Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaako teitä miehenne entiset yhdenillanjutut?

Vierailija
09.07.2019 |

Itseäni inhottaa eräs tapaus, koska tämä nainen on kaupungissamme tunnettu siitä että käynyt läpi varmaan puolet meidän kaupungin ja naapuri kylänkin miehistä.
On myös lisäksi armoton wt.
Tykkää huumeista ja alkoholista.

Olisin odottanut mieheltäni korkeampaa tasoa ja nyt tuntuukin tyhmältä, kun tajusin että mieheni on ihan samanlainen kuin kaikki muutkin miehet.
Hänelle kelpaa kuka vaan :(
Aiemmin siis väitti että arvostaa sivistyneitä ja älykkäitä naisia ja tälläisiä hänen exänsä ovatkin olleet. Akateemisia ja raittiita.
On kamalaa huomata, että ihminen jonka luulet tuntevasi, ei olekaan yhtään sellainen mitä olit kuvitellut vaan helpon p*llun perässä juokseva perusmies. Mikä pettymys oikeasti.

Kommentit (227)

Vierailija
161/227 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi enää asialle mitään (toki erota voit) eli voit vain yrittää päästä asian yli ja miettiä että exänsä ja sinut on kuitenkin halunnut parisuhteeseen, tämän eräs kelpasi vain yhdeksi illaksi. Ihan perus settiä miehiltä.

Pilliä haetaan helpoilta naisilta joiden kanssa ei nähdä tulevaisuutta ja jotka eivät ole vaimomatskua.

Suhteeseen halutaan niitä fiksumpia ja koulutetumpia, korkeamman moraalin naisia.

Kahden avioliiton ja yhden läpikäydyn lapsiperhe-elämän kokemuksella, Luoja, anna mun seuraavassa elämässä olla pillinainen, en jaksa enää kertaakaan vaimomatskuilla.

Tämäpä tämä. Ihan kuin se että olisi jonkun idiootin silmissä vaimomatskua ois asia, johon kannattaa pyrkiä.

Minä en haluaisi olla vaimomatskua miehelle, joka jaottelee naiset pano- ja vaimomatskuun. Nämä kun tuppaavat säästämään sen parhaan ja himokkaimman seksin niille panomatskunaisille. Kotona nusutellaan vaan pimeässä peiton alla tai - vielä pahempaa - pihdataan kotona ja juostaan vieraissa, kun ei osata nähdä sitä vaimoa ja äitiä seksuaalisena olentona.

Tämä! Tämä näkyy palstamiestenkin kommenteissa, kun he jankuttavat, että pelkkään seksiin valitut miehet ovat tasokkaampia kuin parisuhteeseen valitut miehet. Heillä ei mene kaaliin, että pelkkään seksiin riittää ulkonäkö ja se että on suht mukava. Parisuhteeseen tarvitaan vähintään sama ulkonäkö, se mukavuus ja vielä paljon enemmän. He kuvittelevat, että parisuhteessa ei harrasteta intohimoista seksiä; että sitä parisuhdekumppania halutaan kiimaisesti ja katsellaan himoiten ja sormet hakeutuvat hiplaamaan etenkin alkuun aina kun mahdollista. Heille itselleen naiset ovat joko himottavia mutta ei vakavasti otettavia beibejä tai sitten niitä kunnollisia puolisoita, joiden kanssa kyllä on seksiäkin mutta joiden ei ole sopivaa edes haluta mitään kovin kinkyä.

Vierailija
162/227 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua vähän ällöttää ajatus siitä, että monessako naisessa mies on melaansa uittanut. Tunnen osan näistä naisista. Ei se vielä mitään, mutta sitten, kun mietin monenko kanssa nämä naiset ovat vehdanneet ennen miestä... Pelkään kondyloomaa, joka voi olla kohtalokas naiselle. Tuntui epäreilulta saada se, kun itse on elämässään ollut vain kahden miehen kanssa.

Oletko antanut paljaalla ilman testejä ensin? 

