Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisiko joku minut hetkeksi luokseen asumaan?

Vierailija
10.07.2019 |

Nyt on käynyt selville etten voi enää jatkaa mieheni kanssa yhdessä. Tarvitsen miettimistaukoa, mutta en voi saada sitä tässä yhteisessä talossamme, koska mies on täällä ja haluaa puhua ja selvittää jakeskustella, eikä ymmärrä että minulla ei ole mitään halua siihen. Mies siis on mokannut pariinkin otteeseen, ja enää en voi vain antaa anteeksi ja jatkaa ,koska luottamus on mennyt jatkuvan vvalehtelun takia. Tarvitsisin nyt siis jonkun aikaa selvitellä itse asioitani, mutta se ei onnistu täältä käsin. Olen lomalla nyt töistäni, ja tarvittaessa saan lisävapaata, ja voisin hyvin lähteä Suomen rajojen sisällä lähes minne vain.
Kaverit ovat kaikonneet, ja ne muutamat ystävät joita on jäljellä, heitä en halua sotkea mihinkään, eivätkä he pystyisi minua majoittamaan muutenkaan, koska pientä asuntoa, parisuhdetta, lapsia jne. En myöskään halua kertoa tästä nyt kenellekää joka minut tai mieheni tuntee, ettei ilmene eturistiriitoja.
Olen suht varaton, joten minulla ei ole varaa maksaa majailusta luonasi/luonanne, mutta minulta onnistuu kaikki kotityö lastenkaitsemisesta nurmikonleikkuuseen ja ikkunanpesuun.
Please?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on kesä. teltta mukaan ja pystytä se vaikka metsään lähelle jotain lenkkeilypaikkaa, jossa on tulisija. mukaan sitten vain kevyt kattila/teekannu, jossa voit keittää juomaveden ja laittaa ruokaa. saat samalla retkeillä, nukkua hyvin varmasti raikkaassa ympäristössä ja olla täysin omien ajatustesi kanssa.

Vierailija
2/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakotiin voit mennä ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voisin ottaa mutta täällä on ahdasta jo yksinään...

Vierailija
4/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoitu sukulaisiin.

Miten voit olla varaton, jos käyt työssä. Lomien aikaan tulee palkkaan lomarahatkin?

En kyllä ota kotiini asumaan tuntematonta ihmistä, vaikka maksaisit siitä, saati sitten ilmaiseksi.

Hotelleissa, hostelleissa, retkeilymajoissa ym. voi majoittua.

Vierailija
5/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole telttaa, eikä tässä tilanteessa varaa sellaista ostaa. Lisäksi tarvitsen toki suihkupaikankin.

Telttaan sirtyminen säiden ja luonnon ja ilkivallan armoille ei myöskään tunnu houkuttavalta ajatukselta.

Vierailija
6/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole antaa vierashuonetta. Koti on tosi sotkuinen. Kiinnostaako sohvalla nulkuminen?

Vierailija
7/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista soopaa taas.

Työssäkäyvä ihminen kerjää ilmaista asuntoa. Häpeäisit.

Vierailija
8/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole antaa vierashuonetta. Koti on tosi sotkuinen. Kiinnostaako sohvalla nulkuminen?

Siis nukkuminen.

Asumme Turussa.

Vierailija
9/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö helppoon.

Mistä sen tietää, millainen huijari on asialla, säälittävällä kertomuksella.

Ei jatkoon.

Vierailija
10/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ehdotettu turvakotia, mutta en ole täällä kodissani mitenkään vaarassa, joten se on jätettävä niile joilla siihen oikea tarve on. Minulla ei ole sukulaisia juurikaan. Olen osapäivätöissä, pienillä tunneilla ja saan soviteltua päivärahaa. Suurin osa rahasta menee tän talon ylläpitoon, eikä minulle jää kuin muutama satanen kuussa rahaa.

Vierailija
11/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmaan joo jonkun tuntemattoman ottaisin kotini nurkkiin. Eikä aikaakaan kun kämppä on "putsattu" tyhjäksi.

Vierailija
12/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko urheilullinen?

Vierailija
13/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä kaikkea muuta osaat?

Ikkunanpesut ja nurmikot olen hoitanut itse.

Vierailija
14/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko maalata? Onko sulla peräkärryä?

Tai voisitko lähettää sen miehes tänne?

Vierailija
15/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole telttaa, eikä tässä tilanteessa varaa sellaista ostaa. Lisäksi tarvitsen toki suihkupaikankin.

Telttaan sirtyminen säiden ja luonnon ja ilkivallan armoille ei myöskään tunnu houkuttavalta ajatukselta.

Oletpa arkajalka, sen lisäksi että olet avuton ja saamaton.

Vierailija
16/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sohva Helsingin rauhallisessa lähiössä (+ kissa + parveketupakoiva minä + sauna + palvelut vieressä + hyvät lenkkimaastot) käy, sopii. Vastineeksi siivous + ikkunanpesu olisi mukava ylläri. Kyseessä siis iso kaksio.

Vierailija
17/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parin viikon sisällä vaimo on lähtenyt ja olet vapaa tulemaan.

En vaadi täydellisyyttä, joka toinen päivä riittää.

Vierailija
18/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa pankista lainaa, sanoit asuvasi miehesi kanssa yhteisessä talossa.

Taloa vastaan saat sen verran lainarahaa, että voit majoittua muutamaksi päiväksi hotelliin.

Tällä palstalla kerjääminen pitäisi olla kiellettyä!

Vierailija
19/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimmat teltat mitä olen halpahalleissa nähnyt, maksavat noin 15 euroa.

Nyt on kyllä tekosyitä...

Vierailija
20/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pihassa vierasmaja , laita sähköpostisi ni pistän viestiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän