Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteronainen. Oletko joskus nuollut pillua?

Vierailija
10.07.2019 |

Onhan tätä joskus jo kysytty mut siitä on jo niin kauan?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuollut vähintään kerran kuukaudessa koko aikuisuuteni. Ja olen umpihetero.

N42

Vierailija
2/88 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuollut vähintään kerran kuukaudessa koko aikuisuuteni. Ja olen umpihetero.

N42

Nuoletko omaa pilluasi?

Vierailija
4/88 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta pari kertaa nainen on nuollut mua. Olen myös suudellut naisten kanssa ja kaikki oli parempia suutelijoita kuin miehet. Saan omat kicksit siitä kun miestä kiihottaa katsoa mua suutelemassa naisen kanssa. Ehkä olen vähän bi-curious mutta miellän itseni edelleen heteroksi.

Vierailija
5/88 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nuollut toista naista. Vaikka ajatus siitä, että itse nuolisin toista tuntuu epämielyttävältä, olen silti nauttinut kun muutama nainen on nuollut minua. Se on tuntunut todella kiihottavalta ja ihanalta. Vaikka pidän itseäni heterona, mahdanko kuitenki olla puoliksi lesbo, kun tykkään siitä, vaikkakin vain toiseen suuntaan.

Vierailija
6/88 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nuollut toista naista. Vaikka ajatus siitä, että itse nuolisin toista tuntuu epämielyttävältä, olen silti nauttinut kun muutama nainen on nuollut minua. Se on tuntunut todella kiihottavalta ja ihanalta. Vaikka pidän itseäni heterona, mahdanko kuitenki olla puoliksi lesbo, kun tykkään siitä, vaikkakin vain toiseen suuntaan.

Kait se oikea nimitys olisi bi, ei puoli-lesbo.

Miksi annoit toisen naisen nuolla itseäsi, siis miten tuohon tilanteeseen päädyitte?

Vierailija
7/88 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kait se oikea nimitys olisi bi, ei puoli-lesbo.

Miksi annoit toisen naisen nuolla itseäsi, siis miten tuohon tilanteeseen päädyitte?

Ekan kerran DTM:ssä katsomassa Sannin keikkaa, ja mut iski toinen nainen. Kerroin, että en ole lesbo tai bi, mutta lähdin kuitenkin matkaan kokeilunhalusta, kun hän kehui minua syötävän näköiseksi ja lupasi tehdä mulle jotain tosi hyvää. Muut tapaukset jonkin verran samalla kaavalla.

Vierailija
8/88 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerran olen kokeillut ja totesin, ettei ole mun juttu ollenkaan. Olen siis kai joku tylsä umpihetero.

Vierailija
9/88 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ajatus tuntuu suoraan sanoen todella vastenmieliseltä. 

Vierailija
10/88 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun haave olisi panna vaimoa takaa samalla kun hän nuolee naista... 

Vierailija
11/88 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun haave olisi panna vaimoa takaa samalla kun hän nuolee naista... 

tai panna vaimoa takaa samalla kun toinen nainen makaa alla ja nuolee häntä. 

Vierailija
12/88 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie nuolen aina pillua kun vaan saan.

Tissi-Irmeli

Vierailija
13/88 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, koska olen hetero.

Vierailija
14/88 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni bi tai lesbo (tai homo) on sellainen, joka voisi parisuhteessa tai seksisuhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa. Ja vastaavasti hetero voi olla vaikka olisi kokeillut seksiä saman sukupuolen kanssa, mutta ei olisi valmis suhteeseen saman sukupuolen kanssa. Esim. no. 5 "puoli lesbo" ei taida olla lainkaan lesbo vaikka kiihottuukin ja tykkää siitä, kun saman sukupuolen henkilö antaa oraaliseksiä. Oletan, ettei pystyisi suhteeseen toisen naisen kanssa.

Vierailija
15/88 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin notkea en ole, että kieleni ylettyisi nuolemaan...

En ole nuollut naisia. Miksi olisin? Hetero olen aina ollut.

Vierailija
16/88 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni bi tai lesbo (tai homo) on sellainen, joka voisi parisuhteessa tai seksisuhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa. Ja vastaavasti hetero voi olla vaikka olisi kokeillut seksiä saman sukupuolen kanssa, mutta ei olisi valmis suhteeseen saman sukupuolen kanssa. Esim. no. 5 "puoli lesbo" ei taida olla lainkaan lesbo vaikka kiihottuukin ja tykkää siitä, kun saman sukupuolen henkilö antaa oraaliseksiä. Oletan, ettei pystyisi suhteeseen toisen naisen kanssa.

Hetero ei myöskään harrasta seksiä saman sukupuolen kanssa.

Vierailija
17/88 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa ajatuskin.

Vierailija
18/88 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä luulo muuten, että kaikki naiset tahtoisivat kokeilla seksiä naisen kanssa. Ei todellakaan!

Vierailija
19/88 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä edelleen että homoja kartetaan ja ällötään mutta naiset vaan nuolee pilluja ja lesbot on aina ihania kaikista. Miksei vaan anna kaikkien kukkien kukkia mistä sitten tykkääkin kukanenkin. Sitä ei ymmärrä miksi heteronainen haluaa pillua nuolla jos hetero on koska ei tulis itsellä mieleenkään miestä runkata ja imeä ?? Onko useallakin naisella vaan halu nuolla pilluja joskus vaikka tykkää miehistä?

Vierailija
20/88 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N42

Et taida hetero olla jos säännöllisesti naisia nuolet? Monellako miehellä haluttas sillöin tällöin imeä munaa vaan huvikseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi