Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10cm rantu paskaa miehen kylpypyyhkeessä! Miten vaikeaa on pyyhkiä kunnolla?!

Vierailija
08.07.2019 |

Pyykkikorissa boksereissa on välillä ollut jarruraitoja, mutta olen toivonut että ne on olleet jotain vahinkoja (löysempi suoli, märkä pieru tms. joku harmillinen vaiva johon itse ei juuri voi vaikuttaa). Mutta nyt miehen kylpypyyhkeessä oli 10cm pitkä jarrurantu ehtaa paskaa. Eli ei siis osaa pyyhkiä! Aikuinen mies! Ollaan oltu yhdessä pidemmän aikaa, ja näitä vahinkoja on vuosien varrella ollut ennenkin, joten luulisi että olisi ottanut opiksi ja tajuaisi pyyhkiä kunnolla. Pitääkö minun nyt alkaa opettamaan aikuista miestä että pylly pyyhitään puhtaaksi kunnolla?! Miksi ihmisillä on tällaisia puutteellisia hygieniataitoja?

Kommentit (418)

Vierailija
201/418 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska on luonnollista

Vierailija
202/418 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi käsittää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/418 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimoni pyyhkii onneksi oman pyllyni niin ei ole tämmöistä ongelmaa. Pari kertaa huomauttanu että tämmöinen pitäisi jo onnistua, mutta syytän aivovammaa jonka väitän itselläni olevan. Näytin vaimolleni väärennettyä lääkärintodistusta asiasta ja meni täydestä.

Vierailija
204/418 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli paska housussa perussuomalaisten puoluekokouksessa.

Vierailija
205/418 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies yöpynyt autotallissa?

Vierailija
206/418 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä ei ole suolistosairaus niin heittäisin ulos koko jätkän.

Vierailija
207/418 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin samoja ongelmia, kuin edellä. Olenkin ruvennut pesemään miehen pyykit erikseen. Hänen likapyykkiään käsitellessä pidän kertakäyttöhanskat kädessä. Kummallakin on omat nimikkolakanat ja -pyyhkeet. 

Onhan tämä vähän noloa ja työlästä hommaa...

Vierailija
208/418 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä vaivaa pukamat sen verran että pyyhkiminen kunnolla on liian kivuliasta. Ongelma on työpaikan vessan puuttuva käsisuihku joten rantuja ja verta jää kalsareihin. Kotia päästyäni suihkutan kyllä takapuolen kunnolla ja vaihdan kalsarit. Silti akka valittaa ja käskee mennä lääkäriin.

Vierailija
209/418 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi oksennus.. onneksi oon sinkku.

Tällaisina hetkinä välähtää kyllä itsellänikin, että oisko sinkkuna helpompaa.

Ap

Olisi.

Vierailija
210/418 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mun miehellä paskoo kaikki vaatteet.

Vierailija
211/418 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aika huonosti on suihkussakin käyty, jos vielä pyyhkeeseen kuivatessa on 10 cm rantu paskaa?!

Vierailija
212/418 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko hienotunteisempi suhtautuminen tulla kysymykseen? Omalla miehellä leikkauksen takia ongelmia sulkijalihaksen kanssa. En häntä suolaisi asian takia millään keskustelupalstalla.

Vierailija
213/418 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pesukoneet on keksitty sitä varten, että likainen pyykki saadaan puhtaaksi.

Vierailija
214/418 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvasta vaariin: peskää perseenne bideesuihkulla, kuivaus erillisiin persepyyhkeisiin joita ei muuhun käytetä. Perse ja perhe kiittää.

Vierailija
215/418 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi Kalevauvalla uudelle biisille sanat 

Vierailija
216/418 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miehet haisee sitten sille itsellee yhtään lähempänä, kun ongelma on tarpeeksi paha. Tarvitsevat itselleen naisen sijaan kakkahomon, joka tykkää hajusta. 

Vierailija
217/418 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pesukoneet on keksitty sitä varten, että likainen pyykki saadaan puhtaaksi.

No, jos mies tulee suihkusta ja pyyhkeeseen kuivatessa vielä pyyhe on ihmisen paskassa, niin kuinka hyvin siellä suihkussa on käyty?! Sitä paskaahan on pyyhkeeseen kuivatessa leivitetty selkään ja ympäri kehoa!

Vierailija
218/418 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä vaivaa pukamat sen verran että pyyhkiminen kunnolla on liian kivuliasta. Ongelma on työpaikan vessan puuttuva käsisuihku joten rantuja ja verta jää kalsareihin. Kotia päästyäni suihkutan kyllä takapuolen kunnolla ja vaihdan kalsarit. Silti akka valittaa ja käskee mennä lääkäriin.

Montako kertaa päivässä pitää kakata? Veikkaan että olet lihava ja syöt makkaroita ym. Liian vähän kuitua. Esim jos kakka tulee aamulla ennen töihinlähtöä ei tarvi ruikuttaa työaikana. Pukamiin auttaa kuitupitoinen ruokavalio. Mitä jos keventäisit ruokavaliota, lähtisi liika paino ja pukamat ja housutkin pysyisi puhtaana.

Vierailija
219/418 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä provolta kuulostaa, kuka hankaa pyyhkeeseen ulostetta? Missä se on ollut?

Vierailija
220/418 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pyyhkihän se kunnolla, siihen kylpypyyhkeeseen. Sama se mihin. Pese pyykkiä ja ole vain hiljaa.

Ei tule minulla mieleen pyyhkiä persausta pyyhkeeseen! Ryömi takaisin kellariin.

Ap

Itse olet puolisosi valinnut. Miksi meitä vaivaat asialla?