Inhottaako teitä miehenne entiset yhdenillanjutut?
Itseäni inhottaa eräs tapaus, koska tämä nainen on kaupungissamme tunnettu siitä että käynyt läpi varmaan puolet meidän kaupungin ja naapuri kylänkin miehistä.
On myös lisäksi armoton wt.
Tykkää huumeista ja alkoholista.
Olisin odottanut mieheltäni korkeampaa tasoa ja nyt tuntuukin tyhmältä, kun tajusin että mieheni on ihan samanlainen kuin kaikki muutkin miehet.
Hänelle kelpaa kuka vaan :(
Aiemmin siis väitti että arvostaa sivistyneitä ja älykkäitä naisia ja tälläisiä hänen exänsä ovatkin olleet. Akateemisia ja raittiita.
On kamalaa huomata, että ihminen jonka luulet tuntevasi, ei olekaan yhtään sellainen mitä olit kuvitellut vaan helpon p*llun perässä juokseva perusmies. Mikä pettymys oikeasti.
Kommentit (227)
Ei inhota. Mitäs menneitä kaivelemaan. Tärkeintä on nykyhetki.
Miehellä ollut kai enemmänkin yhden illan ja yön juttuja. Ainoastaan yhden maininnut nimeltä, vähän vähemmän tunnetun näyttelijän ja sekin tuli vahingossa esille. Siis että kertoi aikaisemmin näyttelijästä ja sitten pari vuotta myöhemmin nimi lipsahti toisessa yhteydessä.
Siis tämä mun mieheni, joka ihailee naiskauneutta, on esteettinen, arvostaa hyviä tapoja, treenattu naiskroppa on mielestään kaunis. Hän sitten päätyi sänkyyn isotissisen lösähtäneen pottunenäisen tallukan karjakon kanssa. Hah. Siis ihan vain siksi, että kerrankin pääsi ”kuuluisan” naisen vällyihin. Tosin kyyti taisi olla kyllä mieluisaa, sillä olisi halunnut tavata uudelleenkin. Näyttelijä ei.
Vierailija kirjoitti:
Ette sitten keskustelleet näistä kun aloitte seurustelemaan? Ehkä kannattaisi seuraavan miehen kanssa, se on päivänselvää ettei kukaan tykkää puolisosta jolla on takana random panoja.
Minusta ihminen, joka pitää päivänselvänä ettei yksikään ihminen koko pallolla voi olla hänen kanssaan eri mieltä on hieman yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ollut kai enemmänkin yhden illan ja yön juttuja. Ainoastaan yhden maininnut nimeltä, vähän vähemmän tunnetun näyttelijän ja sekin tuli vahingossa esille. Siis että kertoi aikaisemmin näyttelijästä ja sitten pari vuotta myöhemmin nimi lipsahti toisessa yhteydessä.
Siis tämä mun mieheni, joka ihailee naiskauneutta, on esteettinen, arvostaa hyviä tapoja, treenattu naiskroppa on mielestään kaunis. Hän sitten päätyi sänkyyn isotissisen lösähtäneen pottunenäisen tallukan karjakon kanssa. Hah. Siis ihan vain siksi, että kerrankin pääsi ”kuuluisan” naisen vällyihin. Tosin kyyti taisi olla kyllä mieluisaa, sillä olisi halunnut tavata uudelleenkin. Näyttelijä ei.
No mutta kiva, että et mitenkään katkeroitunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta kiva, että et mitenkään katkeroitunut.
En tosiaankaan. Tykkään itsestäni sellaisena kuin olen. Omat rinnat ihan riittävän suuret ja kun vyötärö on hoikka ja rinnat terhakkaasti pystyssä, niin kyllä näiden kanssa kelpaa elää. Ainakin toistaiseksi. Tän näyttelijän rinnat taas ovat mallia napaa kohti valuvat taikina pallot ja kun painoakin on saman verran kuin pituutta, niin siinä on poimu poimun päällä.
Todistaa vain, että miehille ei se estetiikka olekaan niin tärkeää kun tatamille löytyy kuuluisuus.
En tiedä koska ei kokemusta, mieheni "menetti" poikuutensa minulle, kuten minä neitsyyteni hänelle =)
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ymmärrä mitä ongelmaa on miehen tai naisen runsaassa seksikumppanien määrässä.
Seksi on hauskaa, jos ehkäisystä huolehditaan niin siinä ei ole mitään vaarallista, ja jos se on tapahtunut ennen nykyistä parisuhdetta niin ketään ei myöskään ole loukattu.
Tämä on tätä uskovaistouhua, että pitäisi istua jalat ristissä kotona vaikka olisi sinkku. Täysin hukkaan heitettyä elämää. Ei siitä mitään kruunua päähän saa, jos on "korkea moraali" (mitä se edes on? Että väkisin kieltäytyy seksistä? Pitäisikö kieltäytyä itsetyydytyksestäkin?)
Vastaus kysymykseen: Ei ällötä mieheni aiemmat kumppanit pätkääkään. Minusta juuri kenessäkään naisessa ei muutenkaan ole mitään "ällöttävää" sen takia, että he nauttivat maailman luonnollisimmasta asiasta eli seksistä.
Ps. Itsellä ollut 12 seksikumppania, vanhemmalla miehellä varmaan kymmenkertainen määrä. Ei haittaa minua, koska se ei ole minulta mitään pois.
Ei se tunnu hukkaan heitetyltä elämältä kun on rauha sydämessä, päin vastoin ;)
Ei inhota. Tapasin mieheni teini-iässä ja hänellä oli ollut yksi tyttöystävä ja yksi seksikerta ennen minua. Jos nyt paljastuisi, että olisi ollut kaksikin kertaa niin aivan sama se olisi edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ette sitten keskustelleet näistä kun aloitte seurustelemaan? Ehkä kannattaisi seuraavan miehen kanssa, se on päivänselvää ettei kukaan tykkää puolisosta jolla on takana random panoja.
Kyllä minä vaan tykkään puolisostani. :) Ei tarvitse olla samaa mieltä mutta puhu vaan omasta puolestasi.
Kyllä mua vähän ällöttää ajatus siitä, että monessako naisessa mies on melaansa uittanut. Tunnen osan näistä naisista. Ei se vielä mitään, mutta sitten, kun mietin monenko kanssa nämä naiset ovat vehdanneet ennen miestä... Pelkään kondyloomaa, joka voi olla kohtalokas naiselle. Tuntui epäreilulta saada se, kun itse on elämässään ollut vain kahden miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että miehelläni on ollut yhden yön juttuja (meidänkin piti olla vain yhden yön juttu), mutta en tiedä keiden kanssa.
Olemme olleet yli 8v yhdessä, joten kyllä minä tiedän millaisen miehen kanssa elän elämääni, en siis jaksa uskoa että järkyttyisin vaikka miehellä olisi millaisia luurankoja piilossa.
Sama täällä; olemme jo aikuisia ihmisiä, luonnollisesti molemmilla on ex-suhteita takana. Tämä oli tiedossa, kun tapasimme baarissa ja lähdin yökylään. Meilläkin piti olla vain ns. panosuhde, mutta se sitten vain jotenkin tiivistyi....
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Tuliko yllätyksenä että miehet eivät kieltäydy helposta pillusta?
Harvemmin nämä wt-naiset kuitenkaan arvostettuja ovat miesten keskuudessa. Kelpaavat yhden illan panoksi, ei muuta.
Just tuo asennehan on se mikä tekee nuo miehet niin halveksittaviksi. Ei se että mies halveksii naista jota on pannut (eli panee naista jota halveksii) tee asiasta helpompaa vaan päin vastoin romuttaa miehen pisteet vielä pahemmin. Hyi olkoon.
Kyllä. Se, että oli ollut ilman kumia valtaisan naismäärän kanssa ja puhui niistä avoimesti ja nimen kanssa. YÖK.
Emme ole enää yhdessä.
Kävi ilmi, ettei pysty tyytymään yhteen. Kertoilee varmaan seuraaville minustakin. Yök yök yök.
Vierailija kirjoitti:
Et voi enää asialle mitään (toki erota voit) eli voit vain yrittää päästä asian yli ja miettiä että exänsä ja sinut on kuitenkin halunnut parisuhteeseen, tämän eräs kelpasi vain yhdeksi illaksi. Ihan perus settiä miehiltä.
Pilliä haetaan helpoilta naisilta joiden kanssa ei nähdä tulevaisuutta ja jotka eivät ole vaimomatskua.
Suhteeseen halutaan niitä fiksumpia ja koulutetumpia, korkeamman moraalin naisia.
Kahden avioliiton ja yhden läpikäydyn lapsiperhe-elämän kokemuksella, Luoja, anna mun seuraavassa elämässä olla pillinainen, en jaksa enää kertaakaan vaimomatskuilla.
Ja nisti on siis Aina samanlainen?) Ps.löytyy joka yhteiskunta luokasta, työpaikalta, koulusta( ehkä opettajanakin)jne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi enää asialle mitään (toki erota voit) eli voit vain yrittää päästä asian yli ja miettiä että exänsä ja sinut on kuitenkin halunnut parisuhteeseen, tämän eräs kelpasi vain yhdeksi illaksi. Ihan perus settiä miehiltä.
Pilliä haetaan helpoilta naisilta joiden kanssa ei nähdä tulevaisuutta ja jotka eivät ole vaimomatskua.
Suhteeseen halutaan niitä fiksumpia ja koulutetumpia, korkeamman moraalin naisia.Kahden avioliiton ja yhden läpikäydyn lapsiperhe-elämän kokemuksella, Luoja, anna mun seuraavassa elämässä olla pillinainen, en jaksa enää kertaakaan vaimomatskuilla.
Tämäpä tämä. Ihan kuin se että olisi jonkun idiootin silmissä vaimomatskua ois asia, johon kannattaa pyrkiä.
Haen popcornit, koska miesten mielestä: Naisen tulee olla osapuilleen neitsyt alkaessa seurustelemaan tai harrastanut seksiä korkeintaan parin pitkäaikaisen kumppanin kanssa, mutta omasta mielestään miehet saavat juosta läpi vaikka koko maailman neitokaiset, eikä heidän mielestään naisella ole mitään oikeutta loukkaantua tästä. Odotan peppukipua.
Kukaan ei oo tilivelvollinen kertomaan ennen suhdetta onko olkut yhden vai 30 pvn panoja
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua vähän ällöttää ajatus siitä, että monessako naisessa mies on melaansa uittanut. Tunnen osan näistä naisista. Ei se vielä mitään, mutta sitten, kun mietin monenko kanssa nämä naiset ovat vehdanneet ennen miestä... Pelkään kondyloomaa, joka voi olla kohtalokas naiselle. Tuntui epäreilulta saada se, kun itse on elämässään ollut vain kahden miehen kanssa.
Ja mieti näkymätön HPV, voit saada syövän alapäähäsi. Kondomi ei suojaa kaikelta, kun ei se mikään sukelluspuku ole.
Mä en kyllä ymmärrä mitä ongelmaa on miehen tai naisen runsaassa seksikumppanien määrässä.
Seksi on hauskaa, jos ehkäisystä huolehditaan niin siinä ei ole mitään vaarallista, ja jos se on tapahtunut ennen nykyistä parisuhdetta niin ketään ei myöskään ole loukattu.
Tämä on tätä uskovaistouhua, että pitäisi istua jalat ristissä kotona vaikka olisi sinkku. Täysin hukkaan heitettyä elämää. Ei siitä mitään kruunua päähän saa, jos on "korkea moraali" (mitä se edes on? Että väkisin kieltäytyy seksistä? Pitäisikö kieltäytyä itsetyydytyksestäkin?)
Vastaus kysymykseen: Ei ällötä mieheni aiemmat kumppanit pätkääkään. Minusta juuri kenessäkään naisessa ei muutenkaan ole mitään "ällöttävää" sen takia, että he nauttivat maailman luonnollisimmasta asiasta eli seksistä.
Ps. Itsellä ollut 12 seksikumppania, vanhemmalla miehellä varmaan kymmenkertainen määrä. Ei haittaa minua, koska se ei ole minulta mitään pois.