Toiselle annoin, toiselle en. En tiedä, kuuluuko HPV-virus sukupuolitautitesteissä tutkittaviin sairauksiin, koska se on niin yleinen ja tartunta todetaan näytteestä... Ja viruksia on useita. Ainoa keino estää sen saaminen on rokotus, jota ei ollut silloin kehitetty, kun aloitin sukupuolielämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/227 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi enää asialle mitään (toki erota voit) eli voit vain yrittää päästä asian yli ja miettiä että exänsä ja sinut on kuitenkin halunnut parisuhteeseen, tämän eräs kelpasi vain yhdeksi illaksi. Ihan perus settiä miehiltä.

Pilliä haetaan helpoilta naisilta joiden kanssa ei nähdä tulevaisuutta ja jotka eivät ole vaimomatskua.

Suhteeseen halutaan niitä fiksumpia ja koulutetumpia, korkeamman moraalin naisia.

Kahden avioliiton ja yhden läpikäydyn lapsiperhe-elämän kokemuksella, Luoja, anna mun seuraavassa elämässä olla pillinainen, en jaksa enää kertaakaan vaimomatskuilla.

Tämäpä tämä. Ihan kuin se että olisi jonkun idiootin silmissä vaimomatskua ois asia, johon kannattaa pyrkiä.

Minä en haluaisi olla vaimomatskua miehelle, joka jaottelee naiset pano- ja vaimomatskuun. Nämä kun tuppaavat säästämään sen parhaan ja himokkaimman seksin niille panomatskunaisille. Kotona nusutellaan vaan pimeässä peiton alla tai - vielä pahempaa - pihdataan kotona ja juostaan vieraissa, kun ei osata nähdä sitä vaimoa ja äitiä seksuaalisena olentona.

Tämä! Tämä näkyy palstamiestenkin kommenteissa, kun he jankuttavat, että pelkkään seksiin valitut miehet ovat tasokkaampia kuin parisuhteeseen valitut miehet. Heillä ei mene kaaliin, että pelkkään seksiin riittää ulkonäkö ja se että on suht mukava. Parisuhteeseen tarvitaan vähintään sama ulkonäkö, se mukavuus ja vielä paljon enemmän. He kuvittelevat, että parisuhteessa ei harrasteta intohimoista seksiä; että sitä parisuhdekumppania halutaan kiimaisesti ja katsellaan himoiten ja sormet hakeutuvat hiplaamaan etenkin alkuun aina kun mahdollista. Heille itselleen naiset ovat joko himottavia mutta ei vakavasti otettavia beibejä tai sitten niitä kunnollisia puolisoita, joiden kanssa kyllä on seksiäkin mutta joiden ei ole sopivaa edes haluta mitään kovin kinkyä.

Itse olen parisuhteessa ja meillä ei ole todellakkaan enää intohimoista seksiä, tylsää kortsun kanssa hankausta kuukauden/parin välein.

Iso osa kavereistakin on seksistä samaa mieltä.

Vierailija
164/227 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vielä nirsommin, mä en olisi vaimomatskua enää minkäänlaiselle miehelle. Rusinat pullasta, mies käymään kun mieli tekee, muuten oma tupa, oma lupa. Ja tömö in sentään onnellinen liitto.

Vierailija
165/227 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vielä nirsommin, mä en olisi vaimomatskua enää minkäänlaiselle miehelle. Rusinat pullasta, mies käymään kun mieli tekee, muuten oma tupa, oma lupa. Ja tömö in sentään onnellinen liitto.

P.o. "tämä on", pistänpä lasit.

