Inhottaako teitä miehenne entiset yhdenillanjutut?
Itseäni inhottaa eräs tapaus, koska tämä nainen on kaupungissamme tunnettu siitä että käynyt läpi varmaan puolet meidän kaupungin ja naapuri kylänkin miehistä.
On myös lisäksi armoton wt.
Tykkää huumeista ja alkoholista.
Olisin odottanut mieheltäni korkeampaa tasoa ja nyt tuntuukin tyhmältä, kun tajusin että mieheni on ihan samanlainen kuin kaikki muutkin miehet.
Hänelle kelpaa kuka vaan :(
Aiemmin siis väitti että arvostaa sivistyneitä ja älykkäitä naisia ja tälläisiä hänen exänsä ovatkin olleet. Akateemisia ja raittiita.
On kamalaa huomata, että ihminen jonka luulet tuntevasi, ei olekaan yhtään sellainen mitä olit kuvitellut vaan helpon p*llun perässä juokseva perusmies. Mikä pettymys oikeasti.
Kommentit (227)
Jotkut naiset ei sitten ymmärrä yhtään miehiä.
Väännetään rautalangasta: miehille on hyvin normaalia haluta harrastaa (suojattua) irtoseksiä, jos on sinkku. Suurin osa miehistä sitä ei saa, mutta kun mahdollisuus tulee, niin se käytetään. Naisen ”tasolla” on hyvin vähän merkitystä, erityisesti jos on vähän jurrissa.
Jos et ymmärrä tätä, niin olet oikeasti joko tyhmä tai naivi.
Mä ymmärrän, että inhottaa. Mikä sitten kertoo ihmisestä enemmän kuin hänen historiansa ja tekemänsä valinnat? Mutta onko tarjolla parempaakaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kertoa toisilleen yhdenillanjutuista?
Eri asia jos on seurustelu, mutta sekin on normaalia, kun on tapahtunut ennen tapaamista.
Ei kaikkea pidä vatvoa.
No ainakin mua rupes kiinnostamaan tuo yhdenillanjuttu koska naisystäväni oli ollut toisen naisen kanssa :o
Vierailija kirjoitti:
Joo, miehille se ympäriinsä paneksiminen tuntuu olevan lähes kansalaisoikeus, mutta jos kysymys käännettäisiin niin että puhuttaisiin naisen entisistä kumppaneista, niin kylläpä olisi eri ääni kellossa.
Se taas on ihan teidän naisten vika. Olette laumasieluja: kun yksi saa panomiehen maineen, on koko kaveriporukan pakko saada testata se. Sama pätee ulkonäköasioihin. Siksi teille jatkuvasti näytetään, millainen mies on juuri nyt "trendikäs". Te olette niin helposti ohjailtavissa.
En valita. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, miehille se ympäriinsä paneksiminen tuntuu olevan lähes kansalaisoikeus, mutta jos kysymys käännettäisiin niin että puhuttaisiin naisen entisistä kumppaneista, niin kylläpä olisi eri ääni kellossa.
Se taas on ihan teidän naisten vika. Olette laumasieluja: kun yksi saa panomiehen maineen, on koko kaveriporukan pakko saada testata se. Sama pätee ulkonäköasioihin. Siksi teille jatkuvasti näytetään, millainen mies on juuri nyt "trendikäs". Te olette niin helposti ohjailtavissa.
En ole ikinä pannut samaa miestä, jota tiedän ystäväni panneen. Minusta se on pikemminkin sääntö kuin poikkeus, ettei kaverin jämiin kajota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä pannut samaa miestä, jota tiedän ystäväni panneen. Minusta se on pikemminkin sääntö kuin poikkeus, ettei kaverin jämiin kajota.
Voi kuule... Tietäisitkin kuinka helppoja te naiset olette panomiehen maineen saaneelle. :D Olen tosi hyvä kuuntelija... Lähdetäänkö kämpille jatkoille..? :D 90% on irronnut, ja kaikki kuvittelevat olevansa ainutlaatuisia. Te ootte niiiiiin helppoja, kun teidän massalogiikan ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule... Tietäisitkin kuinka helppoja te naiset olette panomiehen maineen saaneelle. :D Olen tosi hyvä kuuntelija... Lähdetäänkö kämpille jatkoille..? :D 90% on irronnut, ja kaikki kuvittelevat olevansa ainutlaatuisia. Te ootte niiiiiin helppoja, kun teidän massalogiikan ymmärtää.
Ymmärrätkö lukemaasi? Olen kyllä pannut panomiehiä ja vaikka mitä miehiä eikä siihen tarvita lirkuttelua vaan molemmat ovat lähteneet ihan tietoisesti harrastamaan seksiä. Mutta en ole ikinä pannut sellaista miestä, jota olen tiennyt ystäväni panneen, koska ystävän jämiin ei kajota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö lukemaasi? Olen kyllä pannut panomiehiä ja vaikka mitä miehiä eikä siihen tarvita lirkuttelua vaan molemmat ovat lähteneet ihan tietoisesti harrastamaan seksiä. Mutta en ole ikinä pannut sellaista miestä, jota olen tiennyt ystäväni panneen, koska ystävän jämiin ei kajota.
Juujuu. Olet lumihiutale. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kavereilla tarkoitin yleisesti naissukupuolta. Eli samaan halpaan olet sinäkin mennyt. Lol!
Minulta meni luottamus ja usko mieheen, kun tämä ensin kertoi vuolaasti siitä miten rakastui minuun ensisilmäyksellä, mutta myöhemmin selvisi että oli samalla viikolla pannut jotain kännistä saksalaista, ja selitellessä vielä muutti tarinaansa monta kertaa. Silloin tiesin että täysin kunnollisen oloinen mies onkin valehtelija. Jos olisin tiennyt, en olisi säästellyt itseäni häntä varten, saati ryhtynyt suhteeseen. Yllätyskö ettei se rakkaus suhteessa näkynyt kuin yksipuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse millään tavalla. Seksi on kivaa, enkä pahoita mieltäni siitä, että mieheni on harrastanut seksiä ennen minua. Kenen kanssa hän on harrastanut seksiä, on vain ja ainoastaan hänen asiansa.
Naurahdin kyllä "kuten kaikki muutkin miehet" -kommentillesi. Kuulostat vähän kilttimieheltä. Olisit ottanut neitsyen. 😅
Kuvitteletko naisten ihailevan koko kaupungin kiertänyttä miestä? Sellsista ihailevat lähinnä samanlaiset naiset, ovat toisilleen täydellinen pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kavereilla tarkoitin yleisesti naissukupuolta. Eli samaan halpaan olet sinäkin mennyt. Lol!
Miksi siis kirjoitit "kun yksi saa panomiehen maineen, on koko kaveriporukan pakko saada testata se."? Mihin halpaan? Kuten sanottu, en ole kajonnut kaverin jämiin, mutta jos olen ollut liikkeellä seksinhakumielellä niin tottakai olen valinnut miehen, joka on ollut sosiaalinen, mukava, hyvännäköinen ja aktiivinen. Olisiko minun pitänyt mennä vikittelemään jotain yksin tuoppinsa takana murjottavaa epäsosiaalista jöröjukkaa?
Niille sosiaalisille, aktiivisille ja mukaville miehille epäilemättä löytyy helposti seuraa muutenkin, mutta miksi minun olisi siitä pitänyt välittää?
Vierailija kirjoitti:
Minulta meni luottamus ja usko mieheen, kun tämä ensin kertoi vuolaasti siitä miten rakastui minuun ensisilmäyksellä, mutta myöhemmin selvisi että oli samalla viikolla pannut jotain kännistä saksalaista, ja selitellessä vielä muutti tarinaansa monta kertaa. Silloin tiesin että täysin kunnollisen oloinen mies onkin valehtelija. Jos olisin tiennyt, en olisi säästellyt itseäni häntä varten, saati ryhtynyt suhteeseen. Yllätyskö ettei se rakkaus suhteessa näkynyt kuin yksipuolisesti.
Vähän ohi aiheen mutta kerron kuitenkin:
Useita vuosia sitten tapasin baarissa mukavalta vaikuttavan miehen. Kerrotaan nyt heti, että oli pieni, max 165 cm, ja hoikka, hiukset olivat jo hieman harventuneet ja toinen silmä karsasti pahasti. Pienyrittäjä, ajoi pienellä vanhalla autolla. (Tämän kerron siksi, ettei taas kuviteltaisi, että kyseessä oli joku raamikas leukalentäjä luksusautolla ja miljoonatuloilla.) Juttelimme ja koska minulla oli seuraavana aamuna jotain menoa, lähdin aika aikaisin kotiin. Hän halusi viedä minut ja sehän kelpasi.
Aloimme tapailla ja olin aika ihastunut. Hänestä alkoi kuitenkin kuoriutua takertuvia ja mustasukkaisia piirteitä (täysin ilman aihetta). Esimerkiksi kun palasimme jostain ja hän heitti minut kotiin, hän vaati saada jäädä katsomaan, että varmasti menen kotiin enkä lähde jonnekin muualle. Lopulta hän alkoi parin kuukauden tuntemisen jälkeen vaatia minua muuttamaan luokseen. Oli itsestäänselvää, että tapailu päättyi siihen, ei kukaan pysty olemaan ihmisen kanssa, joka on sairaan mustasukkainen ja vaatii yhteen muuttamista vastoin toisen tahtoa. Kun kerroin tälle miehelle, että en halua enää jatkaa hänen kanssaan, hän kertoi minulle että sinä iltana, kun ensimmäisen kerran vei minut kotiin, hän palasi takaisin baariin ja iski sieltä naisen yhdeksi yöksi. Ihan vain siksi, kun "tiesi tulevansa joka tapauksessa petetyksi minun kanssani".
Yhden illan juttu ei ole yhdyssana. Mitä hittua kellekään kenenkään yhden illan jutut kuuluu? Pää kiinni niistä ja itsetunto kuntoon tervein keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aiheen mutta kerron kuitenkin:
Useita vuosia sitten tapasin baarissa mukavalta vaikuttavan miehen. Kerrotaan nyt heti, että oli pieni, max 165 cm, ja hoikka, hiukset olivat jo hieman harventuneet ja toinen silmä karsasti pahasti. Pienyrittäjä, ajoi pienellä vanhalla autolla. (Tämän kerron siksi, ettei taas kuviteltaisi, että kyseessä oli joku raamikas leukalentäjä luksusautolla ja miljoonatuloilla.) Juttelimme ja koska minulla oli seuraavana aamuna jotain menoa, lähdin aika aikaisin kotiin. Hän halusi viedä minut ja sehän kelpasi.
Aloimme tapailla ja olin aika ihastunut. Hänestä alkoi kuitenkin kuoriutua takertuvia ja mustasukkaisia piirteitä (täysin ilman aihetta). Esimerkiksi kun palasimme jostain ja hän heitti minut kotiin, hän vaati saada jäädä katsomaan, että varmasti menen kotiin enkä lähde jonnekin muualle. Lopulta hän alkoi parin kuukauden tuntemisen jälkeen vaatia minua muuttamaan luokseen. Oli itsestäänselvää, että tapailu päättyi siihen, ei kukaan pysty olemaan ihmisen kanssa, joka on sairaan mustasukkainen ja vaatii yhteen muuttamista vastoin toisen tahtoa. Kun kerroin tälle miehelle, että en halua enää jatkaa hänen kanssaan, hän kertoi minulle että sinä iltana, kun ensimmäisen kerran vei minut kotiin, hän palasi takaisin baariin ja iski sieltä naisen yhdeksi yöksi. Ihan vain siksi, kun "tiesi tulevansa joka tapauksessa petetyksi minun kanssani".
Osaako kumpikaan teistä käyttää passiivia oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me emme keskustele ynden illan jutuistamme.
En minäkään olisi halunnut kuulla, enkä ymmärrä miksi miehen piti asiasta edes mainita.
Ap
Mua inhottaisi enemmän tuo, että mies on tuollainen ääliö joka mainitsee jostain akasta seurustelukumppanilleen, että "totakin on tullut painettua"? Mikä pointti?
Vaimoltani repeäisi peliverkkarit jos tietäisi:
1) olen pannut "keikkaa" tehnyttä naistuttuani, toki ilmaiseksi (jos ei panoa edeltävää sapuskaa ja drinksua lasketa...)
2) tulin sokkotreffeille hänen kanssaan jokseenkin suoraan toisen naisen luota
3) panin aivan vimmatun elimellinen sesti hänen kaasonaan ollutta naista kun satuimme työreissuillamme samaan hotelliin Pariisissa (ei varsinaisesti entinen hoito...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida oikeasti tuntea montaa naista?
En ole KOSKAAN kuullut, että kaverini edes kuvittelisivat kokeilevansa ystävänsä p*noa. Kun edes kaverien eksiin ei kosketa, se nyt vain on semmoinen juttu.
Toisekseen tuo ulkonäköjuttu on ihan höpöhöpöä. Kun selataan Tinderiä, tosi monesti minä svaippaisin oikealle ja kaveri on että yök ja svaippaa vasemmalle, ja päinvastoin. Sama seurustelukumppanit, ei tahdo ymmärtää, mitä kaveri poikaystävässään näkee.
Ällöttää ja ällöttäisi vielä enemmän jos tietäisin, keitä ja millaisia ne ovat olleet.
Tottakai oppineita naisia arvostaa. Oppineisuudella ei kuitenkaan ole mitään tekemistä seksikkyyden kanssa. Seksissä on lähinnä kysymys lihan himosta ja himon tyydyttämisestä.
Tosin mitä hyötyä on ihmiselle vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon.