Voiko suutelua opettaa?
Kävin viikonlopun aikana treffeillä ja ne menivät todella mukavasti, päädyttiin jopa pussaamaan useasti. Ja todellakin pussaamaan, koska suuteluksi sitä ei voisi mitenkään kuvailla. Mies tuntui suoraan sanottuna melkein nokkivan minua tiukasti yhteenpuristetuilla kuivilla hulillaan nopeasti uudelleen ja uudelleen. Tämä oli minulle kamala pettymys, koska itse nautin suutelusta todella paljon ja asetan sille arvoa. Yritin jo johdatella tyyliä rauhallisemmaksi ja hitaammaksi omalla tyylilläni, mutta ei tuntunut edes huomaavan sitä. Olen ennenkin treffaillut ihmisiä kenen kanssa suutelu ei ole tuntunut kovinkaan kivalta, mutta se sentään oli suutelua!
Eli neuvoja? Miten minun kannattaisi toimia? En oikein tiedä kehtaanko suoraankaan sanoa, ainakaan nyt heti. Luovutanko vain vai olisiko hyviä neuvoja miten opettaa toinen suutelemaan?
Kommentit (25)
Ymmärrettävää, että on vähän ongelmallista jos toinen haluaa/tykkää toisenlaisesta suutelemisesta. Ei kai siinä auta muu kuin selvittää, että johtuuko ongelma osaamattomuudesta vai siitä mistä toinen tykkää. Voin vaan kuvitella millaisia keskusteluja on netti pullollaan siinä vaiheessa jos minä joskus päädyn suuteloimaan :D
Terveisin Naispelko26
Voi ja varsinkin jos oli kokematon.
Ei voi sillä suutelua pitää osata jo 14 vuotiaana. Itse jo suutelin 14 vuotiaan tytön kanssa kun seurusteltiin.
Uskon, että suutelemista voi opettaa, jos vain etenee hyvin rauhallisesti. Joillekin ei ole ehkä koskaan osunut kohdalle hyvää "opettajaa". Jotakin jää aistillisuudesta, läheisyydestä ja eroottisuudesta ymmärtämättä, jos ei ole opetellut asiaa hyvän suutelijan kanssa tai muuten ymmärrä sitä miten rauhallisesti pitää toimia.
Kerran yritin hienovaraisesti vihjata, että en pidä siitä, että suudellessa kieli on kurkussa, mutta on kuulemma kaikki naiset siitä tykänneet...eli ilmeisesti olin sitten harvinainen tapaus, joka ei kyseisestä tyylistä tykännyt, ja kun kieli ei kurkusta huomautuksestani huolimatta lähtenyt suutelun jatkuessa, niin oletan että ei ainakaan hänelle olisi voinut opettaa muuta. No, ei tarvinut kauan tuommoisen tukehduttamisyrityksen uhrina onneksi olla...