Heteronainen. Oletko joskus nuollut pillua?
Onhan tätä joskus jo kysytty mut siitä on jo niin kauan?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Mun haave olisi panna vaimoa takaa samalla kun hän nuolee naista...
Mä oon ollut tuo toinen nainen. Oli upeaa.
HÄVITTÖMÄT PORSAAT JUMALATTTOMAT SYNTISET!!!!!!!
Pikkujouluaikaan kyllä :)
olin vieraassa kaupungissa juhlimassa, ja siellä oli sitten jotkut opiskelijabileet. Juomaa kului, ja yksi opiskelijatyttö lähti mukaani juomaan minibaarista. Selvisi että tyttö on bi. Alkoholilla oli osuutta, mutta annoin mennä....Täytyy sanoa ettei minua ole nuoltu koskaan yhtä taidokkaasti, toivottavasti minäkin olin yhtä tyydyttävää seuraa.
No hyi, en ole koska olen hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun haave olisi panna vaimoa takaa samalla kun hän nuolee naista...
Mä oon ollut tuo toinen nainen. Oli upeaa.
Me ny Jorma siitä.
Jos nainen on nuollut p*llua , ei hän ole enää hetero.
Kyllä pillun nuoleminen tavallisesti kuuluu normaaliin heteroseksiin.
En, koska olen hetero. Minua ei kiinnosta seksuaalisesti oman sukupuoleni edustaja missään määrin. Tykkään katsella mieskomeutta ja naiskauneutta, mutta sellainen ei ole rinnastettavissa seksuaalisen vetovoiman tuntemiseen. Minulla on komea mies, enkä itsekään ole hassumman näköinen.
En ymmärrä miksi naiset ei voisi nuolla pillua jos voivat mieheltäkin ottaa suihin. Miehethän on paljon suttuisempia, karkeampia ja haisevaisempia, heh. Mutta ehkä tämä on juuri se nisäkkäisiin sisäänrakennettu systeemi jota ei voi koskaan täysin ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Pikkujouluaikaan kyllä :)
olin vieraassa kaupungissa juhlimassa, ja siellä oli sitten jotkut opiskelijabileet. Juomaa kului, ja yksi opiskelijatyttö lähti mukaani juomaan minibaarista. Selvisi että tyttö on bi. Alkoholilla oli osuutta, mutta annoin mennä....Täytyy sanoa ettei minua ole nuoltu koskaan yhtä taidokkaasti, toivottavasti minäkin olin yhtä tyydyttävää seuraa.
Muuten täsmää, muttei pikkojouluaika, eikä minibaari (etenkään jos sillä tarkoitetaan hotellihuoneen minibaaria..?). Olen bi neito, ja oli yhdenyönjuttu heterosuhteessa olevan uranaisen kanssa, joka minua vanhempi. Rouvalla oli upeasti ylläpidetty vartalo, herkkä ja aistikas, tyylikkäästi siistittty pyhin löytyi arvokkaiden pikkuhousujen alta....oletkohan sama...
En ole, mutta nainen on nuollut+ sormettanut omaani; uskallan myöntää...tuntui ihanalle...
Vierailija kirjoitti:
En ole, mutta nainen on nuollut+ sormettanut omaani; uskallan myöntää...tuntui ihanalle...
Haluaisitko joskus saada saman kokemuksen uudestaankin ?
En. Mutta jostain kumman syystä useamman kerran joku olisi halunnut nuolla mua. Vaikka tietävät että olen umpihetero. Koin sen todella häiritseväksi että edes ehdottivat.
Hyi, mielestäni seksi ei ole alistamista kuten nuo nuolemis ja poskeenototjutut ovat.
En ole enkä ikinä tulee niin tekemäänkään. Yöks.
Meillä on nainen kolmantena sängyssä 1-2 kertaa kuukaudessa. Aivan ihanaa nuolla häntä kun mieheni nai takaa minua en koe olevani lesbo enkä bi seksuaali. Mielestäni olen ryhmäseksi harrastaja.
Ei siihen ole pakkoa, enkä todellakaan ole ottamassa poskeen, ällöttävää.