ketään muuta vastaavaa naista.
Samalla tavalla kuin "prinsessaharhaisia" naisia, on myös miehiä, jotka syystä tai toisesta kuvittelevat olevansa oikeutettuja täydelliseen kumppaniin. Tyypillisin esimerkki lienee omasta (ja vain omasta) mielestään "nuorekkaat" setämiehet, jotka ahdistelevat nuorempia naisia. Harhainen minäkäsitys ei ole sukupuoleen vaan persoonaan liittyvä piirre.
Mä olen lesbo/bi, ollut jo vuosia/vuosikymmeniä avoimesti.
Muutama kokeilunhaluinen heteronainen on lähestynyt mua tällä ”jumalan lahja” -asenteella, jonka joku mainitsi. Ensimmäinen tilaisuus kahden kesken, ja heti tulossa kuiskutellen päälle. Ei mitään kysymyksiä tai pohjustuksia. Todella varmoja, että olen lähdössä heti mukaan, ja sitten ihmettelevät, kun säikähdän ja torjun niin kohteliaasti kuin osaan.
Tuommoinen tuntuu tosi pahalta. Nämä kaikki naiset ovat olleet ihan kivan näköisiä, mutta eivät minun tyyppiäni, tai suoraan sanottuna en ole edes miettinyt, olisivatko. En minä katso kaikkia naisia sillä silmällä! Enkä minä ole mikään kokeilukokemusalusta, joka olisi heti valmis kaikkeen. Joku siinä mua kysymättä kosketellessaan on vielä kähissyt, että ”näytös nyt mihin susta on”. Joo en.
Näistä tyypeistä olen ajatellut, että heillä varmaan on jokin ”prinsessaharha”. Ja on käynyt mielessä, että ei tuo varmaan tunnu kivalta täyspäisestä miehestäkään.
Minulla nämä kokemukset ovat yhden käden sormilla laskettavissa. Kokemukseni mukaan ihmiset sukupuoleen katsomatta kohtelevat toisiaan paljon useammin nätisti kuin tökerösti. Prinsessaharhasta ei siis varmaan kärsi kovin suuri osa naisista. Ja miehiltä löytyy ihan samaa taivaanlahja-asennetta, ei heiltäkään läheskään kaikilta, onneksi.
UteliasN kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies27
Täh? Millä tavalla hän puhui rumasti naisista?
Vierailija kirjoitti:
Minusta käsitettä käytetään tarpeettoman lepsusti, ikään kuin epärealistiset odotukset olisi jotenkin yleinen ja nimenomaan sukupuoleen liittyvä piirre. Tunnen kymmeniä naisia ja näistä vain yksi sopii "prinsessaharhan" kuvaukseen. Kyseessä on yli 30-vuotias nainen, joka ei ole koskaan seurustellut. Hän puhuu jatkuvasti siitä, kuinka haluaisi naimisiin ja perustaa perheen, mutta ei juuri koskaan kiinnostu kenestäkään. Minusta hänen kriteerinsä kumppanille ovat ylimitoitetut ja ylittävät sen, mitä hän itse tarjoaa. Hän on kuitenkin täysi poikkeus, en tunne ketään muuta vastaavaa naista.
Samalla tavalla kuin "prinsessaharhaisia" naisia, on myös miehiä, jotka syystä tai toisesta kuvittelevat olevansa oikeutettuja täydelliseen kumppaniin. Tyypillisin esimerkki lienee omasta (ja vain omasta) mielestään "nuorekkaat" setämiehet, jotka ahdistelevat nuorempia naisia. Harhainen minäkäsitys ei ole sukupuoleen vaan persoonaan liittyvä piirre.
Mitä kriteerejä tällä naisella sitten on?
Tällainen käsite kertoo karua kieltä siitä, kuinka vaikeaa ihmisten on kohdata, tutustua ja edetä tutustumisesta kohti parisuhdetta. Jos muuta tutustumistapaa ei keksitä kuin profiilikuvien swaippailu, ei ole ihme, että sinkkujen määrä jatkaa kasvamistaan.
Vierailija kirjoitti:
UteliasN kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies27
Täh? Millä tavalla hän puhui rumasti naisista?
Kertoi totuuksia. Tuo kiltteyden kyseenalaistaminen on vain käytetty diskreditointiväline palstalla. Kiltteys halutaan kieltää.
Kukaan muu ei puhu 'naisten prinsessaharhasta' kuin se yksi syrjäytynyt mies, joka kutsuu itseään kiltiksi. Hän viettää kaiken aikansa tällä palstalla ja kirjoittaa tänne lakkaamatta ja vihaa naisia.
Ei omissa kavereissani tietääkseni ole ketään, joka ajattelee olevansa taivaan lahja kaikille miehille.
Suurin osa seurustelee, on suhteessa tai naimisissa.
Sen kyllä tiedän, että s* olen unelma, mutta sitähän harva pääsee tietämään.
Tiedostan hyvät ja huonot puoleni.
Yritän yhä ymmärtää, onko tällaisia megaitsetunnolla varustettuja naisia tosiaan olemassa, jotka ajattelevat olevansa huippukumppani joka ikiselle miehelle, vai onko kuitenkin kyse jonkun torjutun miehen katkeruudesta, että kun hän ei kelpaa niin nainen on nirso ja prinsessaharhainen.
Kuva kun keskustelette ihan asiallisesti, tykkään!
On varmaan naisen aloitus :D
Lassukkaa pukkaa taas.
Kiltti mies27