Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteronainen. Oletko joskus nuollut pillua?

Vierailija
10.07.2019 |

Onhan tätä joskus jo kysytty mut siitä on jo niin kauan?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun haave olisi panna vaimoa takaa samalla kun hän nuolee naista... 

tai panna vaimoa takaa samalla kun toinen nainen makaa alla ja nuolee häntä. 

Ei vaan panna molempia naisia samalla vuorotellen ja laueta sen vieraan naisen sisään ja sen jälkeen oman vaimon sisään tai sitten vaimo nuolemaan lastit vieraasta naisesta. Tahtoisin myös panna jonkun tuttua vaimoa niin että tämön mies jatkaisi jälkiliukkaille

Vierailija
22/88 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta lesboksi tee eikä kaksikaan. Jos karenssiaikaa kokemusten välillä tarpeeksi niin laskenta nollaantuu! Karensdin määritelkööt jokainen itse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran melkein, mutta jänistin sitten. 

Olin vaihto-oppilaana ulkomailla, ja luokan kaunein tyttö vei mut yksissä kotibileissä makuuhuoneeseen. Ehdotti, että kokeillaan nuolla toisillemme orgasmit. Hän nuoli ensin minua. Tykkäsin ja sain, vaikka olin jo juonut. Kun tuli aika antaa vastapalvelus, en sitten pystynytkään siihen. Sain pienet vihat päälleni, ja ihan syystä. 

Vierailija
24/88 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vaihto-oppilaana ulkomailla, ja luokan kaunein tyttö vei mut yksissä kotibileissä makuuhuoneeseen. Ehdotti, että kokeillaan nuolla toisillemme orgasmit. Hän nuoli ensin minua. Tykkäsin ja sain, vaikka olin jo juonut. Kun tuli aika antaa vastapalvelus, en sitten pystynytkään siihen. Sain pienet vihat päälleni, ja ihan syystä. 

Aika törkeätä antaa toisen ensin nuolla, ja sitten olla antamatta vastapalvelusta jos näin oli sovittu. Se luokan kaunein tyttö nuoli sua ilmeisen vapaaehtoisesti (odottaen tosin saavansa samaa itsekin), niin vaikka rikoit sopimuksen, niin silti ok, ettet tehnyt mitään mitä et vapaa-ehtoisesti olisi halunnut tehdä.

Vierailija
25/88 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika törkeätä antaa toisen ensin nuolla, ja sitten olla antamatta vastapalvelusta jos näin oli sovittu. Se luokan kaunein tyttö nuoli sua ilmeisen vapaaehtoisesti (odottaen tosin saavansa samaa itsekin), niin vaikka rikoit sopimuksen, niin silti ok, ettet tehnyt mitään mitä et vapaa-ehtoisesti olisi halunnut tehdä.

Jos nainen ei ole koskaan nuollut toista naista ennen, niin ei se kovin törkeätä ole jos siihen ei pystykään. Onhan se kuitenkin aika intiimi kokemus. Kyllä toisen naisen pitäisi se ymmärtää.

Vierailija
26/88 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei ole koskaan nuollut toista naista ennen, niin ei se kovin törkeätä ole jos siihen ei pystykään. Onhan se kuitenkin aika intiimi kokemus. Kyllä toisen naisen pitäisi se ymmärtää.

"Mutta luokan kaunein tyttö", varmaan kaduttaa myöhemmin. Kukaan ei elä ikuisesti.

Vierailija
27/88 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mutta monesti olen siitä unelmoinut, nuolla ja olla nuoltavana

Vierailija
28/88 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nuollut vähintään kerran kuukaudessa koko aikuisuuteni. Ja olen umpihetero.

N42

Et taida hetero olla jos säännöllisesti naisia nuolet? Monellako miehellä haluttas sillöin tällöin imeä munaa vaan huvikseen

Vastauksena kysymykseesi; yllättävän monella.

Tietenkään miehet ei siitä kehtaa kenellekkään puhua, mutta kun syvällisemmin pääsee keskustelemaan niin yllättävän moni mies haluaisi kokeilla imeä, vaikka on ihan hetero ja rakastaa seksiä naisen kanssa, eikä ikinä voisi kuvitellakkaa parisuhdetta miehen kanssa.

Itsellä sama. Ei mua kiinnosta panna miestä ja vielä vähemmän suudella tai halailla tai mitään. Kiihotun vain naisista.

Mutta kullit on mielenkiintosia, ja ois kiva kokeilla osaanko imeä. Luultavasti osaisin. Se, että mies imisi mua ei kiinnosta. Naisen imut kyllä. Kulli kiinnostaa, mies ei.

