Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10cm rantu paskaa miehen kylpypyyhkeessä! Miten vaikeaa on pyyhkiä kunnolla?!

Vierailija
08.07.2019 |

Pyykkikorissa boksereissa on välillä ollut jarruraitoja, mutta olen toivonut että ne on olleet jotain vahinkoja (löysempi suoli, märkä pieru tms. joku harmillinen vaiva johon itse ei juuri voi vaikuttaa). Mutta nyt miehen kylpypyyhkeessä oli 10cm pitkä jarrurantu ehtaa paskaa. Eli ei siis osaa pyyhkiä! Aikuinen mies! Ollaan oltu yhdessä pidemmän aikaa, ja näitä vahinkoja on vuosien varrella ollut ennenkin, joten luulisi että olisi ottanut opiksi ja tajuaisi pyyhkiä kunnolla. Pitääkö minun nyt alkaa opettamaan aikuista miestä että pylly pyyhitään puhtaaksi kunnolla?! Miksi ihmisillä on tällaisia puutteellisia hygieniataitoja?

Kommentit (418)

Vierailija
181/418 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä oksettavaa, kiva että on oikein käynyt suihkussakin ja silti on noin likainen.. yök.

Tosin kyllä omanikin osaa.. käsien pesu oli jostain syystä erityisen hankalaa ja siitä tapeltiin monta kertaa kun en halua että niillä paskasilla käsillä koskee minuun saati mihinkään muuallekaan kotona. Nykyään onneksi saa ne pestyä.

Sen sijaan kusiläikät pöntön edessä on ja pysyy.. välillä muistaa siivota mutta ei todellakaan aina. Ällöttävää. Kuitenkin mies on muuten todistetusti älykäs, hyvä työssään jne mutta tällaisia perusjuttuja ei osaa. Tosin niin vanhempansakin kävelevät kengät jalassa meillä sisällä eivätkä pese käsiä wc-käynnin jälkeen joten se kai vaikuttaa.

Kiitos että sain avautua :D

Eivät pese käsiään vessakäynnin jälkeen?!

Mulla oli nuorena poikaystävä, jolle piti kertoa, että vessareissun jälkeen pestään kädet. Suihkussa käydään joka päivä, hiukset pestään vähintään pari kertaa viikossa, sukat ja kalsarit vaihdetaan joka päivä jne...

Vastassa oli hirveä huuto, että miksi pitää pestä kädet kun on tulossa vessasta. "Ei meillä kotonakaan kukaan pese!"

Ei hygienia hoituu, kun käy lauantaina saunassa!

Vierailija
182/418 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan asunut asunnossa/talossa, jossa ei olisi ollut pillupuhelinta.

Hotelleista se joskus puuttuu, jopa uusista hotelleista ja Suomessa! Toista kertaa en niihin majoitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/418 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse en ainakaan saa pyyhittyä löysää paskaa pelkällä paperilla, varsinkin jos se on sellaista tahmaista sorttia. Menisi helposti rulla kerralla ja pöntön saisi vetää useaan otteeseen, ettei tukkeutuisi. Bide-suihkun puute on tuossa se ongelma, minä en ainakaan pärjäisi ilman sitä.

Vessassa on poljinsanko pöntön vieressä. Sinne pannaan paperit, jos pitää pyyhkiä useasti. Eka paperi vedetään pöntöstä alas. Etenkin vanhoissa taloissa on putket halkaisijaltaan pienempiä, ja tukkeutuu, jos paperia vedetään alvariinsa pöntöstä alas. Talouspaperia sinne ei saa laittaa ollenkaan.

En pyyhi kuin kerran vessapaperiin ja sitten vedellä pesu. Kuivaus talouspaperiin ja vain ne paperit poljinsankoon. Jos talouspaperiinkin jää paskaa, niin sitten uusi pesu. 

Vierailija
184/418 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onni on siisti mies. Pesee pyllynsä bideellä ja kätensäkin sekä vessasta että ulkoa tullessa. Kaikkea te viitsittekin katsella (ja miksi nämä paskarantumiehet on ylipäänsä jätetty kasvattamatta alkeellisille tavoille?).

No kun äiti ja isä ei ole opettanut miten pylly pestään. Anopin mielestä ei lapsen pissaisia housuja tarvinnut yhden pissan jälkeen pestä. Hän nevoi vaan kuivattamaan patterilla ja käyttämään uudelleen. Tyttäriensä lapsilla olikin sitten krooninen virtsatietulehdus, yökastelua yms. virtsa vaivaa, mutta pojan lapsilla ei koskaan, sillä minähän en anopin neuvoja kuunnellut! Aina pesu pissavahigon jälkeen ja puhdasta päälle.

Vierailija
185/418 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen laudeliina märkiä kakkaläikkiä täynnä. Jos laitan pesukoneeseen, voinko enää ikinä pestä samalla koneella omaa ja lasten pyykkiä????

Vierailija
186/418 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit viisaana näyttää miten itse pyyhit ison hädän ja testata menikö perille?

Vierailija
187/418 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep mutta minunlaisiin palstan kunnollisiin miehiin jotka osaa pyyhkiä perseensä et kuitenkaan koskisi tikullakaan.

Hyi v että oksettaa tän palstan mammat. Ette muuta osaa kun levittää haarojanne kaikenalisille luusereille.

Vierailija
188/418 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskahousu on usein alkoholismin oire.

Vierailija
189/418 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono hygienia on yllättävän yleistä. Sen takia välttelen viimeiseen asti yleisiä vessoja. Varsinkin sellaiset joissa siivooja käy harvoin, näkee hyvin kuinka sottaisia ihmiset ovat. Edes jarruraitoja pytystä ei harjata pois, vaikka vessaharja on vieressä. Monessa maassa asia on ratkaistu niin, että yleiset vessat on yksinkertaisesti pelkkä reikä lattiassa. Siihen vaan kyykkyämään. En sitten tiedä kuinka huonokuntoiset pärjää, kai heillä on vain oltava vaipat?

En tiedä miten minusta tuli niin ylisiisti, kun vanhemmista lähtien perheessäni on oikeastaan jokaisella jotain ongelmia hygieniansa kanssa. Ja iän myötä ne vain pahenee. Isänikin oli kuin joku metsän peikko lopulta, ei edes partaansa viitsinyt ajella. Ja äitini kaiveli nenäänsä aina suurella antaumuksella. Veli teki samaa ja söi räkäänsä. 

Vierailija
190/418 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkajäljet on vaikeaa ottaa puheeksi. Mä mietin pitkään ennen kuin pyysin miestäni lopettamaan paljaalla takapuolella istumisen meidän sängyssä. Mies ei vastannut mulle mitään. Jatkaa edelleen samaa touhua. Meillä ei ole enää seksiä.

Vierailija
191/418 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna olisin huolestuneempi siitä, että tuossa on jo peseytyminenkin jäänyt puolitiehen. 

Vierailija
192/418 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi oksennus.. onneksi oon sinkku.

Eipähän muiden tarvi sun jarruraitoja katsella

Vierailija
193/418 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuiva-märkä-kuiva tekniikka takaa puhtaan anuksen joka kerta.

Ensin kuivalla paperilla pahimmat pois. Sitten hanasta vettä paperiin ja tällä kostealla paperilla hierotaan loppu aines irti. Viimeistely kuivalla paperilla.

Olen tätä yrittänyt täällä toitottaa monta kertaa, mutta ilmeisesti ukkosi on hieman kehitysvammainen.

Se märkä vessapaperi on hyödytön kun percekarvat raatelee sen paperin silpuksi.

Totta. Mutta on myös sellainen kaupallinen tuote kuin kostea wc-paperi. Se kestää sen, että pyyhkäisee kerran ja taittelee uuden pinnan esiin ja pyyhkäisee uudestaan jne. Erittäin hyvä bideen korvike.

Vierailija
194/418 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisa aloittaja. Näin alkukäteen osanotto todellisuudesta, jossa ja jonka kanssa elät. Nythän on ikävä kyllä niin, että keskuudessamme elää joukko prinssejä ja prinsessoja, keisarinnoja ja Dianoita ja Elizabethejä, jotka eivät selviydy elämästään ilman nenän niistäjää ja pyllynpyyhkijää ynnä muita pieniä palveluksia. Toisaalta heidän avuttomuutensa ja tarvitsevuutemme ei ole meidän vastuullamme, joten voimme halutessamme purkaa tämän yksipuoleisen ja energiaa vievän käyttösuhteen ilman irtisanoutumisaikaa koska tahansa ja ilman perustelua. Tähän kannustan myös teitä, arvoisa aloittaja.

Vierailija
195/418 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset aina friikkaa näistä pissa/kakka jutuista? Oikeasti? Se on ihmisen ulostetta, eikä ydinjätettä, vaarallista kemikaalia tai niin kun ihan mitään muutakaan. Ihminen on oikeasti eläin, siis noin niin kun biologialtaan ja eläimistä tulee kakkaa ja pissaa.

Vierailija
196/418 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aatteleppa jos hän ois osannu pyyhkiä kunnolla niin koko pyyhehän oisi ollu yltä päältä paskassa!

Vierailija
197/418 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun valossa ymmärrän vielä vähemmän niitä, jotka esim facebookin ryhmissä kertovat isoon hätään kuluvan vain kolme paperinpalaa.. mulla ei riitå edes 3x3 vaan paperia oikeesti kuluu runsaasti. Alapesujen jälkeenkin kuivaan mieluiten paperilla, ällöttää ajatus käyttää pyyhettä. Rulla käyttämääni paperia maksaa joku 40c, joten vaikka menisi koko rulla kahdessä päivässä niin kuukausitasolla tähän menisi vain 6e. Säästån jostain muusta.

Vierailija
198/418 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkapylly 🤮

Vierailija
199/418 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä miehellä olla paskaa aina perseessä, muuten mies on liian naismainen tai homo

Vierailija
200/418 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun pitäisi opettaa sitä käymään suihkussa, jos suihkunkin jälkeen on sotaa ympäriinsä?