Heteronainen. Oletko joskus nuollut pillua?
Onhan tätä joskus jo kysytty mut siitä on jo niin kauan?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kysymystä.
Kuka ihme nostelee jatkuvalla syötöllä jotain vuosia vanhoja ketjuja esiin?
Ja että jos nuoleminen on vähän liikaa, niin haluaisiko heteronainen kuitenkin sormella koittaa, miltä toisen naisen pillu tuntuu?
Tai sitten alkaa parku että taasko aloitit uuden ketjun, eikö vanhaa voinu käyttää... esim. Montako uutta ketjua on aiheesta alapään karvojen ajelu?? Niin, monta... Koskaan ei ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kysymystä.
Kuka ihme nostelee jatkuvalla syötöllä jotain vuosia vanhoja ketjuja esiin?
Ja että jos nuoleminen on vähän liikaa, niin haluaisiko heteronainen kuitenkin sormella koittaa, miltä toisen naisen pillu tuntuu?
Tai sitten alkaa parku että taasko aloitit uuden ketjun, eikö vanhaa voinu käyttää... esim. Montako uutta ketjua on aiheesta alapään karvojen ajelu?? Niin, monta... Koskaan ei ole hyvä.
Ihmettelen vain kovin, että miten jollakin tulee mieleen neljän vuoden tauon jälkeen kirjoittaa vanhaan ketjuun.
Samat ihmiset kirjoittelee useaan kertaan vastauksia. Aika helppo nähdä, kun hieman koodia osaa tietokoneella käsitellä ja katsoa. Minusta säälittävää. Kaikista kirjoituksista ainoastaan kaksi on myöntänyt, että pimperoa on nuoltu / on nuollut. Kyllä te olette hyvä uskoisia. Ei hetero anna samaa sukupuolta olevan ihmisen tehdä itselleen mitään ja ei se termi olisi seksuaali vähemmistö, jos homoseksuaaleja olisi paljon. Risto-Matti ja Lasse täällä vaan kirjoittelee fantasijoistaan... säälittävää... vanhat ketjut voisi arkistoida ja lukita. Pieni vinkki sivuston kehittäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Samat ihmiset kirjoittelee useaan kertaan vastauksia. Aika helppo nähdä, kun hieman koodia osaa tietokoneella käsitellä ja katsoa. Minusta säälittävää. Kaikista kirjoituksista ainoastaan kaksi on myöntänyt, että pimperoa on nuoltu / on nuollut. Kyllä te olette hyvä uskoisia. Ei hetero anna samaa sukupuolta olevan ihmisen tehdä itselleen mitään ja ei se termi olisi seksuaali vähemmistö, jos homoseksuaaleja olisi paljon. Risto-Matti ja Lasse täällä vaan kirjoittelee fantasijoistaan... säälittävää... vanhat ketjut voisi arkistoida ja lukita. Pieni vinkki sivuston kehittäjälle.
Yhy yhy yyyyy...älä lue!!
Yhyy ne nuolee pillua ja niillä on kivaa. Kylläpä nyt helpotti kun avauduin.
Nuorena tuli oltua naisen kanssa, kun etsin seksuaalista suuntaa. Joskus nykyäänkin, kun näkee hyvin treenatun naisen leggingseissä miettii, että miltä tuntuisi nuolla hänen pimppiä ja kuin hyvä hän olisi siinä puuhassa. Ehkä vielä jonain päivänä...
Vierailija kirjoitti:
Kehitä kätees, datajorma.
Olen haaveillut siitä, tästä johtuen en pidä itseäni enää heterona vaan bi:nä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena tuli oltua naisen kanssa, kun etsin seksuaalista suuntaa. Joskus nykyäänkin, kun näkee hyvin treenatun naisen leggingseissä miettii, että miltä tuntuisi nuolla hänen pimppiä ja kuin hyvä hän olisi siinä puuhassa. Ehkä vielä jonain päivänä...
Sama täällä, mutta en koskaan nuollut, minua nuoltiin. Sormia kyllä käytin toisen avuksi. Yhä parinkymmenen vuoden jälkeen mietin samaa kun näen naisia tiukoissa asuissa. Ja naisten peput myös saa minut ihan kuumaksi. Siis jos on naisellinen peppu. Nätti, pieni tai treenattu ei mitään Kim Kardashian mallia. Nuorena rakastin kun omaa peppuni suukoteltiin ja nuoletiin. Kaikki se huomio mitä sain.
Nykyään mietin minkälainen tai näköinen ja makuinen jonkun kanssaeläjän pimppa olisi ja mitä kaikkea tehtäisiin pitkän kaavan mukaan. Itse olen naisellinen pieni nainen, tuskin kukaan osaa edes epäillä. Todella ehkä jonakin päivänä....
Totuus vai tehtävä leikissä jouduin tai pääsin miten sen nyt ottaa. Yks pelaaja oli jo pillu paljaana kun tehtävä oli aikaisemmin yrittää pissata tölkkiin. Sitä samaa pillua sitten nuolin ja kusi maistui kyllä suuhun siinä. Mut ehkä tää mielummin kuin juoda se pissa tölkki.
Vierailija kirjoitti:
Olen nuollut vähintään kerran kuukaudessa koko aikuisuuteni. Ja olen umpihetero.
N42
Oletko käärmenainen? Oman pillun nuolemista ei tässä lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kerran olen kokeillut ja totesin, ettei ole mun juttu ollenkaan. Olen siis kai joku tylsä umpihetero.
Siis lutkutat ennemmin miehen haisevaa ja keltaista munaa, joka hautunut paskaväittämissä kalsareissa ja pesty viimeksi kuukausi sitten?
Vierailija kirjoitti:
Totuus vai tehtävä leikissä jouduin tai pääsin miten sen nyt ottaa. Yks pelaaja oli jo pillu paljaana kun tehtävä oli aikaisemmin yrittää pissata tölkkiin. Sitä samaa pillua sitten nuolin ja kusi maistui kyllä suuhun siinä. Mut ehkä tää mielummin kuin juoda se pissa tölkki.
Aika hard core totuus vai tehtävä leikki teillä 😛
Vierailija kirjoitti:
Mun haave olisi panna vaimoa takaa samalla kun hän nuolee naista...
Mä haluan nuolla pillua samalla kun mua pannaan perseeseen.
M30
Ne naiset, joiden mielestä pillun nuoleminen ei ole mahdoton ajatus, niin kumpi olisi haluttavampi vaihtoehto, nuolla toisen naisen pillua, vai, että toinen nainen nuolisi sun pillua?
Olen, naisystävän hänen miehensä pannessa minua takaapäin. Tästä tosin 10 vuotta. T e
En ole, enkä aio nuolla, ei vaan oo mun juttu.
Aah, my bad. Tarkoitit varmaan vastaukseksi sille joka oli nuollut omaa pilluansa.