Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on "naisten prinsessaharha" joka täällä mainitaan? Naista kiinnostaa.

UteliasN
11.07.2019 |

Juuri joku höpisi, että naiset ovat ansiotta jalustalla prinsessaharhassaan.
Siis mitä?
Jos se tarkoittaa, etten lähde kenen tahansa mukaan niin juu, aion jatkaa prinsessaharhaani.
Jos se tarkoittaa, etten aio katsella pettävää alkoholistimiestä vaan ansaitsen parempaa niin kyllä, tällä mennään.
Joku nyt selittää?
Liittyykö se juuri tähän, että joillain miehillä olisi mielestään oikeus saada nainen?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä aina tarjoan ruuat yms ja kehun kauniiksi naista,  saanti on aika taattua samana iltana .

seuraavalla duunireissulla taas uuden naisen viereen kehuja antamaan .

En ole koskaan mennyt sänkyyn miehen kanssa, joka tarjoaa ruoan ja kehuu kauniiksi. Monen miehen kanssa olen sen sijaan mennyt siksi, että olen halunnut heitä. Ihan vain seksuaalisesti.

Vierailija
102/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä aina tarjoan ruuat yms ja kehun kauniiksi naista,  saanti on aika taattua samana iltana .

Tämä nyt kuvastaa taas sitä outoa naiskäsitystä, että naisella ei ole s*tarvetta vaan miehen täytyy huijata hänet antamaan.

Kuule pieleen menee ja lujaa.

Jos ja kun haluan s*, haen sitä. Ihan pelkkää sitä. Ei siinä mitään lirkutteluja tarvita.

Voi tulla yllätyksenä, mutta joillain naisilla on todella voimakas libido. Minä olen yksi heistä.

Taidat olla aika vanha, jos et tiedä, että s*seuraa saa nykyään kyllä kun ihan suoraan sanoo, mitä hakee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi naisia tästä syyttää.

Miehet voitte kuvitella omalla kohdallanne tilanteen. Ajatelkaa jos Tinderissä tulisi satoja matcheja. Opiskelijabileissä kiinnostuneita naisia parveilisi ympärillä. Mediassa hehkutettaisi nuorten miesten ylivertaisuutta. Parhaat työpaikat saisitte ihan vain siksi, että miesten osuutta halutaan reilusti kasvattaa.

Totta kai tuollainen tilanne muokkaa maailmakuvaa.

Nainen saa Tinderissä satoja matcheja vain ja ainoastaan miehiltä, jotka eivät halua kuin kertapanon. Samaa kertapanoa ne bileissä ympärillä pyörivät miehet haluavat. Se ei tunnu mukavalle, jos itse ei sellaista halua. Oma työpaikka on naisvaltainen ja esimiehet ovat meille kertoneet, että jos on kaksi tasavahvaa hakijaa, mies ja nainen, niin silloin palkataan mies. Toimitaanko noin miesvaltaisilla työpaikoilla?

Kertapanoa tai ei, huomiota se on silti, ja huomio taas johtaa monella maailmankuvan muuttumiseen. Perusnätti nainen näkee joka paikassa hymyileviä naamoja.

Samankaltaista kuviota on tutkittu työelämässä todella paljon. Suurin osa työntekijöistä mielistelee ja myötäilee toimitusjohtajaa, jolloin hän luulee asioiden menevän hyvin ja myös olevansa itse pidetty ja erinomainen johtaja.

Monet miesvaltaiset työpaikat ja toimialat ovat viime aikoina julkisesti ja vahvasti sitoutuneet diversiteettiin. Monet ovat jopa suoraan todenneet, että 50-50 on tavoitteena. Näitä esimerkkejä löytyy esimerkiksi rahoituksesta, konsultoinnista ja IT-alalta. Ihan jo opiskelijamääristä voidaan todeta, että alalle haluavia miehiä on moninkertaisesti naisiin nähden, joten naiset valitaan paljon pienemmästä joukosta kuin miehet. Silloin on varsin selvää, että naisilla vaatimuksetkin ovat pienemmät.

Jos sinä huomiota haluat, niin mene maahan, jossa kerjäläiset ja kaupustelijat käyvät päälle leveästi hymyillen. Siltä se epätoivottu huomio tuntuu naisistakin.

Se touhu menee jo täyden häirinnän puolelle, kun pysäytellään ja käydään kiinnikin. Toivottavasti naisten tai kenenkään elämä ei enää sellaista ole.

Totuudenmukaisempi (joskin laimeampi) simulaattori on se, että laittaa kalliin näköiset vaatteet ja muuten siistin lookin päälle ja menee vaikka Stockmannille tai autokauppaan. Palvelu paranee saman tien. Hyvinkin nautinnollista ja mukavaa, vaikka tiedät sen johtuvan vain siitä, että vaikutat varakkaalta asiakkaalta. Jos tämä mielistely toistuisi kaikkialla, niin kyllä ainakin oma päänuppini pehmentyisi.

Pienenä anekdoottina mainittakoon, että sukulaiseni on tunnettu artisti. Kyllä se selvästi on hänen omanarvontuntoonsa vaikuttanut, kun kaikkialla tunnistetaan ja halutaan miellyttää.

Sr kerjäläisten toiminta vastaa paremmin tässä yhteydessä.

Vierailija
104/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan mennyt sänkyyn miehen kanssa, joka tarjoaa ruoan ja kehuu kauniiksi. Monen miehen kanssa olen sen sijaan mennyt siksi, että olen halunnut heitä. Ihan vain seksuaalisesti.

Tämä on yleinen miesten prinsessaharha, luulevat joidenkin merkityksettömien asioiden perusteella että nainen haluaa heitä ja naiselle olisi väliä kenen kanssa hän panee sen jälkeen kun on saanut mitä itse halusi.

Vierailija
105/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yleinen miesten prinsessaharha, luulevat joidenkin merkityksettömien asioiden perusteella että nainen haluaa heitä ja naiselle olisi väliä kenen kanssa hän panee sen jälkeen kun on saanut mitä itse halusi.

Tämähän on täysin sama kuin tuo teoria tinderin aiheuttamasta harhasta. Todistetusti siis myös miehet prinsessaharhailee.

Vierailija
106/111 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

UteliasN kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UteliasN kirjoitti:

Ei omissa kavereissani tietääkseni ole ketään, joka ajattelee olevansa taivaan lahja kaikille miehille.

Suurin osa seurustelee, on suhteessa tai naimisissa.

Sen kyllä tiedän, että s* olen unelma, mutta sitähän harva pääsee tietämään.

Tiedostan hyvät ja huonot puoleni.

Yritän yhä ymmärtää, onko tällaisia megaitsetunnolla varustettuja naisia tosiaan olemassa, jotka ajattelevat olevansa huippukumppani joka ikiselle miehelle, vai onko kuitenkin kyse jonkun torjutun miehen katkeruudesta, että kun hän ei kelpaa niin nainen on nirso ja prinsessaharhainen.

Kuva kun keskustelette ihan asiallisesti, tykkään!

Haluatko vähän avata, miten olet mielestäsi s* unelma? Ovatko tämän sinulle muut sanoneet vai itsekö sen olet päättänyt? En kysy vttuillakseni, vaan uteliaisuudesta. Seksihän tarkoittaa kaikille eri asioita ja me kaikki tykätään eri jutuista, ei voi yleistää.

En ole keksinyt itse. XD

En nyt viitsi ihan kovin yksityiskohtaisesti av:n puolella avata.

Sanotaanko, että kokeilunhalu ja estottomuus ehkä on saaneet eräänkin sanomaan minua "seksin papittareksi".

Viestin idea oli kuitenkin, etten kuvittele olevani kaikille naisena paras vaihtoehto suhteeseen. On hyvää ja huonoa. Jollekin saatan ollakin.

No sittenhän minunkin on oltava varsinainen s* unelma, papittarien papitar! Kerran olen hyväkroppainen, taitava sängyssä sekä myös kokeilunhaluinen, estoton ja rohkea. Eix miehet yleensä tykkää, kun nainen on itsevarma sängyssä ja ottaa välillä ohjat omiin käsiinsä? ;)

*sarkasmi*

Vierailija
107/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos prinsessaharhalla tarkoitetaan vaikkapa sitä, että nainen kuvittelee olevansa taivaanlahja miehelle kuin miehelle välittämättä siitä mitä mies haluaa niin juu, kyllä.

Itsellä on aika perinteinen/konservatiivinen naismaku ulkoisten seikkojen puolesta, mutta tällä hetkellä valitettavasti ne pari naista jotka olen piireissäni tulkinnut olevan kiinnostuneen allekirjoittaneesta eivät herätä omaa kiinnostustani. Yksi on huomattavan ylipainoinen lyhyellä mummotukalla (siis sellaisella mitä nyt yleensä lihavilla isoäideillä näkyi joskus) ja toinen taas ei paina liikoja, mutta hiukset ovat miesmäisen "perus" lyhyet ja tyylitaju muutenkin omasta mielestäni täysin hukassa tai kamala. Eikä kummankaan persoonallisuus ole mitenkään innostavaa sorttia, etenkään jälkimmäisen.

Kaipa tuota ylläolevaa voisi pitää "prinssiharhana", miksikäs ei, vaikken nyt mitään liikoja itsestäni kuvittelekaan.

Vierailija
108/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy siihen että naiset pitävät itseään varauksetta jonain jumalan lahjana kaikille miehille.

Useilla naisilla on teini-ikäisestä asti itsetunto-ongelmia, joita yritetään korjata syömishäiriöillä ja plastiikkakirurgialla sun muulla. Naiset yrittää muokata itseään jatkuvasti sopimaan yhteiskunnan tarjoamaan muottiin, mikä johtaa joissain tapauksissa mielentereveysongelmiin. Naisille on hyvin yleistä että he kuvittelevat koko elämänsä olevanjotenkin epäkelpoja ja viallisia. Miten tämä sopii kuvitelmaan siitä, että naiset pitää itseään "jumalan lahjana"?

Heillä on ehkä ulkonäkö epävarmuuksia, mutta todella moni prinsessanainen oikeasti kuvittelee, että heitä pitää kohdella kuin prinsessaa.

Kuinka monen miehen olet kuullut puhuvan, että naisten pitää kohdella heitä kun prinssejä? Kaikille tietysti kuuluu se, että heitä kohdellaan hyvin, mutta se ei ole sitä mitä prinsessakäytöksellä tarkoitetaan.

Minä en kasvattanut poikiaan siihen, että he käyvät töissä jotta voivat maksaa kaiken jollekin naiselle, joka deittailee kymmeniä miehiä. Prinsessan, joka maksattaa elokuvansa, ruokansa ja kukkasensa muilla. Odottaa kuinka heidät haetaan kotioven edestä ja tuodaan takaisin sinne ja maksetaan bensat kun ensin on kuskattu tätä prinsessaa juuri sinne minne hän on halunnnut. 

Kaikki naiset eivät todellakaan ole tai leiki prinsessoja, on paljon muunlaisiakin naisia, mutta osalla on paha prinsessa syndrooma. Eikä se ole ulkonäkökysymys edes. Jostakin sitten kehittyy aikuisena näitä, olen kuningatar naisia. He odottavat, että muut ovat vain palvelemassa ja maksamassa kaiken heille. Anopit, appiukot, sisarukset, ystävät ja kaverit eivät ole kenenkään palvelijoita. Jos omat vanhemmat haluavat kohdella omia lapsiaan kun prinsessaa, niin heillä on tietysti siihen oikeus. Mutta me joilla on poikalapsia emme halua, että heistä tulee jonkun ylihemmotellun naisen palvelija ja jota lähinnä vain hyväksikäytetään taloudellisesti. 

Vierailija
109/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että luulee että jokaiselle kotoisan näköiselle, seinäruusulle, pyöreähkölle, epänaiselliselle, meikkaamattomalle, karvaiselle, pienipeppuiselle jne jne löytyy yli 185 senttinen lihaksikas sosiaalisesti lahjakas lääkärimies.

Nuo edellä mainitut naistyypit sitten jättävät jokaisen miehen joka ei sovi tuohon miehen miettii huomiotta.😔

Kiltti mies27

Niin että pitäisi huomioida tällainen "kiltti" mies, joka listailee, mikä kaikki näissä naisissa on pielessä? Mieluummin yksin.

Vierailija
110/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
111/111 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että luulee että jokaiselle kotoisan näköiselle, seinäruusulle, pyöreähkölle, epänaiselliselle, meikkaamattomalle, karvaiselle, pienipeppuiselle jne jne löytyy yli 185 senttinen lihaksikas sosiaalisesti lahjakas lääkärimies.

Nuo edellä mainitut naistyypit sitten jättävät jokaisen miehen joka ei sovi tuohon miehen miettii huomiotta.😔

Kiltti mies27

Entä mikä tämän harhan nimi sitten on? K*lttimiehen katkeruusharha?

Naisten huomiotta jääneen salaa miehistä tykkäävän misogynistin harha. Ei tuossa mitään "kilttiä" ole.