Vierailija
166/227 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneet menneitä, jos mies ei niitä haikaile niin turha niihin muidenkaan haaskata ajatuksia. Nuoruudessa kukin tekee erinäisiä virheitä joista ottaa opiksi jos oppiakseen. Pilaat suhteesi vain mustasukkaisuudella joka epäluottamuslause. Parisuhde perustuu keskinäiseen rakkauteen ja luottamukseen

Vierailija
167/227 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei oo tilivelvollinen kertomaan ennen suhdetta onko olkut yhden vai 30 pvn panoja

Ei olekaan, mutta jos tästä ei heti voida keskustella ja verrata toistemme arvoja, niin se on heippa. Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
168/227 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa silloin kun ne hommien hoitamisen jälkeen jää väliin nukkumaan eikä lähde kotiinsa.

Vierailija
169/227 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei oo tilivelvollinen kertomaan ennen suhdetta onko olkut yhden vai 30 pvn panoja

Ei olekaan, mutta jos tästä ei heti voida keskustella ja verrata toistemme arvoja, niin se on heippa. Vakka kantensa valitsee.

Eiköhän asiasta vastapuoli voi puhua muttei näe aihetta ottaa keskustelunaiheeksi menneitä sohaisuja ilman erillistä kyselyä. Haluatko että mies heti ensinäkemisillä kuulustelee menneistä seksikumppaneistasi ja niiden lukumäärästä?

Vierailija
170/227 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäkin inhottaa osa omista yhdenilllanjutuista mutta osa ei. Niistä on jo niin kauan, että olis voinut panna enemmänkin. No aika paljon panin.

Jep, jos miestä ällöttää tyypit jonka kanssa oon pannu 30v sitten niin siinähän ällöttyy.

Vierailija
171/227 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta pääsee siis yli, kun muistaa olevansa parisuhteessa naisvihaajan kanssa.

Eihän helpon pimpsan hakeminen ole mitään naisvihaa. Kummallinen käsitys. Vihaatko sinäkin miehiä, kun tekee yhtäkkiä mieli kikkeliä?

Olen eri, mutta jos haluaisin munaa mieheltä jota halveksisin, olisin miestenvihaaja.

Yhden miehen/naisen halveksiminen ei tee kenestäkään mies-/naisvihaajaa.  Se tekee, jos halveksii poikkeuksetta suurinta osaa miehistä/naisista.

Vierailija
172/227 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän, vaikka on ollut itsellänikin. Tarkemmin sanottuna yksi häiritsee koska tunnen henkilön. Toisaalta tuttavapiirissämme on myös yksi minun ex-säätöni, joka tuntunee puolisostani samalta.

Tosin itselläni suurin harmituksen syy on se, että puolisoni on tehnyt muiden kanssa villimpiä juttuja kuin minun kanssani. Kimpat, julkiset paikat, kaikki kokeiltu. Kimppaa en haluaisikaan koska se tuntuisi pettämiseltä, mutta haluaisin että minuakin pantaisiin joskus päättömässä kiimassa partsilla, lenkkipolun varressa tai baarin vessassa. Tavallaan siis tämä mitä ulimiehet väittävät naisille tyypilliseksi käyttäytymiseksi. Ne kiihkeimmät seksiseikkailut viiletetään nuorena kevytsuhteissa läpi ja puoliso saa siitä himosta vain jämät.

Tää arkipäiväistyminen on niin surullista :/ Sama eukko ei vaan jaksa innostaa, vaikka uuttakaan ei haluais.

Vierailija
173/227 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, mulle ei kelpais yhden illan juttuja harrastanut mies. Helppoheikit ovat wt-mammoja varten.

T. Akateeminen nainen.

Vierailija
174/227 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa. En ollenkaan pidä kevytsuhdekulttuurista, koska itse arvostan seksiä suuresti, ja se on minulle myös vahvasti henkinen kokemus. Minulle on tärkeää valita huolella partnerini, koska kyseessä on intiimein mahdollinen yhteys ja fyysisesti (ja omassa tapauksessani henkisestikin) kirjaimellisesti yhtyminen. Tästä syystä, jos partnerini on harrastanut lukuisia kevyitä seksisuhteita satunnaisen naisjoukon kanssa, koen että hän ei arvosta seksiä ja sen tuomaa läheisyyttä ja kiintymystä samalla tavalla kuin minä. Lisäksi olen sitä mieltä, ettei kasuaalia seksiä tosiasiassa ole olemassa, sillä aina on mahdollisuus raskauteen, tauteihin ja vahvojen tunteiden syntymiseen.

Tämä. Joillekkin seksi vaikuttaa olevan merkitykseltään yhtä vähäinen kuin kättely. Käy yhtä helposti. Itse en pysty harrastamaan seksiä muuta kuin niin, että on vahva tunneside kumppaniin. Se ei haittaa jos ihmisellä on ollut kunnollisia pitkiä suhteita ennen, mutta kyllä tuollainen ympäriinsä kenen kanssa tahansa paneskellut on deal breaker. On siis täysin eri arvomaailma tällaisella ihmisellä.

Vierailija
175/227 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua kyläluutaa kumppanikseen oli sukupuoli kumpitahansa. Seksi ei ikinä voi olla kasuaalia pair bond-effectin takia ja tämän takia on tervettä arvostella toisen seksuaalista historiaa.

Voisitteko ystävällisesti olla puhumatta kaikkien muiden ihmisten puolesta. Iso osa ei halua, se on aivan totta, miksei se riitä argumentiksi? Sitten on pienehkö osa kinkyjä, hippejä ja muuten vaan vapaamielisiä ihmisiä, jotka eivät etsi mitään siveysintoilijaa. Miksi nämä ihmiset ovat teille niin valtava uhka, että heidän olemassaolonsa pitää kieltää kokonaan?

Eihän tässä kukaan keltään ole mitään kieltämässä. Toivoo vain ettei itse joudu ikinä niiden kanssa tekemisiin.

Vierailija
176/227 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta miten monet naiset viettävät elämänsä vatvoen miehensä menneisyyttä, sen sijaan että keskittyisivät elämään omaa elämäänsä nyt kun se on menossa. Sen miehen kanssa elämästä nauttien. Mut ei. Ällöö, inhoo, kauheet. Siinä sitä onkin mallia lapsille ja kiikkustuolissa miettiessä. Mihin meni elämä- no miettien millaista elämää mies eli ennenku tavattiin. Samantien vois vetää elämänsä heti vessanpöntöstä alas. OIkeasti tuollaiset vatvomiset kertoo teidän omista ogelmista. Joihin olis viisasta hakea ihan vaikka apua. Elämä ei oo itsestäänselvyys- mut tuollaisia kun miettii ni tämä seikka on tainnu unohtua. Eläkää sen kumppaninne kanssa. Niin kauan kuin se on mahdollista, älkääkä siellä menneisyyddessä joka ei teille edes kuulu, kun on toisen ihmisen. Ja jos sen miehen teot on niin ällöjä teidän mielestä, niin miksi olette hänen kanssaan? Etsikää joku jonka menneisyys on semmoinen kun teideän mielest kuuluu. Ai nii- semmoisia ei ehkä ole. 

Tässähän nimenomaan onkin se ongelma, että mies on esittänyt aluksi kunnollista ihmistä ja sittemmin osoittautunut joksin aivan muuksi. Tämä kyllä pudottaa koko suhteelta pohjan pois.

Vierailija
177/227 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta miten monet naiset viettävät elämänsä vatvoen miehensä menneisyyttä, sen sijaan että keskittyisivät elämään omaa elämäänsä nyt kun se on menossa. Sen miehen kanssa elämästä nauttien. Mut ei. Ällöö, inhoo, kauheet. Siinä sitä onkin mallia lapsille ja kiikkustuolissa miettiessä. Mihin meni elämä- no miettien millaista elämää mies eli ennenku tavattiin. Samantien vois vetää elämänsä heti vessanpöntöstä alas. OIkeasti tuollaiset vatvomiset kertoo teidän omista ogelmista. Joihin olis viisasta hakea ihan vaikka apua. Elämä ei oo itsestäänselvyys- mut tuollaisia kun miettii ni tämä seikka on tainnu unohtua. Eläkää sen kumppaninne kanssa. Niin kauan kuin se on mahdollista, älkääkä siellä menneisyyddessä joka ei teille edes kuulu, kun on toisen ihmisen. Ja jos sen miehen teot on niin ällöjä teidän mielestä, niin miksi olette hänen kanssaan? Etsikää joku jonka menneisyys on semmoinen kun teideän mielest kuuluu. Ai nii- semmoisia ei ehkä ole. 

Tässähän nimenomaan onkin se ongelma, että mies on esittänyt aluksi kunnollista ihmistä ja sittemmin osoittautunut joksin aivan muuksi. Tämä kyllä pudottaa koko suhteelta pohjan pois.

Ei seksi tee kenestäkään pahaa tai epäkelpoa ihmistä. Himot on täysin luonnollinen asia.

Vierailija
178/227 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi ei suojaa kaikilta tartunnoilla. Virukset siirtyvät kumppanista toiseen ja aiheuttavat syöpiä muuallekin kuin sinne alas. Yhden illan miehet eivät kiinnosta ihan oman terveyden vuoksi.

Vierailija
179/227 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua kyläluutaa kumppanikseen oli sukupuoli kumpitahansa. Seksi ei ikinä voi olla kasuaalia pair bond-effectin takia ja tämän takia on tervettä arvostella toisen seksuaalista historiaa.

Voisitteko ystävällisesti olla puhumatta kaikkien muiden ihmisten puolesta. Iso osa ei halua, se on aivan totta, miksei se riitä argumentiksi? Sitten on pienehkö osa kinkyjä, hippejä ja muuten vaan vapaamielisiä ihmisiä, jotka eivät etsi mitään siveysintoilijaa. Miksi nämä ihmiset ovat teille niin valtava uhka, että heidän olemassaolonsa pitää kieltää kokonaan?

Eihän tässä kukaan keltään ole mitään kieltämässä. Toivoo vain ettei itse joudu ikinä niiden kanssa tekemisiin.

Nimenomaanhan tuossa sanottiin, että "ei kukaan halua kumppanikseen kyläluutaa". Eli kielletään eri tavalla ajattelevien ihmisten olemassaolo. Ei toki merkityksessä "te ette saa olla olemassa", kuten ilmeisesti kommenttini virheellisesti tulkitsit, vaan merkityksessä "te ette ole olemassa".

En kylläkään tunne yhtään ihmistä, joka haluaisi kumppanin tai edes kavereita jotka nimittelevät muita ihmisiä kyläluudiksi. Mutta ehkä meillä on vaan tosi outo kaveripiiri kun ihmisten solvaamista paheksutaan enemmän kuin vapaiden aikuisten välistä seksiä.

Vierailija
180/227 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta pääsee siis yli, kun muistaa olevansa parisuhteessa naisvihaajan kanssa.

Eihän helpon pimpsan hakeminen ole mitään naisvihaa. Kummallinen käsitys. Vihaatko sinäkin miehiä, kun tekee yhtäkkiä mieli kikkeliä?

Olen eri, mutta jos haluaisin munaa mieheltä jota halveksisin, olisin miestenvihaaja.

Yhden miehen/naisen halveksiminen ei tee kenestäkään mies-/naisvihaajaa.  Se tekee, jos halveksii poikkeuksetta suurinta osaa miehistä/naisista.

Minäkin olen eri, mutta minusta halveksimisen syy on oleellinen. Jos halveksii naista käytöksestä josta ei halveksisi miestä, on minusta naisvihaaja/sovinisti/kaksinaismoralisti. Joka tapauksessa ihminen jonka kaltaisia en halua elämääni. Jos halveksii jostain järkevästä syystä, ja henkilökohtaisen näkemykseni mukaan ainut järkevä syy toisen ihmisen halveksimiseen on se että hän tekee muodossa tai toisessa pahaa muille ihmisille, niin se on tietysti eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan