Inhottaako teitä miehenne entiset yhdenillanjutut?
Itseäni inhottaa eräs tapaus, koska tämä nainen on kaupungissamme tunnettu siitä että käynyt läpi varmaan puolet meidän kaupungin ja naapuri kylänkin miehistä.
On myös lisäksi armoton wt.
Tykkää huumeista ja alkoholista.
Olisin odottanut mieheltäni korkeampaa tasoa ja nyt tuntuukin tyhmältä, kun tajusin että mieheni on ihan samanlainen kuin kaikki muutkin miehet.
Hänelle kelpaa kuka vaan :(
Aiemmin siis väitti että arvostaa sivistyneitä ja älykkäitä naisia ja tälläisiä hänen exänsä ovatkin olleet. Akateemisia ja raittiita.
On kamalaa huomata, että ihminen jonka luulet tuntevasi, ei olekaan yhtään sellainen mitä olit kuvitellut vaan helpon p*llun perässä juokseva perusmies. Mikä pettymys oikeasti.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi enää asialle mitään (toki erota voit) eli voit vain yrittää päästä asian yli ja miettiä että exänsä ja sinut on kuitenkin halunnut parisuhteeseen, tämän eräs kelpasi vain yhdeksi illaksi. Ihan perus settiä miehiltä.
Pilliä haetaan helpoilta naisilta joiden kanssa ei nähdä tulevaisuutta ja jotka eivät ole vaimomatskua.
Suhteeseen halutaan niitä fiksumpia ja koulutetumpia, korkeamman moraalin naisia.Asiasta pääsee siis yli, kun muistaa olevansa parisuhteessa naisvihaajan kanssa.
Eihän helpon pimpsan hakeminen ole mitään naisvihaa. Kummallinen käsitys. Vihaatko sinäkin miehiä, kun tekee yhtäkkiä mieli kikkeliä?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on mielenkiintoisia sukupuolieroja.
Miehille on isompi ongelma jos naisella on ollut paljon seksikumppaneita.
Naisille on isompi ongelma jos mies on seksuaalisesti kokematon.
Miehet eivät tykkää jos entiset panot ovat liian tasokkaita (herää kysymys olisiko nainen oikeasti halunnut komeamman miehen).
Naiset eivät tykkää jos entiset panot ovat liian matalatasoisia (miehelle kelpaa kuka vain).
Tavallaan ymmärrettävää. Naiselle irtoseksin saaminen on helppoa, joten siitä pidättäytyminen katsotaan hyväksi. Miehelle irtoseksin saaminen on vaikeaa, joten irtoseksin saaminen laatunaisilta kertoo miehen haluttavuudesta muiden naisten silmissä, ja siksi pelimieshistoria ei ole yksiselitteisesti huono asia.
Onpa taas yleistävä kirjoitus. Tunnen monta naista joille miehen kokemattomuus ei ole ollut este. Perheen perustaneet näiden miesten kanssa.
Ällöttää ne pari joista tiedän, koska en olisi halunnut tietää yhdestäkään, eikä hän omistani. Ei kuulu meidän suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi enää asialle mitään (toki erota voit) eli voit vain yrittää päästä asian yli ja miettiä että exänsä ja sinut on kuitenkin halunnut parisuhteeseen, tämän eräs kelpasi vain yhdeksi illaksi. Ihan perus settiä miehiltä.
Pilliä haetaan helpoilta naisilta joiden kanssa ei nähdä tulevaisuutta ja jotka eivät ole vaimomatskua.
Suhteeseen halutaan niitä fiksumpia ja koulutetumpia, korkeamman moraalin naisia.Asiasta pääsee siis yli, kun muistaa olevansa parisuhteessa naisvihaajan kanssa.
Eihän helpon pimpsan hakeminen ole mitään naisvihaa. Kummallinen käsitys. Vihaatko sinäkin miehiä, kun tekee yhtäkkiä mieli kikkeliä?
Olen eri, mutta jos haluaisin munaa mieheltä jota halveksisin, olisin miestenvihaaja.
Miehethän eivät aina ajattele järjellä ei millään pahalla.Itse huomasin että entinen tyttöystävä oli hutsu kun aina reissulle lähtiessään pisti välit mieheeni poikki ettei tarvinnut omantunnontuskia tuntea kun meni muiden sänkyyn.Silti kun me rupesimme olemaan tuli poraamaan oveni taakse vaikka eivät enään olleet yhdessä.Luuli että aina kun hän halusi palata yhteen se sopi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua vähän ällöttää ajatus siitä, että monessako naisessa mies on melaansa uittanut. Tunnen osan näistä naisista. Ei se vielä mitään, mutta sitten, kun mietin monenko kanssa nämä naiset ovat vehdanneet ennen miestä... Pelkään kondyloomaa, joka voi olla kohtalokas naiselle. Tuntui epäreilulta saada se, kun itse on elämässään ollut vain kahden miehen kanssa.
Oletko antanut paljaalla ilman testejä ensin?
Mitä se haittaa jos mies on nussinut tuollaista naista? Hän kuulostaa nautiskelijalta, ei pahalta ihmiseltä. Haittaako jos mies on nussinut esim. jotain korkeasti koulutettua, siististi pukeutuvaa, hyvätuloista raitista naista, jolla sattuu olemaan kylmä sydän ja joka käyttää ihmisiä esineinään? Kulissithan tuolla olisi hienosti kunnossa. Herpeksen voi saada kummalta tahansa. Hyvää seksiä voi saads kummalta tahansa, todennäköisemmin jopa tuolta huumeista ja miehistä tykkäävältä nautiskelijalta. Mies meni kyllä metsään siinä kun alkoi kertomaan entisistä panoista. Homman nimi on että ne ovat yksityisasia eikä toisten tarvitse niistä tietää.
Eiköhän tänkin aiheen kanssa ole niin, että suurinta osaa ei kohtuullinen määrä häiritse. Mut jos aletaan esim. kolmekymppisenä olemaan jo lähellä kolminumeroisia määriä, niin suurinta osaa häiritsee. Ei tietysti kaikkia, mutta suurinta osaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehethän eivät aina ajattele järjellä ei millään pahalla.Itse huomasin että entinen tyttöystävä oli hutsu kun aina reissulle lähtiessään pisti välit mieheeni poikki ettei tarvinnut omantunnontuskia tuntea kun meni muiden sänkyyn.Silti kun me rupesimme olemaan tuli poraamaan oveni taakse vaikka eivät enään olleet yhdessä.Luuli että aina kun hän halusi palata yhteen se sopi.
Tuo on vähän eri asia että on seurustellut sen naisen kanssa kuin hakenut vaan panoa.
Mun mies on ollut edellisessä suhteessaan toinen mies. Ja mennyt siinä jutussa ihan rikki kun nainen on vannonut rakkautta ja lupaillut eroa. Erosi kyllä ja vaihtoi lennosta uuteen mieheen , joka ei vaan sit ollut tää mun nykyiseni.
Nainen oli tuossa täysi bitch mutta en mä koe et mun mies olisi tuossa mennyt pilalle. Toisin kuin mies joka ois vastaavasta naisesta hakenut vaan seksiä eikä tullut itse satutetuksi.
Miehiähän ei tietenkään saa inhottaa naisen yhden illan jutut limaisten munahaukkojen kanssa. Sehän on sovinismia!
Vierailija kirjoitti:
Miehiähän ei tietenkään saa inhottaa naisen yhden illan jutut limaisten munahaukkojen kanssa. Sehän on sovinismia!
Saa inhottaa, jos itse on parempi mies (ja on sitä omasta valinnastaan eikä siksi että tilaisuuksia munan uittoon ei ole ollut).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vähän eri asia että on seurustellut sen naisen kanssa kuin hakenut vaan panoa.
Mun mies on ollut edellisessä suhteessaan toinen mies. Ja mennyt siinä jutussa ihan rikki kun nainen on vannonut rakkautta ja lupaillut eroa. Erosi kyllä ja vaihtoi lennosta uuteen mieheen , joka ei vaan sit ollut tää mun nykyiseni.
Nainen oli tuossa täysi bitch mutta en mä koe et mun mies olisi tuossa mennyt pilalle. Toisin kuin mies joka ois vastaavasta naisesta hakenut vaan seksiä eikä tullut itse satutetuksi.
Etkö ymmärtänyt että nainenkin voi olla tuo joka voi olla se ällötys.
Itseäkin inhottaa osa omista yhdenilllanjutuista mutta osa ei. Niistä on jo niin kauan, että olis voinut panna enemmänkin. No aika paljon panin.
Ei ollenkaan.
Kontrolloivat ihmiset haluavat kontrolloida myös sitä mihin heillä ei ole mitään valtaa.
Samat ihmiset usein tuomitsevat muita milloin mistäkin syystä.
Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteeseen halutaan niitä fiksumpia ja koulutetumpia, korkeamman moraalin naisia.Kahden avioliiton ja yhden läpikäydyn lapsiperhe-elämän kokemuksella, Luoja, anna mun seuraavassa elämässä olla pillinainen, en jaksa enää kertaakaan vaimomatskuilla.
Tämäpä tämä. Ihan kuin se että olisi jonkun idiootin silmissä vaimomatskua ois asia, johon kannattaa pyrkiä.
Minä en haluaisi olla vaimomatskua miehelle, joka jaottelee naiset pano- ja vaimomatskuun. Nämä kun tuppaavat säästämään sen parhaan ja himokkaimman seksin niille panomatskunaisille. Kotona nusutellaan vaan pimeässä peiton alla tai - vielä pahempaa - pihdataan kotona ja juostaan vieraissa, kun ei osata nähdä sitä vaimoa ja äitiä seksuaalisena olentona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua vähän ällöttää ajatus siitä, että monessako naisessa mies on melaansa uittanut. Tunnen osan näistä naisista. Ei se vielä mitään, mutta sitten, kun mietin monenko kanssa nämä naiset ovat vehdanneet ennen miestä... Pelkään kondyloomaa, joka voi olla kohtalokas naiselle. Tuntui epäreilulta saada se, kun itse on elämässään ollut vain kahden miehen kanssa.
Ja mieti näkymätön HPV, voit saada syövän alapäähäsi. Kondomi ei suojaa kaikelta, kun ei se mikään sukelluspuku ole.
Eli samasta asiasta on siis kysymys.
Miehelläni on varmasti ollut yhden yön juttuja kuten minullakin, mutta ei me niistä puhuta. Miksi pitäisi?
Tuli aloituksesta mieleen, että jokin aika sitten pokasin jätkän tinderistä ja kämpillä kävi ilmi, että sillä on vielä poikuus tallella 😂🙊🙈🙈
Hyi sentään. Että ap voisi asiat olla huonomminkin!
Vierailija kirjoitti:
Naisen yhden illan jutut limaisten munahaukkojen kanssa on kyllä melkoinen paradoksi. Vai onko se munahaukka bi-seksuaali? Mutta eikös se silloinkin olisi muna- JA pilluhaukka..?
Tuossa on mielenkiintoisia sukupuolieroja.
Miehille on isompi ongelma jos naisella on ollut paljon seksikumppaneita.
Naisille on isompi ongelma jos mies on seksuaalisesti kokematon.
Miehet eivät tykkää jos entiset panot ovat liian tasokkaita (herää kysymys olisiko nainen oikeasti halunnut komeamman miehen).
Naiset eivät tykkää jos entiset panot ovat liian matalatasoisia (miehelle kelpaa kuka vain).
Tavallaan ymmärrettävää. Naiselle irtoseksin saaminen on helppoa, joten siitä pidättäytyminen katsotaan hyväksi. Miehelle irtoseksin saaminen on vaikeaa, joten irtoseksin saaminen laatunaisilta kertoo miehen haluttavuudesta muiden naisten silmissä, ja siksi pelimieshistoria ei ole yksiselitteisesti huono asia.