10cm rantu paskaa miehen kylpypyyhkeessä! Miten vaikeaa on pyyhkiä kunnolla?!
Pyykkikorissa boksereissa on välillä ollut jarruraitoja, mutta olen toivonut että ne on olleet jotain vahinkoja (löysempi suoli, märkä pieru tms. joku harmillinen vaiva johon itse ei juuri voi vaikuttaa). Mutta nyt miehen kylpypyyhkeessä oli 10cm pitkä jarrurantu ehtaa paskaa. Eli ei siis osaa pyyhkiä! Aikuinen mies! Ollaan oltu yhdessä pidemmän aikaa, ja näitä vahinkoja on vuosien varrella ollut ennenkin, joten luulisi että olisi ottanut opiksi ja tajuaisi pyyhkiä kunnolla. Pitääkö minun nyt alkaa opettamaan aikuista miestä että pylly pyyhitään puhtaaksi kunnolla?! Miksi ihmisillä on tällaisia puutteellisia hygieniataitoja?
Kommentit (408)
Laita miehellesi ja itsellesi myös sormi peräreikään
Sitä varten naiset ovat 😅, jotta voivat siivota miesten sotkut 😁
Ja ap ei ole huomannut miehen paskaista persettä seksiä harrastaessa?
Hyi saatana miten kuvottava ukko.
Jättiköhän ap miehen? Ketju on miltei 7 vuoden takaa.
No sittenhän se rantu on puoli metriä, jos kunnolla pyyhkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa se kunnolla pyyhkiminen on jos on kipeät peräpukamat. Jos kunnolla yrittää pyyhkiä tulee verta. Siksi ainaki itellä on alkkarit peräaukon kohdalta ruskean punaiset. Suihkussa käyn useasti ja vaihdan kalsarit kerran tai kaksi päivässä. Töissä on vain tuskallista kun pyyhkiminen on ainoa vaihtoehto. Onneksi naisystävä ymmärtää tämän.
Hyi. Mene lääkäriin urpo.
En halua lääkäriin koska lääkäri varmasti haluaa tutkia peräaukon .
Jos lääkäriin menee pukamien takia ei kannatakaan laittaa oikein siistejä kalsareita. Minä kävin pukamien takia lääkärissä ja nuori lääkäri nainen työnsi tähystimen sisääni. Takapuoleen jäi rasvaa mikä ei lähtenyt kalsareista edes pesussa. Olisko pitänyt tehä valitus?
Ehdottomasti olisi kannattanut nostaa syyte hoitovirheestä. Kalsarit on kalliita. Olisi hyvä jos vastaanotolla olisi hoitaja mukana. Hoitsu vois pyyhkiä toimenpiteen jälkeen paikat puhtaaksi ettei tämmöistä vahinkoa pääse käymään. Ja hoitsujen työ on naisten työtä.
Lääkäriin miehet jos peräpää valskaa! Ja heti!
Voi olla suklaatakin, ota kielenpäälle pieni näyte ja maistele!