10cm rantu paskaa miehen kylpypyyhkeessä! Miten vaikeaa on pyyhkiä kunnolla?!
Pyykkikorissa boksereissa on välillä ollut jarruraitoja, mutta olen toivonut että ne on olleet jotain vahinkoja (löysempi suoli, märkä pieru tms. joku harmillinen vaiva johon itse ei juuri voi vaikuttaa). Mutta nyt miehen kylpypyyhkeessä oli 10cm pitkä jarrurantu ehtaa paskaa. Eli ei siis osaa pyyhkiä! Aikuinen mies! Ollaan oltu yhdessä pidemmän aikaa, ja näitä vahinkoja on vuosien varrella ollut ennenkin, joten luulisi että olisi ottanut opiksi ja tajuaisi pyyhkiä kunnolla. Pitääkö minun nyt alkaa opettamaan aikuista miestä että pylly pyyhitään puhtaaksi kunnolla?! Miksi ihmisillä on tällaisia puutteellisia hygieniataitoja?
Kommentit (417)
Vierailija kirjoitti:
No ei se osaa peseytyäkään jos kerran suihkun jälkeen saa kuivatessa vielä pyyhkeeseen paskaraidat.
Nyt kotona sitten vaimon opastuksella harjoitteet miten pyyhkiä ja pestä kakkapylly.
Joillain on vaan leväperäistä se perän siistinä pitäminen. Olen sanonut, että ennen saunan lauteille menoa takapuoli pitää pestä. Oppi ei vaan mene perille. Oisko vähän tyhmä? Tiedän sen siitä, kun lauteilla on laudeliina, ja se ei koskaan ole märkä hänen löylyttelyn jälkeen. Minä peseydyn ennen löylyttelyä, ja liinassa on valunutta vettä.
Tuli mieleen ihan sellainen, että koiriakin listataan viisaimmasta päästä ja tyhmimmästä päästä. Viisaat oppii muutaman toiston jälkeen, mutta tyhmät oppii vasta 60 toiston jälkeen jos silloinkaan.
Olipa sellainen ajanjakso, kun puolison istuessa kangastuolilla, siihen jäi paskarantu. Pidin tuolilla lisäsuojaa päällä, ja pesin sen säännöllisesti. Kerroin puolisolle, että taas tässä on vauhtiviivat. Ihan siis housujen läpi jäi ruskee raita tuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Olipa sellainen ajanjakso, kun puolison istuessa kangastuolilla, siihen jäi paskarantu. Pidin tuolilla lisäsuojaa päällä, ja pesin sen säännöllisesti. Kerroin puolisolle, että taas tässä on vauhtiviivat. Ihan siis housujen läpi jäi ruskee raita tuoliin.
Onko puolisosi ikä 87v?
onneksi se on kuitenki jännä ja rikas
Kiitoksia kultaseni kun ilmoitit. En hoksannutkaan että olet kiinnostunut jarruraidoistani, yleensä se olen minä joka joudun nuolemaan sinut puhtaaksi. Otan opikseni ja teen kuten äitisi on isäsikin opettanut, alan pyyhkimään perseeni sinun kylpypyyhkeeseen. t: miehesi
Se on jotain muotia että, on kollegehousuissa pientä kakkaa perseessä. Pakoputki-Pekan innoittamana joka kusta juo ja kakkaa syö.
Vierailija kirjoitti:
Kuiva-märkä-kuiva tekniikka takaa puhtaan anuksen joka kerta.
Ensin kuivalla paperilla pahimmat pois. Sitten hanasta vettä paperiin ja tällä kostealla paperilla hierotaan loppu aines irti. Viimeistely kuivalla paperilla.
Olen tätä yrittänyt täällä toitottaa monta kertaa, mutta ilmeisesti ukkosi on hieman kehitysvammainen.
Se märkä vessapaperi on hyödytön kun percekarvat raatelee sen paperin silpuksi.
Siis onko se pyyhkinyt perseensä kylpypyyhkeeseen? Eihän pesun jälkeen voi pyyhkeeseen mitään paskaraitoja jäädä. Hyi olkoon oikeesti.
Pylly pestään bideesuihkulla. Paperilla vain taputellaan kuivaksi.
Onni on siisti mies. Pesee pyllynsä bideellä ja kätensäkin sekä vessasta että ulkoa tullessa. Kaikkea te viitsittekin katsella (ja miksi nämä paskarantumiehet on ylipäänsä jätetty kasvattamatta alkeellisille tavoille?).
Taudit vatsassa kyllä aiheuttavat muitakin vaivoja että kyllä kumppani ne huomaa muistakin kuin pyyhkimisestä muihinkin kuin wc-papereihin.Eli kyllä jos vain 2-3 kertaa käy sonnalla ei ole mahassa välttämättä vaivaa vaan on laiska siivoamaan peräreikäänsä.Sairaana se vessassa käynti on 10- siitä eteenpäin taudista riippuen niitä on useampia.
Eikös vanha sanontakin kuulu, että tosimiehellä on aina vähän paskaa housussa :D
Minä, joka olen ollut todella pitkään selibaatissa otin yhdenillan panon kotiini. Meinasi oksennus tulla, kun hänen lähtönsä jälkeen huomasin paskaraidan lakanallani. Siinä kohdassa, jossa mies istui paljaan perseensä kanssa. Yöööökkk! Selibaatti jatkunee loppuelämäni?!
Olisikohan miehelläsi peräpukamat, joista et tiedä? Jos ei käytä kakkosen jälkeen bideetä, niin ei sitä puhtaaksi saa.
Ottakaa hyvät naiset tekin arabi tai afrikkalainen mies ja unohtakaa suomalaiset sottapytty miehet.
yöckkis kirjoitti:
osta sille niitä mitä toilet märkiä ne nyt on,millä pyyhitään vauvankin pyllyt,niitä on aikuisillekki
PS opeta ite pesemään kakkapyykkinsä!
Toivottavasti kukaan ei heitä niitä viemäriin. Englannissa oli joku vuosi sitten kivikovaksi muuttunut tukos, joka esti isossa kaupungissa viemäriä toimimasta. Jos muistan oikein, niin sitä jumia oli avasi työkaluilla ja porilla, hakuilla ja muilla vehkeillä joukko työmiehiä ympäri vuorokauden parin viikon ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan kertoo siitä, että miehesi ei ole edes pesytynyt kunnolla? Jos siis pyyhkeeseenkin jää sontaraitoja?
Tilanne, että vaatteisiin ja tekstiileihin jää raitoja ja tahroja, se ei ole mitenkään epätavallista. Asiaa varmaan hävetään niin kovasti, että siitä ei puhuta ääneen. Eräs tuttava kertoi puolisolllaan olevan sama ongelma. Hän kysyi puolisonsa äidiltä oliko tämä huomannut sellaista. Ja kyllä, äitikin tisi tilanteesta. Siinä täytyy olla joku ruumiin toimintoihin liittyvä juttu, joka saa aikaan sellaista pientä valumista aikuisella. Taustalla ei aina ole ripuli. Onko palstalla ketään lääkäriä, joka osaisi selittää mikä aiheuttaa tällaista?
Olen aina ollut ylpeä siitä että mieheni on niin fiksu että istupissaa ja vielä taputtelee kikkelin pään paperipalalla kuivaksi jotta alkkareihin ei jää sitä tippaa. Kakan jälkeen pesee itsensä bideesuihkulla. Tästä eteenpäin arvostan sitä vessasta kuuluvaa lorinaa vielä moninkertaisesti enemmän!
Ap:n mies kuulostaa iljettävältä.
No ei se osaa peseytyäkään jos kerran suihkun jälkeen saa kuivatessa vielä pyyhkeeseen paskaraidat.