Vierailija
29/88 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä nuollut enkä ollut nuoltavana. Sopivan hetken koittaessa voisin kokeilla kyllä. Jollain tapaa kiihoittava ajatus. Miestäni en ottaisi mukaan ainakaan ensimmäisiin kokeiluihin.

Vierailija
30/88 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAUHEETA RIVOA KIELTÄ TÄÄLLÄ!!!! MENKÄÄ POIS MENKÄÄ POIS MENKÄÄ POOOIIISSS!!!! OOTTE SYNTISIÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!

Vierailija
31/88 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana solukämpässä mun solukaveri tuli monta kertaa myöhään illalla mun huoneeseen hengailemaan. Ei ollut vaikea huomata, että hän oli ihastunut muhun, ja yleensä päädyttiin myös sänkyyn. Ja melkein joka kerta se eteni samalla tavalla, eli nakuina mentiin peiton alle (olen aina nukkunut nakuna) missä hän painautui ihan mua vasten, suuteli ensi kaulalle, ja siirtyi siitä alaspäin aina jalkojeni väliin, ja nuoli mua niin kauan, että sain. Vaikka se tuntui jotenkin väärältä, tuntui se myös hellältä, intiimiltä ja ihanalta. Musta tuntui, että hänkin nautti siitä, vaikka tiesi, että en pystyisi antamaan vastaavaa takaisin. Pussailtiin kyllä sen jälkeen, ja nukuttiin lusikassa. 

Vierailija
32/88 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Olin ehkä 15 tai 16 v kun parhaan ystävän kanssa tuli kokeiltua. Meillä oli ystävyyssuhde mallia hyvin läheinen, pystyttiin puhumaan ihan kaikesta, myös seksuaalisuudesta ja siihen liityvistä asioista.

Ja kerran vain jutut meni siihen suuntaan, ja molemmat oli ajatellut samoin, että olisi ihanaa tuntea toisen kädet ja saada tyydytystä siitä. Kun molemmat tiesi toistensa sooloseksi kokemuksista aikaslailla paljon.

ja siitä jäi kyllä ihana muisto, molemminpuolin tyydyttävä.

Vierailija
33/88 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos naiset, ihania ja kiihoittavia tarinoita!

Vierailija
34/88 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme kertaa olen ja en ehkä ole 100 % hetero, ehkä 70 %. Ihan mielelläni annan miehellekin suuseksiä, siis en kenelle tahansa tietenkään. En kuitenkaan innostu mistään naamamälleistä ja sperma ei mitään herkkua ole, välillä nielen. Mieluummin nuolen naista kun saan spermat kasvoilleni. Mutta meillä on yksilölliset mieltymykset.

Vierailija
35/88 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nuollut saunassa ystäväni pillua ja hän mun. Hän oli posliiniksi ajanut juuri ja halusi esitellä. Jossain mielenhäiriössä pyysin saada lipaista ja hän innostui siitä kovin. Mä en muuta kuin muutaman kerran lipaisin mutta kun mun pillua nuoltiin huomasin että hänellä oli sormet omassa pillussa.

Vierailija
36/88 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, omaani, tehkää perässä.

Voimistelija N36

Vierailija
37/88 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kysymystä.

Kuka ihme nostelee jatkuvalla syötöllä jotain vuosia vanhoja ketjuja esiin?

Ja että jos nuoleminen on vähän liikaa, niin haluaisiko heteronainen kuitenkin sormella koittaa, miltä toisen naisen pillu tuntuu?

Vierailija
38/88 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kysymystä.

Kuka ihme nostelee jatkuvalla syötöllä jotain vuosia vanhoja ketjuja esiin?

Ja että jos nuoleminen on vähän liikaa, niin haluaisiko heteronainen kuitenkin sormella koittaa, miltä toisen naisen pillu tuntuu?

En tiedä kuka nostelee, mutta kiitos sille, sillä kiihottavia on, vaikka kokemukset rajoittuvat vain omaan mielikuvitukseen. Itselleni kaikki "jutut" toisen naisen kanssa olisivat kiihottavia ja mitään en uskaltaisi oikeasti kokeilla. 

Vierailija
39/88 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, en. Notkeus ei riitä..

Vierailija
40/88 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö, en. Notkeus ei riitä..

Pyydä ystävää avuksi, niin pillun nuoleminen onnistuu ilman luonnotonta notkeuttakin. Tuolloin saisit ainakin tietää miltä pillu tuntuu ja maistuu kielelläsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi