Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on "naisten prinsessaharha" joka täällä mainitaan? Naista kiinnostaa.

UteliasN
11.07.2019 |

Juuri joku höpisi, että naiset ovat ansiotta jalustalla prinsessaharhassaan.
Siis mitä?
Jos se tarkoittaa, etten lähde kenen tahansa mukaan niin juu, aion jatkaa prinsessaharhaani.
Jos se tarkoittaa, etten aio katsella pettävää alkoholistimiestä vaan ansaitsen parempaa niin kyllä, tällä mennään.
Joku nyt selittää?
Liittyykö se juuri tähän, että joillain miehillä olisi mielestään oikeus saada nainen?

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että luulee että jokaiselle kotoisan näköiselle, seinäruusulle, pyöreähkölle, epänaiselliselle, meikkaamattomalle, karvaiselle, pienipeppuiselle jne jne löytyy yli 185 senttinen lihaksikas sosiaalisesti lahjakas lääkärimies.

Nuo edellä mainitut naistyypit sitten jättävät jokaisen miehen joka ei sovi tuohon miehen miettii huomiotta.😔

Kiltti mies27

Palsta-Jonnen harha puolestaan on se, että hän on oikeutettu nuoreen, kauniiseen, hoikkaa, sexyyn tissimissi-instabeibiin, vaikka itse olisi passiivis-aggressiivinen pershäiriöinen syrjäytynyt misogyyni

Vierailija
22/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis eli kakkonen täällä taas lrmpiaiheessaan parissa

🤣🤣😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta käsitettä käytetään tarpeettoman lepsusti, ikään kuin epärealistiset odotukset olisi jotenkin yleinen ja nimenomaan sukupuoleen liittyvä piirre. Tunnen kymmeniä naisia ja näistä vain yksi sopii "prinsessaharhan" kuvaukseen. Kyseessä on yli 30-vuotias nainen, joka ei ole koskaan seurustellut. Hän puhuu jatkuvasti siitä, kuinka haluaisi naimisiin ja perustaa perheen, mutta ei juuri koskaan kiinnostu kenestäkään. Minusta hänen kriteerinsä kumppanille ovat ylimitoitetut ja ylittävät sen, mitä hän itse tarjoaa. Hän on kuitenkin täysi poikkeus, en tunne ketään muuta vastaavaa naista.

Samalla tavalla kuin "prinsessaharhaisia" naisia, on myös miehiä, jotka syystä tai toisesta kuvittelevat olevansa oikeutettuja täydelliseen kumppaniin. Tyypillisin esimerkki lienee omasta (ja vain omasta) mielestään "nuorekkaat" setämiehet, jotka ahdistelevat nuorempia naisia. Harhainen minäkäsitys ei ole sukupuoleen vaan persoonaan liittyvä piirre.

Mitä kriteerejä tällä naisella sitten on?

Miehen tulee näyttää ammattiurheilijalta tai miesmallilta. Ammattikriteerinä on tyyliin lentäjä, lääkäri ja lakimies. Välillä, kun jossain seurassa puhutaan toivekumppanista, hän tosiaan mainitsee nämä. Yleensä aikuiset naiset listaavat luonteeseen ja arvoihin liittyviä asioita. Kuten sanoin, hän ei mielestäni edusta tyypillistä ikäisensä naisen ajattelua vaan on ikään kuin jämähtänyt yläasteikäisen tytön tasolle haaveiluissaan.

Vierailija
24/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä tietenkin, ettei nainen halua rahoittaa jotakin elämäntapatyötöntä, ilkeää luuseria.

Vierailija
25/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että luulee että jokaiselle kotoisan näköiselle, seinäruusulle, pyöreähkölle, epänaiselliselle, meikkaamattomalle, karvaiselle, pienipeppuiselle jne jne löytyy yli 185 senttinen lihaksikas sosiaalisesti lahjakas lääkärimies.

Nuo edellä mainitut naistyypit sitten jättävät jokaisen miehen joka ei sovi tuohon miehen miettii huomiotta.😔

Kiltti mies27

Palsta-Jonnen harha puolestaan on se, että hän on oikeutettu nuoreen, kauniiseen, hoikkaa, sexyyn tissimissi-instabeibiin, vaikka itse olisi passiivis-aggressiivinen pershäiriöinen syrjäytynyt misogyyni

Nuohan ovat naistenmiehen perusominaisuuksia.

Vierailija
26/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuositulot +350k kirjoitti:

Mikä on kun kauniit ja itseriittoiset naiset vetävät itkupotkuraivarit kun tällainen 185cm treenattu lääkärimies ei kelpuutakaan heitä, pilalle menneitä luuskia? Mitä muuta se on kuin heidän prinsessaharhaansa? Minä tiedän arvoni, ja ne naiset eivät ole arvoisiani. Minulla ei harhaa ole, mutta tätäkään ei saisi sanoa, olenhan paha, paha ja ilkeä lääkärimies.

Lääkärit ovat tosiaan usein ilkeitä, eivätkä naiset ole heistä kiinnostuneita ¯\_(ツ)_/¯

Vierailija
27/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas naiset käänsivät ketjun miesten halventamiseksi.

Vierailija
28/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "naiset kelpuuttavat vain kaksimetrisiä lääkärilentäjämiesmalleja" -ulisijat eivät taida koskaan käydä ulkona. Kuinka monta pariskuntaa jossa joko toinen osapuoli tai mahdollisesti molemmat olisivat jotenkin erityisen viehättäviä näette päivässä? Taviksiahan me melkein kaikki ollaan ja toisten tavisten kanssa pariudutaan. Pää pois perseestä nyt.

Vierailija
29/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies27

Voi sinua hassua :)

Olen kotoisan näköinen, pyöreähkö, epänaisellinen, meikkaamaton ja karvainen. En seinäruusu ja peppukin on iso. Onko sitten juuri niiden syytä, että minulla on korkeakoulutettu 190 cm, lihaksikas, sosiaalisesti lahjakas mies?

Miksi minun pitäisi huomioida muita miehiä, kun kerran saan mitä haluan?

Vierailija
30/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessaharha = Naisen esim. Tinder-suosionsa perusteella luoma harhakäsitys siitä, kuinka komean/mukavan/hyvinkoulutetun/varakkaan miehen hän voisi saada pitkäaikaiseen parisuhteeseen.

M41 (onneksi omat lapset tehty aikaan sitten, nyt Tinderin viihdekäyttäjä)

Vierailija
31/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatteko kertoa, vai meneekö taas itkupotkuiluksi? =D

Vaikea sanoa kun olet liian lyhyt mulle :) En tulisi lähestymään.

Vierailija
32/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies27

Talo voi näyttää kotoisalta, ihminen ei, paitsi ehkä jollekin loiselle, joka muuttaa ihmisen sisuksiin asumaan. 

Vierailija
33/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinsessaharha = Naisen esim. Tinder-suosionsa perusteella luoma harhakäsitys siitä, kuinka komean/mukavan/hyvinkoulutetun/varakkaan miehen hän voisi saada pitkäaikaiseen parisuhteeseen.

No kun tuolla katsoo pareja, niin kyllähän perusnainen saa miltei kenet vaan. Missä se harha siis on?

Vierailija
34/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessaharha on sellaisella 18-25-vuotiaalla kaunottarella, joka ei huoli nelikymppistä naisia vihaavaa mt-ongelmaista hintelää/lihavaa miestä, jolla on omasta mielestään oikeus saada nuori nainen, koska mies ei saanut niitä nuorena (ei tosin saa nyt vanhempanakaan). Mutta kuvittelee, että pelkkä työpaikka, omistusasunto ja auto houkuttelee nuoria naisia.

Vierailija
35/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun tuolla katsoo pareja, niin kyllähän perusnainen saa miltei kenet vaan. Missä se harha siis on?

Ei varmasti saa perusnainen parhaita miehiä ainakaan PK-seudulla. Miksi komea, mukava ja hyvätuloinen ottaisi perusnaisen, kun parempia on tarjolla pilvin pimein?

Vierailija
36/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kun kauniit ja itseriittoiset naiset vetävät itkupotkuraivarit kun tällainen 185cm treenattu lääkärimies ei kelpuutakaan heitä, pilalle menneitä luuskia? Mitä muuta se on kuin heidän prinsessaharhaansa? Minä tiedän arvoni, ja ne naiset eivät ole arvoisiani. Minulla ei harhaa ole, mutta tätäkään ei saisi sanoa, olenhan paha, paha ja ilkeä lääkärimies.

Sinä et ole lääkäriä nähnytkään, et sen jälkeen kun kutsunnoissa tuli D-paperit.

Eikös suljetullakin joskus käy lääkäri?

Vierailija
37/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies27

Talo voi näyttää kotoisalta, ihminen ei, paitsi ehkä jollekin loiselle, joka muuttaa ihmisen sisuksiin asumaan. 

Aina sattuu omaankin korvaan tuo anglismi. Englanniksihan voidaan sellaista vaatimattoman ja ns. tylsän näköistä naista kuvata sanalla "homely". Nää kai lukee näitä englanninkielisiä i-n-c-e-l palstoja melkein työkseen kun sieltä pitää apinoida sanastoa myöten kaikki.

Opetelkaa edes lokalisoimaan.

Vierailija
38/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi naisia tästä syyttää.

Miehet voitte kuvitella omalla kohdallanne tilanteen. Ajatelkaa jos Tinderissä tulisi satoja matcheja. Opiskelijabileissä kiinnostuneita naisia parveilisi ympärillä. Mediassa hehkutettaisi nuorten miesten ylivertaisuutta. Parhaat työpaikat saisitte ihan vain siksi, että miesten osuutta halutaan reilusti kasvattaa.

Totta kai tuollainen tilanne muokkaa maailmakuvaa.

Vierailija
39/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinsessaharha on sellaisella 18-25-vuotiaalla kaunottarella, joka ei huoli nelikymppistä naisia vihaavaa mt-ongelmaista hintelää/lihavaa miestä, jolla on omasta mielestään oikeus saada nuori nainen, koska mies ei saanut niitä nuorena (ei tosin saa nyt vanhempanakaan). Mutta kuvittelee, että pelkkä työpaikka, omistusasunto ja auto houkuttelee nuoria naisia.

Oho, harvoin näin eriteltyä tasoteoreettista tarkastelua näkee (ilmeisesti) naiselta.

Vierailija
40/111 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan naisen aloitus :D

Lassukkaa pukkaa taas.

Häh? Olen kyllä keski-ikäinen nainen, joka ei ole elämässään törmännyt prinsessaharhaan muuta kuin terminä tällä palstalla. Haluaisin, että joku selittäisi mikä se siis heidän mielestään on.

Mihinkään tasoihin en usko. Sen sijaan tiedän olevani sen arvoinen, että minua kohdellaan suhteessa hyvin. Niin kuin jokainen ihminen on.

Ihastumiselle ei mitään voi, mutta toivon todella, että jos vielä ihastun niin mieheen, joka on minun arvoiseni - eli kohtelee minua hyvin ja arvostavasti. Viittaan nyt esim. pettämiseen tms.