Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuaako naiset itse sitä, miten pöhköltä näyttää, kun vaalea nainen suttaa silmänympäryksensä mustiksi?

Vierailija
01.12.2024 |

Ei mitään tyylitajua.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari Multala Kokoomuksesta

Vierailija
2/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaalealla naisella järkyttävät isot pikimustat irtoräpsyt! Huh-hyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tekivät jo muinaiset egyptiläiset - myöskin miehet.

Vierailija
4/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tekivät jo muinaiset egyptiläiset - myöskin miehet.

Ne ei tainnu olla vaaleita.

Vierailija
5/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin ulkoharjat kengille, ulko-ovella siis.

Ja vielä värjättynä lakritsipatukoiksi. En tajua ideaa.

N 60+

Vierailija
6/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa Dianalla oli voimakkaasti rajatut silmät, hänen tyyliään monet ihailivat. Minusta pehmeämpi meikki on kauniimpi, mutta onneksi jokainen saa päättää itse tyylistään! Minä en tajua muiden ihmisten kauneuskäsitysten arvostelua. Eikö ole tärkeintä, että jokainen tuntee itsensä hyvännäköiseksi? 🙂

Vierailija
7/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin olisi naamari levitetty kasvoille! Suuren epävarmuuden merkki,luullaan ,että ollaan kauhean kauniita! Totuus on kuitenkin aivan toinen!

Vierailija
8/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko meikit maksaa ja sitten ihmetellään ettei rahat riitä. Jatkuva meikkien poistaminen vahingoittaa ihoa ja jo viisikymppinen on ryppyinen kuin seiskavitonen. Kemikaalikuorma kasvaa, mutta meikeistä ei luovuta. Panda naama näyttää olevan muodissa, vaikka näyttää ihan naurettavalta .

Vierailija
9/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa seurata kun incelit juttelee meikeistä

Vierailija
10/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä suomalaista huonoa itsetuntoa. Halutaa näyttää tummilta etelän naisilta. Vaikka oikeasti vaaleita suomalaisia ihaillaan.

Vierailija
11/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä suomalaista huonoa itsetuntoa. Halutaa näyttää tummilta etelän naisilta. Vaikka oikeasti vaaleita suomalaisia ihaillaan.

Häh? Ei kai tässä ihonväristä ole kyse? Minä olen suomalainen ja minulla on hyvin vaalea iho mutta tummat hiukset, ruskeat silmät ja mustat kulmakarvat. Käytän paljon kajalia.

Vierailija
12/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, antaa poikain purkaa pahaa mieltä. Heillä on naiskäsitys kuin vanhoillislestadiolaisilla: naiset ei meikkaa, värjää hiuksia eikä laita korviksia. 

Vierailija
13/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältähän se näyttää jos on hoikka naama, selkeät posket, suuret silmät ja terävä nokka. Pyöreäpiirteisille ei sovi. 

Tekoripset nyt on tietty rumat, mutta kajaalisilmät sopii joillekin vaaleille hoikille selkeäpiirteisille. Varsinkin jos on vähän erikoisempi tyyli. 

Vierailija
14/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, antaa poikain purkaa pahaa mieltä. Heillä on naiskäsitys kuin vanhoillislestadiolaisilla: naiset ei meikkaa, värjää hiuksia eikä laita korviksia. 

Itse asiassa se vasta onkin kaunista, kun välillä näkee naisia, jotka on muuten huoliteltuja, mutta joilla ei ole meikkiä, lävistyksiä eikä värjättyä hiuksia. Tykkään. Jostain syystä monet naiset kuvittelee, että kun sutataan vähän maalia naamaan ja laitetaan joulukuusen koristeet korviin, niin muuttuu kauniiksi.

t. mies

Vierailija
15/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gootti. mikäs sen ihanampaa.

Vierailija
16/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa se vasta onkin kaunista, kun välillä näkee naisia, jotka on muuten huoliteltuja, mutta joilla ei ole meikkiä, lävistyksiä eikä värjättyä hiuksia. Tykkään. Jostain syystä monet naiset kuvittelee, että kun sutataan vähän maalia naamaan ja laitetaan joulukuusen koristeet korviin, niin muuttuu kauniiksi.

t. mies

Siis tyylittömintä on joidenkin suomalaisten laittautuminen, kun naama meikataan (ja on ehkä tekoripsetkin), mutta asu on tyyliin jumppahousut ja lenkkarit. Tai joku unisex hipsterityyli ja naama meikissä. Täysin väärinpäin asiat. 

Vierailija
17/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin ulkoharjat kengille, ulko-ovella siis.

Ja vielä värjättynä lakritsipatukoiksi. En tajua ideaa.

N 60+

Niille on nimikin, mälliräystäät.

Vierailija
18/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinsessa Dianalla oli voimakkaasti rajatut silmät, hänen tyyliään monet ihailivat. Minusta pehmeämpi meikki on kauniimpi, mutta onneksi jokainen saa päättää itse tyylistään! Minä en tajua muiden ihmisten kauneuskäsitysten arvostelua. Eikö ole tärkeintä, että jokainen tuntee itsensä hyvännäköiseksi? 🙂

Siniset rajaukset tulivat muotiin 80-luvulla ja todellakin näyttävät edelleenkin hyvältä sinisilmäisillä, kunhan on oikea ja pehmeä sävy häivytettynä. Myös tumman ruskea on kaunis sinisilmäisillä. Sininen ripsari tuli myös silloin eri värisävyissä.

Diana jossain vaiheessa sai tarpeekseen häntä meikanneista ammattilaisista, jotka käyttivät värejä, jotka eivät mielestään sopineet hänelle. Niinpä hän alkoi itse meikata ja joskus tulos oli hyvin onnistunut ja joskus valokuvissa ei niinkään, koska maallikko ei tiedä, miten värit muuttuivat sen ajan värifilmeissä. Näyttävä ja kaunis nainen ujosta morsiamesta kehittyi.

T. Dianan ikätoveri sinisillä silmillä ja rajauksilla edelleen

Vierailija
19/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värittömän pitää maalata itselleen silmät. Aitoblondeilla usein värittömät ripset ja kulmat. 

Mua häiritsee, kun suu maalataan mustaksi aukoksi tyyliin Julia Turkkila.

Vierailija
20/20 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin karismaattiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi