Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on hieman omituinen ongelma: näen tulevaisuuteen

Vierailija
09.07.2019 |

Tämä taito estää minua itse elämästä.

Näen niin selkeästi toisten ihmisten tilanteet, että kannan niistä huolta ja mietin niitä. Tiedän, miten ihmisten pitäisi toimia ja joskus annankin ihmisille "vihjeitä" siitä, miten heidän kannattaisi käyttäytyä.

Tämä on iso taakka. Kuten mainitsin, en pysty kunnolla itse elämään. Pohdin, analysoin liikaa. Väsyn niihin ajatuksiin, jotka menevät liian pitkälle. Näen niin selvästi kaiken. Välillä oireilenkin: tunnen masennusta, alakuloa.

Miten voisin kanavoida tämän taidon? Tai jopa hyödyntää?

Olen viime aikoina oppinut pistämään ihmisille rajoja ja se on ollut hyvä asia. Olen laittanut rajoja jopa niin radikaalisti, etten enää pysty olemaan sellaisten ihmisten seurassa ollenkaan, joilla tuntuu olevan todella epäterveellinen dynamiikka omassa elämässä. Välillä syytän itseäni näistä rajoista. En ole kuitenkaan keksinyt mitään muuta keinoa. Tämä keino on myös keventänyt taakkaani.

Onko ketään muita, joilla olisi näin vahvaa herkkyyttä toisille ihmisille ja heidän käytökselleen? Mitä olette "ongelmanne" kanssa tehneet?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoo_rikastua kirjoitti:

Kiitos palju, tää toimii ihan varmasti ja nyt saan ihan yksin sen 10 miljoonaa. Varasin jo matkan Havaijille.

Nään tulevaisuuteen. Noin 30 muutakin henkilöä laittaa nuo numerot. He lukevat tätä ketjua juuri nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi